Series & Netflix

Samenvatting

De makers en acteurs hebben gezegd dat het niet die kant op gaat, dus veel mensen op internet denken nu dat het hallucinaties zijn. Ik heb wel een foto voorbij zien komen van aankomend seizoen dat die twee samen in bed liggen haha, dus hopelijk wordt het wat maar de moeder van Jughead en zijn zusje komen ook terug dus wie weet.

1 like

Ik kijk sinds kort The Innocents! Iemand ook? Vind het wel een toffe setting, Noorwegen/ UK, benieuwd waar dit verder heen gaat.

Ik ga NU beginnen aan Elite! Ben benieuwd!

1 like

Ik vind archie ook echt een vervelend persoon! De keuzes die hij maakt zijn zo vervelend, altijd als ik riverdale kijk irriteer ik mij mateloos aan hem.

6 likes

Ja omg hij is zoooooo dom

1 like

Nee die is er vandaag opgekomen en ben wel van plan binnenkort te beginnen! Michiel Huisman speelt er in dus dat is ook wel leuk

1 like

Ik vind seizoen 2 van the good place echt heel stom.

1 like

The fundamentals of caring!

2 likes

Ook fan?

Ben er echt klaar mee, wtf. Elke afleveting wordt het slechter.

1 like

Ik kijk nu atypical, erg leuk!

3 likes

Ik ben in slaap gevallen
 Al lag dat niet aan de serie, dus morgen een nieuwe poging!

1 like

kwam hier niet doorheen
 ben bij aflevering 3 afgehaakt

Same, ook mee gestopt.

Oke ik heb nu 2 afleveringen van The Haunting of Hill House gekeken en het is doodeng. Opzich wel een heel goed verhaal en heel goed gefilmd. En er zit ook echt wel een goede spanning in, maar die schrikmomenten
 ik zag dat IMDB al een hoge score gaf en ik snap die score volledig, maar je moet wel echt van die horror schrikmomenten houden, anders is het echt te eng.

2 likes

O, het is een serie? Ik dacht een film. Misschien dat ik me er ook aan ga wagen (als ik durf)

Dynasty is terug begonnen.

2 likes

Ja een serie! Vind dat wel fijn, want zo blijft de spanning iets minder cliché ofzo. Maargoed ik ga zelf ook wel verder kijken en doe snel het geluid uit als ik merk dat er een schrikmoment komt hahah.

Misschien een soort aankondiging van the chilling adventures of Sabrina? Die begint over twee weken en speelt zich af in Greendale, het dorp naast Riverdale.

Spoiler Dynasty seizoen 2

Wooow. Ze hebben gewoon een hoofdrolspeelster dood laten gaan
had ik niet verwacht!

1 like