Serietopic #4

Heartstopper! Het is zo lief gedaan.

4 likes

Heartstopper

3 likes

Ik cringe elke keer zo hard als ik die voorstukjes van de serie Dertigers zie. Is dit een hatewatch serie? :joy:

1 like

Heartstopper!!! :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Voor de mensen met HBO wil ik even zeggen dat je de Britse serie Misfits moet kijken. Ik keek m jaren geleden al eens en ga nu aan de re-watch.

En voor de mensen met Netflix: the sandman.

9 likes

Thanks voor de adviezen! 1e aflevering gekeken en we gaan er zeker mee door. Daarna nog de 1e aflevering van Hacks gekeken en dat vonden we ook erg leuk!
Ik merk echt dat ik bij series super snel m’n aandacht kwijt raak en de neiging heb om m’n telefoon te pakken, maar bij deze twee niet.

1 like

Jaaa misfits zo leuk
Waar kijk je dat mee?

2 likes

HBO, staat letterlijk in de zin

6 likes

Ik kan niet wachten tot de serie Wednesday op Netflix staat. Gisteren de trailer gezien :heart_eyes: wat me alleen een beetje tegenviel is de acteur die ze hebben gecast als Gomez Addams. Had stiekem gehoopt dat ze Johnny Depp gecast hadden.

4 likes

@NurseBetty Ik begin er ook nieuwgierig naar te worden dus ik ga denk ik wel kijken!

En ik zag dat een nieuw seizoen van The White Lotus op komst is :heart_eyes:

Met vooral andere acteurs maar Jennifer Coolidge zit er wel weer in gelukkig

23 likes

Aubrey Plaza doet mee dit keer, zo leuk! En Theo James :heart_eyes:

5 likes

Ja, waarom niet? Samen met Eva Green.

3 likes

Ik heb dit ook echt zo saai, ik wil al die love programma’s weer leuk vinden :sob:

1 like

YES, zin in! Wat een afgrijselijke personages waren het ook allemaal, hoop in deze weer. Heb het laatst opnieuw gekeken en heb weer heerlijk zitten haten.

5 likes

He’s a young white male and nobody has any sympathy for him right now

:joy::joy::joy:

5 likes

Ik heb alleen al zin om opnieuw te kijken door die broeierige muziek

7 likes

Waarom niet hahaha hoe ignorant

8 likes

Ik vond de nieuwe versie van ā€œThe Standā€ niet heel goed maar Amber Heard was een prima Nadine.
Je zal echter weinig mensen horen zeggen ā€œKies Amber voor een rolā€ want zij is natuurlijk de heks van Hollywood. Ondertussen wil iedereen Johnny in alle clichĆ© rollen waarin hij zichzelf weer eens speelt zien.

2 likes

Ik herken het wel met ex on the beach en temptation, voel me hier gewoon echt te oud voor :smiling_face_with_tear: . Gelukkig nog wel kunnen genieten van heartstopper en to all the boys I’ve loved before, maar nu ben ik bang dat dat dus ook een termijn heeft.

Ik heb net ā€œI Just Killed My Dadā€ gekeken (docu) en wat een bizar verhaal is dat eigenlijk. Hoe hij eerst gekidnapt is door zijn vader en vervolgens zijn heel leven binnen wordt gehouden. En hoe hij in t begin van die serie als psychopaat zonder gevoel wordt neergezet maar aan t einde van de docu met tranen in zn ogen bij z’n moeders huis aankomt 🄹. Echt zielig

9 likes