Yes weekend straks beginnen met een nieuw seizoen Selling Sunset
Ohh ik dacht pas vanaf 6 mei! Beter!
Gisteren Anatomy of a Scandal afgekeken. Echt een goede serie, sterke vrouwelijke rollen ook.
Echt genieten weer. Ook die eerste aflevering dat Christine een huistour gaat doen en dan helemaal besties wordt met die andere vrouw daar (wedden dat ze samen een agency gaan opzetten). En dan staat ze op een berg in Hollywood en zegt ze ‘l like to look down on people’ en dan zo naar beneden zwaaien van hiiii poor people. Wel weer een classic move hoor
Spoiler Chrishell en Jason:
Samenvatting
Ik vind het wel gek om te zien hoe verliefd ze nu zijn terwijl ze in real life alweer uit elkaar zijn. En zelfs ruzie hebben haha
Ik ben ook alweer bij de laatste aflevering van dit seizoen van selling sunset. Het zijn ook gewoon allemaal heksen (behalve Maya, laf haar) maar Christine wel de opperheks. Lekker slachtoffertje spelen
Hahahaha dat cadeau van Christine aan heather op de bridal shower
Nu met ‘Julia’ begonnen en vond de 1e aflevering heerlijk. Helemaal in lijn met die film lijkt het ook te zijn, weet niet of dat bewust is maar het sluit precies aan en de stijl/vibe is heel erg hetzelfde.
Maar geez wat een actrice, heb ‘Happy Valley’ nu afgerond en het zijn compleet verschillende rollen maar ze is zo fenomenaal goed. Hoop echt dat ze voor deze serie awards krijgt en meer geweldige rollen.
Heksen is het juiste woord inderdaad. Ik vind dat Chrishell ook heel hard veranderd is, als in heel erg negatief, roddelen,… ik zie ze in seizoen 1 nog van deur tot deur gaan flyeren
The Nevers is best leuk. Als je van fantasy en Victorian drama houdt. Soort van Charmed meets Downtown Abbey
Paar random en totaal uiteenlopende serietips van mij:
- Pachinko (Apple tv)
Dramaserie (lange afleveringen van een uur) die de complexe geschiedenis tussen Korea en Japan laat zien door de ogen van vier generaties van 1 Koreaanse familie. Van de eerste generatie die in Korea opgroeide toen het bezet was door Japan, de generaties daarna die een beter leven proberen te krijgen in Japan en de laatste generatie die in de jaren 80/90 carriere probeert te maken in de vs. Alle tijdlijnen en het verhaal zitten helemaal door elkaar heen verweven dus je zit niet naar een soort duf chronologisch kostuumdrama te kijken ofzo, maar het is juist intrigerend om te zien hoe die hele geschiedenis al die jaren doorwerkt. Prachtig filmwerk ook, soms een beetje zwaar dus je moet er wel ff voor zitten maar echt de moeite waard.
- Starstruck (HBO Max)
Grappige, luchtige comedyserie. Afleveringen van 20-30 minuten. Nieuw-Zeelandse chick van eind 20 die in Londen probeert te overleven met kutbaantjes, een overdreven huisgenoot en rare vrienden heeft en per ongeluk met een beroemde acteur naar bed gaat. Beetje vibes van Lovesick/Please Like Me
- Taskmaster (Youtube)
Britse comedyshow waarin elk seizoen 5 bekende comedians/acteurs het tegen elkaar opnemen en ze per aflevering 4 debiele en totaal random opdrachten moeten uitvoeren, zoals het zwaarste ding van de grootste afstand baggen in zo’n kerstboomnetmachine, een jankende wolf op een theepot schilderen die op een ronddraaiend plateau staat dat steeds sneller gaat draaien en pas stopt als je 20 Amerikaanse staten hebt opgenoemd. Nouja compleet random dus maar zorgt gegarandeerd voor hilarische momenten altijd. Ook lekker tussendoortje, je hoeft niet per se op te letten of het te volgen, je kan in principe ook een losse aflevering (45 min) kijken.
- Old Enough (Netflix)
Heel grappig serietje met korte afleveringen van 8 minuten waarin kleine kinderen (peuters/kleuters) een taakje krijgen dat ze alleen moeten uitvoeren (een boodschap halen bij de supermarkt, vers sap persen en naar de familie brengen buiten) en dan gevolgd worden door geheime camera’s. Een kind van 3 heeft natuurlijk andere preoccupaties dus het is heel grappig om te zien wat ze dan gaan doen als ze in hun eentje ‘los’ gelaten worden.
Oeh sold me immediately, ga morgen Starstruck kijken.
Ik wil ook nog Mr. Inbetween tippen: het ging er al eerder in dit topic over, maar het is echt een hele sterke serie. Over een hele droge huurmoordenaar die een superschattige band heeft met zijn dochter en broer. Eerste seizoen is best grappig, tweede seizoen wordt het heel serieus maar zó knap gedaan. Staat op Disney+.
Hbomax!
Haha rare tekst, Fins ofzo?
Gilded Age afgekeken op HBO, van de makers van Downton Abbey. Echt heerlijke serie, zelfde vide als DA. Zeker een aanrader, de afleveringen worden na de eerste (van 5 kwartier) ook gewoon 50 minuten.
Gaat over extreem rijke families in NYC rond 1880, waarbij geld en status echt alles bepalen.
Wat goed om te horen! Ik kan niet wachten om aan deze serie te beginnen, maar eerst seizoen 6 van downton abbey afronden .
Ik heb gisteren 4/8 afleveringen van Heartstopper gezien op Netflix. Ik vind het zo’n lieve serie . De serie is gericht op tieners en gaat over tienerliefde/lgbtq+
Ik vind het ook echt een heerlijke serie! Ben nu ook benieuwd naar happy valley maar kon hem nergens vinden.
Heartstopper op Netflix zooo schattig
Dat nieuwe seizoen van selling sunset wat een aanfluiting. Super slecht geacteerd en waar halen ze die verzameling fake ass Britse mensen vandaan. Ik blijf uiteraard wel kijken
Ik snap ook niet dat mensen die serieus geld hebben een woning zouden kopen die door deze personen worden aangeprezen. Best dat die Brett en Jason een legit bedrijf hebben. Maar die vrouwen zou ik ‘high roller’ die 12 milj wil droppen niet serieus kunnen nemen als je dat programma kent.