Series & Netflix

Er zijn weer nieuwe afleveringen van The Good Place! :smiley:

Vooral spannend. Qua engheid valt heel erg mee. Schrikmomenten zijn minimaal. Het is met name de sfeer, vind ik zelf.

1 like

The first commander

Ik hou niet van heel eng, maar ben maar op weinig momenten echt geschrokken tot nu toe (heb 5 afleveringen gezien nu). Het is idd meer de gehele sfeer die spanning geeft.

1 like
The 100, S04E04

Ooh ja dat van die val van Octavia vond ik ook wel een tikke ongeloofwaardig. Maargoed, zij overleven sowieso wel dingen waarvan ik af en toe zo zit te kijken :face_with_raised_eyebrow: (en anderen gaan dan weer dood als ze alleen maar aangeraakt worden).
Becca is de originele Alie/allereerste commander. Met haar is het eigenlijk allemaal begonnen. Zij zat 100 jaar geleden in de ruimte toen iedereen op aarde doodging door de stralingsgolf. Toen in de ruimte heeft zij Alie gemaakt en nachtbloed gemaakt en bij zichzelf ingespoten. De rest van de mensen in de ruimte wilde niet dat zij een nieuwe AI (want ze had al spijt van Alie aangezien die de aarde verwoest had) verder ontwikkelde en toen is zij hem gesmeerd naar de aarde. Zij was dus ook de eerste nachtbloed en mensen die op aarde overgebleven waren, waren zwaar onder de indruk waardoor zij de eerste commander werd.
Ik wil eigenlijk nog wel meer typen maar dat wordt wel heel veel en ik weet niet of ik dan dingen spoil dus hoop dat er nu een belletje gaat rinkelen haha

Edit: oh ik zie nu de reactie van @anon98052296. Die is iets bondiger haha

1 like

Ben nu bezig met Making a murderer seizoen 2!

De eerste aflevering van Arrow s7 staat op Netflix. :tada:

Kon me alleen totaal niet meer herinneren waar we gebleven waren, dus was wel weer even inkomen zeg.

Jammer dat ze nu steeds wekelijks uploaden met alles, ik wil bingewatchen.

1 like

Ja ik weet het weer! Thanks! Handig dit

1 like

Voor iedereen die The Arrow heeft gevolgd vandaag een ijzer sterke aflevering van het nieuwe seizoen!

1 like

Ik vond het een beetje vergelijkbaar met de spanning in The Shining, niet heel eng maar gewoon een hele spannende mysterieuze sfeer.

1 like

Iemand de serie(docu) I am a Killer gezien? Aflevering 4, ben echt shocken.

1 like

Jaaaa love The Good Place!

Heb Élite en The Haunting of Hill House af en vond ze beiden echt heel goed. :raised_hands:t4:

Ik vond Elite ook echt een goede serie.

Spoiler Elite

Christian, serieus had ik niet verwacht. En ik vind het wel jammer dat Guzman en Lu toch weer een soort van samen komen op het einde, vond het leuker toen Guzman achter Nadia aanzat.

5 likes

Yes
Ik weet alleen even niet waar aflevering 4 over ging…

Spoiler elite

Ik denk dat de “romance” tussen Nadia en Guzman in het tweede seizoen verder zal gaan. Lu was er op de juiste plek en juiste moment. Dat kan de gevoelens die hij had voor Lu versterken maar ik denk dat eens hij zijn zelfmoordpoging verwerkt, hij snel Lu beu zal zijn.

1 like

Ehhh hoezo vinden mensen haunting of the hill house niet eng? :stuck_out_tongue: Ik ben echt een schijterd! Maaar wel hele vette serie, ga 'm wel afkijken

1 like

Ik vond het ook eng. En toen ging ik het samen kijken met een vriendin (die echt helemaal van thrillers en horror films houdt). Ik moest echt de serie gaan verdedigen met uitspraken als “het is echt eng hoor. Even wachten. Ja het wordt zo eng. Nee echt.”

Ik heb het niet in m’n eentje gekeken, misschien scheelt dat? :stuck_out_tongue:

Hahaha. Ik kan me hier wat bij voorstellen. Ik keek het op mijn laptop in bed. Met oortjes. In het donker. Dan is het al snel enger dan (overdag) met iemand samen op de bank.

Ik wacht met smart op het nieuwe seizoen van ‘call the midwife’. Hopelijk komt dat weer eind van het jaar op netflix.

3 likes

Over die satanistische moord!

1 like