Series & Netflix

Hunt for the wilder people staat op Netflix :heart:

1 like

Ik vind de app tv time hier handig voor ! :slight_smile: je kan bijhouden welke series je al gezien hebt, welke je aan het kijken bent (per aflevering) en welke je nog wil zien.

1 like

Elite is vanaf vandaag uit op Netflix, ik las dat het de Spaanse Gossip Girl genoemd wordt.

(sorry voor de dubbelpost, ik weet nog niet hoe multicitaat werkt)

5 likes

Ik heb net de eerste aflevering gekeken en ik vind het best leuk! Ik zou het alleen totaal niet met Gossip Girl vergelijken.

Eerder met Big Little Lies; waarschijnlijk kom je er in de laatste aflevering achter wat er is gebeurd.

3 likes

10 pourcent
la mante

1 like

Ozark is eindelijk afgekeken, wat een bevalling. Ik was hier weken me bezig haha, Nu lekker wat anders.

Geloof dat de conclusie voor iedereen sowieso is om Elite te gaan kijken :stuck_out_tongue:

2 likes

Thanks! Ik ga denk ik vandaag beginnen met la mante. 10 pourcent staat niet op Netflix helaas

Hij staat er wel op: dix pour cent is de titel! Het is een komedie over een agency voor acteurs. Soms een beetje flauw, maar wel lekker luchtig en mooie beelden van Parijs en omgeving. En een lekker Frans. Gewoon prima voor als je een drukke vermoeiende dag hebt gehad.

1 like

Ik heb in een dag elite gekeken, oeps haha

8 likes

Kijkt er iemand Klem?

2 likes

Heb ik drie dagen gewacht tot ik net klaar ben met afl 10 om je spoilers te kunnen lezen, zie ik dat er ook een voor afl 12 bij staat :sweat_smile: Anyway…

The 100 S3E10

Wtf gebeurt er idd allemaal. Jezus ik hou het bijna allemaal niet meer bij. Hopelijk komen Jasper en Clarke bij Bellamy enzo en kunnen ze samen iets aan dat AI gedoe doen. Ik gok dat zij bij het dropship of in die grot oid zelf een nieuw kamp gaan opzetten. Wil echt verder kijken nu maar moet gaan koken bleh

Na het afronden van White Collar ben ik vandaag begonnen met The 100. Ik vind het een goede serie tot nu toe; super spannend!

1 like

Nog maar 2 afleveringen van Élite, waarom gaat dat altijd zo snel :pensive: vind het wel een leuke serie!
Ohja en spaans kan soms echt een geile taal zijn

5 likes

Ja ik was er voor mijn gevoel echt zo doorheen. Ben nu echt even op zoek naar een serie met een aantal seizoenen haha.

1 like

Ben hier vandaag aan begonnen! Vind het een leuke serie. Of wordt het teveel uitgerekt na een tijdje?

Ik ga ook hard met Elite, vind het zo tof

1 like

Ja ik! Vond vorig seizoen beter, nu zo zwaar allemaal ofzo. Het gaat echt van probleem naar probleem, en ook een beetje te langzaam vind ik

1 like

Seizoen 1 vond ik leuker dan 2.

12 oktober komt er nog een nieuw seizoen van crazy ex girlfriend :smiley:

4 likes