Series & Netflix

Samenvatting

Ja ik had het ergens op internet gelezen. Vind het ook jammer dat Fallon gekozen heeft voor Culhane. Ik vind ze zo niet bij elkaar passen. En die stomme moeder is er ook nog.

Ik ga straks ook beginnen aan Elite! Ben benieuwd haha

2 likes

Zijn nu beginnen aan Timeless, eerst vond ik het niks maar is eigenlijk toch wel heel leuk, ook omdat er veel geschiedenis in zit :slight_smile:

Gisteren keek ik twee afleveringen van the Haunting of Hill House en het is echt een hele tijd geleden dat ik nog een ‘goede’ horror serie heb gekeken met schrikmomenten! Loving it! Hoop dat de overige afleveringen even goed zijn.

2 likes

Jaaaa dat keek ik ook maar wel alleen voor die knappe man erin :heart_eyes:

1 like

Ik ben nu de eerste aflevering aan het kijken haha durf het niet s avonds te kijken.

Zou ik ook niet durven. Ben nu bij episode 4 en tot nu toe blijft het nog altijd goed eng!

Ben nu bij de laatste aflevering van Elite, benieuwd hoe het allemaal afloopt!

Marina

Ik vind haar steeds irritanter worden. Die verdwaasde blik van haar en dat ze dan gaat roken terwijl ze zwanger is. Dom wijf.

2 likes

Het camerawerk van aflevering 6 van the Haunting of Hill House. Wauw.

1 like

Kun je the haunting of hill house een beetje met american horror story vergelijken? Ik ben niet echt een horror liefhebber (ik ben echt een pussy haha). AHS vond ik namelijk niet echt eng of spannend.

Ben nu bij aflevering drie en ik vind het echt goed! Wel moker eng, maar ik ben wel echt een pussy.

Jaa he! Ik vind het ook echt goed. En vind het ook elke aflevering beter worden. In afl 6 worden diverse scenes in één shot gefilmd achter elkaar. Heb dat nog nooit echt zo in een serie gezien.

1 like

Heel benieuwd! Ben echt benieuwd wat er met Nellie gebeurd is.

Dat krijg je ook in afl 6 te weten! Ik ben heel erg benieuwd wat het verhaal met die moeder is. En wie is die Abigail?

1 like

Hoe eng is Ozark?

Ik vond het helemaal niet eng en ik ben echt een bange schijterd.

2 likes

Ik heb net La Mante afgekeken, echt een aanrader. Ik vond het tering spannend, wel een tikje voorspelbaar.

Iemand nog tips á la Le Chalet en La Mante?

1 like

Niet eng. Ik vind het wel echt een depri serie. Vooral seizoen 2.

1 like

Heeft iemand mocro maffia gezien?

Ja!