Ja ik vind The Good Place ook heel leuk! Nieuwe seizoen komt 27 september op NBC en waarschijnlijk ook meteen op Netflix!
The good place was zo leuk ja!! Het zat ook vol plottwists en heb alles echt met plezier gekeken
Ja! Ik weet niet meer precies hoe of waar het over ging maar weet nog wel dat ik het een leuke serie vond!
Omg las chicas del cables begon kut en eindigde kut . Vond sws dit seizoen minder leuk dan de vorige.
OJA Poldark uitgekeken, nieuwe man crush erbij. Ross Poldark
Jaaa ik heb er ook zin in! Terwijl ik het eigenlijk niet eens meer zo’n goede serie vind, maar toch blijven kijken he . Ben wel blij dat Jessica Lange weer terug is, zij was altijd mijn favoriet!
Heeft er iemand al Fear thy neighbour gezien? Echt heftig, hoe gestoord kunnen mensen zijn
Ik ben het ook aan het kijken, alweer bij aflevering 6 of 7… jammer dat het er weer ‘maar tien’ zijn… daarna wordt het vast weer héél lang wachten!
Blijft The Good Wife elke aflevering ongeveer hetzelfde? ZIj is bezig met een zaak, lost van alles op en wint. Of wordt het leuker?
Gestart met The handmaids tale! Grote aanrader!
The 100 is verslavend. Thank god nog 58 afleveringen te gaan
Oh shit goed dat je het zegt! Ik was al bezig met bingen, niet wetende dat er maar 10 afleveringen zijn.
Eigenlijk in grote lijnen een beetje wel, er is ook altijd een soort van andere hoofdverhaallijn elk seizoen. Het is echt een legal drama dus als je dat leuk vind zou ik wel blijven kijken. Ik weet niet hoe ver je bent?
Aflevering 5/6 ofzo geloof ik.
Ik ben net met the 100 begonnen, afl 2 nu
Edit: omg 5 seizoenen
Echt heel erg leuk, ik wil eigenlijk weer opnieuw beginnen
Ik krijg enorme lost vibes dus dat belooft wat.
Ik heb lost nooit gekeken. Zijn lost vibes positief?
JA MAN! Ga kijken!
Deze zit ook in Lost