Ik vond het een beetje vergelijkbaar met de spanning in The Shining, niet heel eng maar gewoon een hele spannende mysterieuze sfeer.
Iemand de serie(docu) I am a Killer gezien? Aflevering 4, ben echt shocken.
Jaaaa love The Good Place!
Heb Ălite en The Haunting of Hill House af en vond ze beiden echt heel goed.
Ik vond Elite ook echt een goede serie.
Spoiler Elite
Christian, serieus had ik niet verwacht. En ik vind het wel jammer dat Guzman en Lu toch weer een soort van samen komen op het einde, vond het leuker toen Guzman achter Nadia aanzat.
Yes
Ik weet alleen even niet waar aflevering 4 over gingâŠ
Spoiler elite
Ik denk dat de âromanceâ tussen Nadia en Guzman in het tweede seizoen verder zal gaan. Lu was er op de juiste plek en juiste moment. Dat kan de gevoelens die hij had voor Lu versterken maar ik denk dat eens hij zijn zelfmoordpoging verwerkt, hij snel Lu beu zal zijn.
Ehhh hoezo vinden mensen haunting of the hill house niet eng? Ik ben echt een schijterd! Maaar wel hele vette serie, ga 'm wel afkijken
Ik vond het ook eng. En toen ging ik het samen kijken met een vriendin (die echt helemaal van thrillers en horror films houdt). Ik moest echt de serie gaan verdedigen met uitspraken als âhet is echt eng hoor. Even wachten. Ja het wordt zo eng. Nee echt.â
Ik heb het niet in mân eentje gekeken, misschien scheelt dat?
Hahaha. Ik kan me hier wat bij voorstellen. Ik keek het op mijn laptop in bed. Met oortjes. In het donker. Dan is het al snel enger dan (overdag) met iemand samen op de bank.
Ik wacht met smart op het nieuwe seizoen van âcall the midwifeâ. Hopelijk komt dat weer eind van het jaar op netflix.
Over die satanistische moord!
Ik hoop dat Arrow wel wat beter gaat worden dan het vorige seizoen. Ik kwam er bijna niet doorheen gewoon. Het wordt teveel van hetzelfde en de bad guys worden minder boeiend vind ik.
Gelukkig is de Flash ook weer begonnen, dat blijft echt mn lievelings!
Ohja Legends is ook weer van start, maar die staat nog niet op Netflix.
Wat wel stom is, is dat Arrow achter loopt op Netflix. Want er komt dit seizoen ook weer een crossover met the flash en supergirl. Maar de eerste aflevering van de crossover begint dus bij Arrow⊠lekker handig
Ben benieuwd hoe je hem vindt!
True!
Weet wel dat ik het idd ook taaier vond, en zoals gezegd wist ik echt ff niet meer hoe en waar het ook al weer was geëindigd
En The Flash vond ik ook leuk starten, leuke nieuwe insteek. Ik wilde wat specifieker zijn maar wilde niet spoileren
Ha, goed gezegd!
Maar ik vond het alsnog leuk om te kijken, haha. Laten we het een âmystery soapâ noemen.
Ja echt heel bizar, vind het ook altijd wel lastig om te bedenken wie je nou precies moet geloven. Ook bizar hoe kalm de moordenaar nog praatte over zijn daden.
Ik ben gisteren ook begonnen aan Hill House, heb nu 2 afleveringen gezien. Ik vond het qua eng nog wel meevallen, al waren er wel wat momentjes dat je in spanning zit te wachten op het schrikmoment, dat soms wel soms niet komt. Ik heb er nog geen nachtmerrie van gehad en kan ook nog in het donker door mijn huis lopen, dus so far so good! Gaat het echt nog (veel) enger worden? Ja zeker?
Sorry hoor maar Riverdale gaat echt zo bergafwaarts. Die nieuwe aflevering is om te huilen.
Waarschijnlijk oud nieuws, maar: Seizoen 2 van great news staat erop. En dit keer met Tina Fey
Ik heb pas eindelijk mijn opnames van de serie Occupied afgekeken (eerder dit jaar uitgezonden op Canvas). Noorse serie. Ik vond hem best goed, maar vette cliffhanger en nu schijnt er een serie 2 te zijn. GrrâŠ
Iemand die gezien en weet of het de moeite waard is?