Ja omg hij is zoooooo dom
Nee die is er vandaag opgekomen en ben wel van plan binnenkort te beginnen! Michiel Huisman speelt er in dus dat is ook wel leuk
Ik vind seizoen 2 van the good place echt heel stom.
The fundamentals of caring!
Ook fan?
Ben er echt klaar mee, wtf. Elke afleveting wordt het slechter.
Ik kijk nu atypical, erg leuk!
Ik ben in slaap gevallen⦠Al lag dat niet aan de serie, dus morgen een nieuwe poging!
kwam hier niet doorheen⦠ben bij aflevering 3 afgehaakt
Same, ook mee gestopt.
O, het is een serie? Ik dacht een film. Misschien dat ik me er ook aan ga wagen (als ik durf)
Dynasty is terug begonnen.
Misschien een soort aankondiging van the chilling adventures of Sabrina? Die begint over twee weken en speelt zich af in Greendale, het dorp naast Riverdale.
Spoiler Dynasty seizoen 2
Wooow. Ze hebben gewoon een hoofdrolspeelster dood laten gaan
had ik niet verwacht!
Samenvatting
Ja ik had het ergens op internet gelezen. Vind het ook jammer dat Fallon gekozen heeft voor Culhane. Ik vind ze zo niet bij elkaar passen. En die stomme moeder is er ook nog.
Ik ga straks ook beginnen aan Elite! Ben benieuwd haha
Zijn nu beginnen aan Timeless, eerst vond ik het niks maar is eigenlijk toch wel heel leuk, ook omdat er veel geschiedenis in zit 
Gisteren keek ik twee afleveringen van the Haunting of Hill House en het is echt een hele tijd geleden dat ik nog een āgoedeā horror serie heb gekeken met schrikmomenten! Loving it! Hoop dat de overige afleveringen even goed zijn.
Jaaaa dat keek ik ook maar wel alleen voor die knappe man erin 
Ik ben nu de eerste aflevering aan het kijken haha durf het niet s avonds te kijken.