Er staat een nieuwe aflevering van Crazy Ex-Girlfriend op Netflix
Ik ben zoooo benieuwd naar seizoen 4 van The Bridge. Maar duurt zo lang voordat ie op Netflix of OnDemand staat⌠iemand hem al gezien?
ja ik, ze hebben het hier op Canvas getoond deze zomer. Ik vond het zo jammer dat het gedaan is, maar het was wel een goed seizoen. De verhaallijn sprak me totaal niet aan maar het was wel goed uitgewerkt. Ik denk dat ik niet veel kwijt kan zonder spoilers te geven
Ik heb net de eerste aflevering van de Charmed reboot gezien en t was goedd
Echt! Ik ben nu bij aflevering 6 en ben nog steeds wel geĂŻnteresseerd haha. Misschien is dat bij 8 anders
Geen serie maar wel Netflix gerelateerd. Weet iemand of je op teveel accounts tegelijk aangemeld kan zijn? Dus niet eens allemaal tegelijk kijken maar alleen het ingelogd zijn in de app? Ik wil Netflix aanmelden op mijn nieuwe telefoon maar krijg hem niet ingelogd. Wachtwoord enzo klopt wel allemaal want mijn stiefbroer komt er wel gewoon in.
Volgens mij staat mijn account wel op minstens 10 apparaten aangemeld
The Bridge seizoen 4 is in NL ook al op tv te zien geweest. Staat nu volgens mij nog op NPO Start. Niet het beste seizoen, maar wel weer retespannend!
Oke ik ben net klaar met de laatste aflevering van the haunting of hill house. Iemand nog meer alles gezien?
Ja, ik heb ook alle afleveringen al gezien. Vond het echt een goede serie, maar niet zo spannend als iedereen hier denk ik haha. Ik ben benieuwd of er een tweede seizoen komt!
Vrijdag komen er weer nieuwe aflevering van making a murderer dus daar kan ik nu naar uit kijken
Einde hill house
Nou ik vond het begin van de serie dus wel echt spannend, maar ik vond het einde eigenlijk best slap? Gewoon een happy spookhuis waar iedereen die dood is gewoon blijft chillen. Hoezo wordt iedereen dan in het begin zo geterroriseerd door die geesten? Ik had zo gehoopt op een knaller van een einde, maar mehhh. En die rode kamer is ook eigenlijk net niks. Gewoon een kamer die transformeert?
Kreeg vanmiddag een melding van Netflix over een of andere kookshow The Curious Creations of Christine McConnell. Zo apart joh, zo veel effort voor een kookshow. Echt met special effects en alles wat ze maakt is ook âspookyâ. Ze krijgt hulp van tweeâŚja poppen (maar wel echt leuk gedaan). Maar nogmaalsâŚzo veel moeite voor een kookshow, met special effects enzo!
Edit: volgens mij moet ik bakshow zeggen, want ze bakt.
Ja klopt idd! Alleen toen was ik op vakantie en vergeten op te nemen, en je kon steeds alleen de laatste afl terug kijken⌠maar ik had de eerste 2 dus al gemist.
Hopelijk komt ie snel via ons pluspakket online!
Ik heb vorige week in 4 dagen alle 2 de seizoenen gekeken tis echt leuk he
Netflix en dit forum zo verslavend he. Net Elite afgekeken. Echt een leuke serie. Nu op naar de volgende. Ik denk The Flash.
Waar kun je dit bekijken?
Einde Hill House
Hmm ja, ik deel je mening. Ik heb mezelf voorgenomen om niet teveel te verwachten van laatste afleveringen omdat het vaak tegenvalt De rode kamer hadden ze inderdaad meer luguber kunnen maken, het beste was geweest dat er nog iemand dood zou gaan ipv dat het eind goed al goed is. Behalve die vader dan, maar die heeft er zelf voor gekozenâŚ
Ik vond hill house niet echt een goede serie. Toen ik het verhaal hoorde dacht ik oeh vet een familie in een spookhuis. Maar die laatste aflevering was zo slap. En er was niet echt een duidelijk verhaal. En er kloppen ook een aantal dingen niet echt of zijn niet helemaal duidelijk. En het was ook overduidelijk wanneer er een schrik moment kwam.
Nou ik schrok me net een ongeluk bij een scène, die zag ik niet aankomen haha
Welke?