Series & Netflix

Ik ben in seizoen 1 al afgehaakt maar had iets gehoord over paranormale dingen ineens?? Vermoedelijk door de nieuwr serie Sabrina the Teenage Witch die zich blijkbaar in het stadje ernaast afspeelt, maar zulke dingen kun je echt niet in seizoen 3 nog eens gaan toevoegen

Ja had ik hier ook gelezen. Jammer haha maar het flopt nu echt vind ik

Ben ook begonnen aan elite en ben zo benieuwd wat er nu gebeurd is :o tot nu toe leuke serie!

1 like

Haha ik ben dus net met La casa de papel begonnen en dacht in aflevering 1: Heee Nano! Heeee Christian! Ahh gadverdamme, Marina.

6 likes

Luke Cage is gecanceld, dus je hoeft in ieder geval niet veel afleveringen meer door te ploegen dan. (Er komt geen seizoen 3.)

Ik kijk nu The Haunting of Hill House. Kijkt lekker weg! Ik vind het totaal niet eng eigenlijk, vooral interessant.

2 likes

Volgens mij werd hier laatst ‘Jack Whitehall: Travels with my father’ genoemd. Ik heb nu het eerste seizoen gezien en moet er zo om lachen. En Jack: :heart_eyes:

4 likes

Ik heb op netflix net requiem gekeken, vond het best leuk!

Ik ben ook begonnen, vind het niet zo spannend als in seizoen 1 (natuurlijk wel logisch, met die trial).

Vind het er soms een beetje te dik bovenop liggen (oordeel na 3 afl). Kan er mn vinger niet zo goed op leggen… blijf wel kijken natuurlijk, bizar verhaal.

The 100, S04, halverwege E10

Omg dit is net The Hunger Games, zo vet!

wooooow jij bent echt doorgeschoten! Ik ben nog aan het eind van 3

Jaa 2 avondjes bingen schiet op haha. Het is wel een rollercoaster hoor, ene heftige ding is amper voorbij of er is alweer een nieuw drama in aantocht

1 like

Ik ga morgen weer kijken! Ik vind het nu al wel lastig te volgen

1 like

Ben t met je eens! Ik kom niet door de tweede aflevering heen…

Net de laatste aflevering van The Haunting of Hill House gezien. Best een droevig einde, vond de serie ook niet eng meer zoals ik dat in het begin wel vond. Ok behalve die lange man dan, brr.

Bijzondere serie, het doet me een beetje denken aan een kruising tussen de film Interstellar en het boek het Kaartenhuis van Danielewski.

2 likes

Wat gebeurt er?? Ik heb alles al gezien maar kan me dit denk ik niet helemaal herinneren

Ik vond Riverdale echt vreselijk en Élite wel leuk. Élite is veel serieuzer, Riverdale kwam op mij vrij theatraal en overdreven en nep over. Dit is ook de reden dat ik de vergelijking met Gossip Girl niet helemaal terecht vind. Als je 13 reasons why aan de ene kant zou zetten en Riverdale + Gossip Girl aan de andere, zit het meer aan de ‘13 reasons why’-kant. Zoiets.

Maar ik denk dat als je het bij aflevering twee al niet echt leuk vindt je beter kan stoppen, haha. Het wordt wel nog ‘intenser’ maar het blijft een middelbare school met tieners en mysterie.

3 likes

Haha ja herkenbaar. Er gebeurt zoveel dat je gewoon al niet meer weer wat er 3 afleveringen geleden gebeurde, laat staan als je al klaar bent met kijken.

The 100, S4E12

Vlak voor de stralinggolf komt moesten alle clans bepalen wie er in die bunker onder de tempel mochten. Elke clan vaardigde 1 kampioen af en die moesten elkaar afmaken. De clan van de overgebleven kampioen mocht dan in de bunker. Octavia won en bepaalde dat alle clans 100 mensen in de bunker mochten.
Einde van de laatste aflevering die ik heb gezien was dat Thelonius en Marcus met behulp van dat slaapgas kozen wie van skaikru mocht blijven en dat Bellamy, Clarke, Murphy enzo bij Raven aankwamen en besloten dat ze de ruimte in gingen.

1 like

Ik heb 22 july gekeken, gaat over de aanslagen in Oslo en vond hem heel indrukwekkend!

2 likes

Ik heb die toevallig vandaag ook gekeken! Indrukwekkend ja. Alleen echt jammer dat de acteurs weliswaar Noors zijn, maar iedereen wel Engels praat. Ik denk dat het in jet Noors veel beter zou overkomen.

Er is trouwens ook een andere film van: Utøya: July 22. Dat gaat over die 80(?) minuten dat hij op dat eiland was. Schijnt heel heftig te zijn, ook Noors volgens mij. Kan die film alleen nergens vinden helaas…

2 likes

Ik ben weer lekker op weg @Bubbless maar vind het nog steeds lastig, zelfs al kijk ik alles achter elkaar hahha

The 100 S4 A4

Octavia is net 10000 meter naar beneden gevallen en heeft dat overleefd. Okeeee. En die hele computer bende waar Raven enzo nu zijn aangekomen. Het moet niet gekker worden. Ze hebben het trouwens steeds over Becca. Ik ben echt kwijt wie dat is :thinking:

1 like