Iemand al begonnen aan echoes op Netflix?
Dit concept en omschrijving lijkt bijna exact op ‘Ringer’ met Sarah Michelle Gellar. Alleen heeft deze nieuwe variant tot nu toe een 5.5 op IMDB dus ik vermoed dat ik t skip.
oh men ik moet janken van de laatste aflevering van better call saul, wat een geweldige serie
Hotel portofino?
ik vond rue ook echt het meest kutte personage tot een specifieke aflevering in seizoen 2 waardoor ik haar veel meer begon te snappen
desalniettemin vind ik quasi alle personages wel irritant? ik denk dat het ook wel het punt is :’)
Kan je better call saul kijken zonder breaking bad gezien te hebben?
Ohhh nou idd! Het leek me in eerste instantie wel leuk.
Jazeker! Er zitten wel heel veel verwijzingen in naar BB maar volgens mij is het verhaal op zichzelf ook goed te volgen
@slurfhondje het geeft wel een leukere dimensie, van “aha” of dat je de verhoudingen beter begrijpt?
Maar zeker wel okay te volgen zonder Bb idd
Ja maar ergens denk ik dat het misschien ook toegevoegde waarde heeft als je BB niet hebt gezien, omdat je dan niet weet hoe het sommige personages zal vergaan. Omdat dit een prequel is, weet je al hoe sommige dingen in de toekomst zullen lopen. Als je dat niet weet, zijn sommige verhaallijnen misschien nog spannender.
Misschien moet je BCS kijken tot de laatste 3 afleveringen. Dan BB kijken én dan die laatste 3 afleveringen
Ik zit nu in een zwart gat en weet niet wat ik moet gaan kijken wat kan tippen aan BCS
Yes!
Jaaa! Heel veel zin in!
Oeh ik zie het, maar het is er maar eentje?? Of is dit elke week een nieuwe aflevering ipv ineens een heel seizoen, ik ben dat niet meer gewend joh hahaha
Het is echt wel even wennen. Kwam er zelf ook niet meteen in, want het is heel traag. Maar dat went én je gaat het zoooo waarderen. Volhouden!
Van welke serie bedoel je? Aan Chesapeake ben ik nog niet begonnen namelijk, als dat er een per week is zou dat voor mij ook een verrassing zijn.
Oh haha ja chesapeake shores idd, er staat ook “new episode” bij mij ipv new episodes maar het wordt me ook niet direct duidelijk wanneer dan de volgende aflevering komt
Elke maandag las ik op Facebook. Een dag nadat hij in Amerika wordt uitgezonden
Omg nieuwe Brooklyn 99, precies wat ik nodig heb voor mijn vakantiedip