Nog niet, ik ben nu nog bezig met 12 inhalen, maar ik ben wel super benieuwd! Ik zag al wat gifjes voorbij komen en volgens mij is ze een heel leuke doctor.
Ik ga ook vanavond kijken, ben heel benieuwd!
wie kijken er ik weet wie je bent?? wat denken jullie dat het plot is?
ik denk
dat die Juliet er wat mee te maken heeft, omdat ze aan het begin zo duidelijk hebben laten weten dat ze van schietspelletjes houdt enz. Weet alleen nog niet zeker of Anna echt dood is, ik denk het niet
Ooh sorry!! Ja ik vind het echt heel erg leuk. Vind het ook zooo leuk gecast. Ben echt super enthousiast, haha
vind de cast indd wel heel goed!
Ja, ik!
Ik vond de aflevering leuk, maar wel heeeel anders dan voorheen. Er zijn natuurlijk veel nieuwe veranderingen: Doctor, companion, schrijver, nieuwe TARDIS… Vraag me af hoe de volgende afleveringen gaat zijn.
Heeft Jodie Whittaker trouwens echt zo’n accent? Ik vond het een beetje onnatuurlijk overkomen ofzo. Ik heb haar namelijk ook in andere series gezien en daar praatte ze keurig BBC-Engels, haha.
EDIT: Oké, ze heeft echt zo’n accent, ik neem het terug.
Ze heeft toch zo’n knallend noordelijk Yorkshire achtig accent? Ik kan me nu al verheugen op hoe erg ik daarvan ga genieten ahhaha
Het accent is echt fantastisch, net als van de rest van de cast. Heb wat vrienden die ook uit de omgeving komen, waar zij vandaan komt en zij zijn echt zo blij.
Yesss ik kijk klem
Ik weet het echt niet!!! Vind alleen die Eva mega irritant .
Ik ga deze zo kijken nav jouw post!
Ja ik ook!! Vind het ook zo stom dat hij met haar gaat volgende week (voorstukje aan het einde van gisteren)
ja,krijg een ik kan je heus wel aan vibe van der… maar dat is niet zo… heel vreemd
Ja!! Loop wel achter omdat het tegelijk met Robinson is. Net als BZV tegelijk met Ik Weet Wie Je Bent.
Ellende. Geen tijd. Huilen.
Aaah ik moet de nieuwe doctor who nog zien! waar kijken jullie dat? Een aantal seizoenen staan op netflix maar het nieuwe seizoen zal nog wel even op zich laten wachten.
gezien?
Late to the party ben ik begonnen met la casa de papel. Het is fantastisch. Vandaag 8 afleveringen gezien maar moet nu echt slapen van mezelf
BBC one kijk ik het!
@grace Tennant heeft in Broadchurch zijn echte schotse accent, van Jodie weet ik het eigenlijk niet.
Ja! Ik vond hem wel tof, deed me denken aan Wind River. Super mooie beelden van het landschap ook. En ik houd ook wel van een vaag einde a la Annihilation.