Ohjaa vet vind dat echt een leuke serie!
Ik weet zo even niet wie, maar in de eerste aflevering bij de voorstellen zijn die er al.
Oh is mij niet opgevallen, maar iig niet de hoofdpersonages dan.
Nou wat stom. Was er net helemaal voor gaan zitten vanmiddag : (
Wie kijkt er ook atypical? Er is nu een nieuw seizoen, heb hem gisteren in 1 keer gekeken. Ik vind het zo grappig
Ben net begonnen aan Mocro Maffia . Tot nu toe best tof.
Edit: Oehhh vind het heftig … en ik kijk graag naar American horror story
Dat dacht ik tenminste.
Er staat me een scène bij dat ze allemaal afval moesten opruimen en dat de hoofdrolspeelster dan een praatje maakt met 2 mannen die een relatie hebben. Zij hebben dus wel maar een kleine bijrol.
Maar ik kan er ook helemaal naast zitten hoor!
Ja, klopt, die bedoel ik ook.
Ik ben nu Shooter aan het kijken. Ben bij seizoen 3. Vind het echt vet
Yes ook gekeken, vond het tweede seizoen wel ‘heftiger’. Gebeurde meer ofzo. Veel indrukwekkende dingen vond ik…
Is het de moeite om te kijken? Twijfel of ik mijzelf weer ga kwellen, maar ben wel nieuwsgierig
The Flash is weer begonnen! Echt een goeie seizoensopening. Ben heel benieuwd!
Vond seizoen 2 ook supergoed! Geeft naar mijn idee ook een beetje inzicht hoe het leven met autisme is, wat het nog interessanter maakt.
Je moet/mag een zeer spannende nacht beleven met een van de jongens uit Élite. Wie kies je?
- Guzmán
- Samuel
- Nano
- Christian
- Omar
- Ander
- Polo
0 stemmers
Geen idee wie maar Denver.
Ja ik had eerst nog een “dit is een hetero versie, sorry bi + gay girls + voor de hetero’s: je mag ook met homo’s naar bed”-disclaimer erbij gezet maar die heb ik weggehaald hahaha.
Ik vind Omar dus echt helemaal niks juist… Maar heb net als jij ook niet zoveel met Nano en ik vind Christan ook hilarisch! En Samuel is een beetje passief en saai of zo?
Moet wel nog toevoegen dat ik La Casa de Papel niet heb gezien dus dat kleurt denk ik ook mijn beleving van de boys?
Ok laatmaar ik heb dus net gekeken. Maar wtf was dat einde met die baby’s en Betty??
Een mix tussen Samuel en Christian. Samuel is cute en Christian is grappig, maar wel een beetje dom… de rest vind ik niks haha
haha oke Riverdale, ik weet dat het nooit de beste serie ooit is geweest maar het was altijd wel vermakelijk
"Riverdale seizoen 3 e01
wat was dit hahahahahah, die vliegende baby’s en die gekke offerplaats. Ik denk dat dit seizoen gaat draaien om die gekke sekte. Echt jammer want had gehoopt dat die moeder van Betty en vader van Jughead nou eindelijk eens samen zouden komen.
Moest ook wel een beetje lachen om die serpent tattoo bij Archie, net echt