Ik ben vandaag vrij dus toen ik gisteravond eindelijk begon met “The Killing” (USA versie) heb ik tot 8 uur s’ochtends het complete 1e seizoen gekeken. Ik weet niet wat me bezielde want nu kapot.
Anyway, veel lovende recensies over het Deense origineel maar ook deze Amerikaanse remake, en ik vond het best goed maar ook te langdradig met filler. Tegenwoordig zouden ze dat in 8 afleveringen veel strakker doen. En het einde vond ik een enorme anticlimax. Dat ik dit weekend met seizoen 2 ga beginnen en ik nog steeds niet echt weet wie het nu gedaan heeft is echt irritant. Te. Lang.
Ik kijk Turn up Charlie voor Idris Elba en loooooove al die uk garage bangers in de serie
Ik ben wel echt onder de indruk van het feit dat er in 20 minuten The Ultimatum meer drama kan zitten dan in een heel seizoen van Love is Blind.
Ik ben onder het mom van beter laat dan nooit begonnen aan Game of Thrones. Heel fijn dat het op HBO max staat.
Jaloers! Haha
Holy Shit, ik ben nu begonnen met “Happy Valley” en dit is echt een van de beste Britse crime series tot nu toe, ik ben bezig al die critically acclaimed politieseries te gaan kijken waarvan ik voorheen altijd dacht dat ze saai waren, gelukkig denk ik daar nu heel anders over.
Maar als je die titel en die cover op IMDB ziet denk je niet meteen, nou dit MOET ik zien.
Zo fucking geweldig gedaan dit, en soms zo spannend dat ik er van moet bijkomen haha.
Helemaal verliefd op de main character, fenomenaal geacteerd.
Oh ik ben altijd in voor een leuke Britse crime. Waar kijk je deze? En heb je nog andere tips?
Ik vind haar in Julia ook zo leuk
Dat wil ik nu dus ook gaan kijken toen ik er achter kwam dat zij het was haha! Op HBO staat die he?
Echt jammer hoe zulke immens goeie acteurs toch altijd een beetje onder de radar blijven terwijl slechtere acteurs als Goden behandeld worden.
(niet via streaming…:P)
Ja, looooooove die serie (en niet deze dode mus van jou t is nergens te zien!!!)
Deze heb ik een aantal jaar geleden gekeken en ik vond hem toen ook heel goed! Heb inmiddels geen idee meer hoe of wat precies, maar weet nog wel dat ik hem al een tijd op m’n watchlist had staan maar de cover in mijn watch app mij ook niet zo aansprak dus ging toch steeds voor iets anders. En toen ik hem eenmaal keek dacht ik ook van; ohhh dit had ik eerder moeten doen! Enjoy!
Zie nu dat er dit jaar een 3e seizoen komt, echt jaren later, dus dan zal de hele serie ook wel te streamen zijn ergens binnenkort!
Ik heb nu twee series gezien van Apple tv+ die ik wel écht heel goed vind:
The Afterparty en For All Mankind. Die eerste is een beetje dommig, maar wel heel leuk gemaakt. Een whodunnit op een feestje na een high school reunie. Iedere aflevering komt een verdachte aan bod die zijn/haar kant van het verhaal vertelt in de vorm van een filmgenre.
En For All Mankind is echt HEEL mooi gemaakt. Gaat over de spacerace eind jaren 60, begin jaren 70. Alternative history is het, want in deze serie hebben de Russen hem gewonnen en als eerste iemand op de maan gezet. Het heeft helemaal het sfeertje van die tijd en je ziet dus hoe NASA gepusht wordt om echt veel verder te gaan.
Yeah Sure Whatever … vond the Afterparty echt tof, vooral door de acteurs.
Elke aflevering heeft ook hints naar de dader. Er is ook een subreddit waar ze a la Wie Is De Mol alles ontcijferen.
Bij mij staat the dropout er niet op? Of kijk ik niet goed
Ik zie ‘m wel op Disney+
Zo nu pas laatste seizoen van Bridgerton gekeken en vond het echt wel leuk met de Sharma. Wel beetje jammer weinig Indiase kledingstukken voorbij zien komen. Ook op de trouwerij was het wit. Maar heb genoten!
Okee voor seizoen 1 snap ik deze beschrijving heel goed, maar fuckkk wat is seizoen 2 heftig. Echt hard gehuild. Zó goed deze serie