Series & Netflix

Ik heb hem in twee dagen gekeken haha. Het is totaal anders dan andere Nederlandse series veel rauwer en veel beter acteerwerk. Je moet er wel van houden dat het vrij gewelddadig is haha.

1 like

Heb het ook in 2 dagen uitgekeken. Je kan trouwens 2 weken proef abonnement nemen. Is makkelijk op te zeggen na 2 weken.

1 like

Wil heel graag the haunting of hill house kijken, maar ben echt te schijterig voor. Kan het sowieso alleen overdag kijken.

@Cookiess ik vind het veel enger dan ahs.

ja! heerlijke serie!

1 like

Hier nog een Nederlandse serie, kijkt iemand ‘Ik weet wie je bent’? Net aflevering 5 gezien en er staan er nu 8 op NPO. Vind het super leuk so far!

3 likes

Ik moet nog maar 1 aflevering van The Haunting of Hill House en vind het nu al jammer dat het bijna afgelopen is! Het camerawerk, de verhalen, de dialoog, ik gilde vet hard tijdens 1 scene (toen twee mensen ruzie maakten in een auto - dit is neutraal genoeg), … wat een geweldige horrorserie! Ik wil meer!

5 likes

Jaaaa wahhh ben nu bij aflevering vijf en het is zo goed! Gewoon zin in straks klaar zijn met werken dan weer door kijken.

2 likes

Ik kijk het maar ik denk niet dat ik het einde ga halen. Ik vind het gort en gort droog en het interesseert me niet eens meer of ze A vinden :open_mouth:

Een beetje laat, maar ben nu pas begonnen aan La casa de papel. En ik vind het een fantastische serie!

8 likes

Haha ik dacht even dat dit over Pretty Little Liars ging. Zoveel uur van mijn leven daaraan verspild, wat was dat eigenlijk kut haha :roll_eyes:

16 likes

beter laat dan nooit veel kijk plezier!

1 like

Een aanrader dus? tegenwoordig vallen alle horror films/series tegen.

Thanks! :smiley:

Het is zeker een aanrader. Ik kijk regelmatig horrorfilms en vind die soms ook best tegenvallen qua spanning. Het gaat vaak om blasé schrikmomenten, maar deze serie heeft dat gevoel van horror, angst en realiteit. Subtiel en toch bamm schrikwekkend.

Ik ga kijken!

1 like

Ik wil zooo graag die enge serie kijken maar ik ben echt een broekpoeper

1 like

Dat einde van aflevering 5 van The Haunting of Hill House. :anguished:

Er staat een nieuwe aflevering van Crazy Ex-Girlfriend op Netflix :grinning:

2 likes

Ik ben zoooo benieuwd naar seizoen 4 van The Bridge. Maar duurt zo lang voordat ie op Netflix of OnDemand staat… iemand hem al gezien?

ja ik, ze hebben het hier op Canvas getoond deze zomer. Ik vond het zo jammer dat het gedaan is, maar het was wel een goed seizoen. De verhaallijn sprak me totaal niet aan maar het was wel goed uitgewerkt. Ik denk dat ik niet veel kwijt kan zonder spoilers te geven