Serietopic #4

Heartstopper is zo leuk en cute. Krijg er echt warme fuzzy feelings van. En het lijkt echt zo erg op de comics, zelfs de shots enzo. Maar wel leuk dat ze de side characters wat meer een verhaallijn hebben gegeven, zoals Elle en Darcy/Tara. :heart_eyes:

7 likes

Denk dat ze ook een soort ZZP’ers zijn? In een van de eerste afleveringen van dit seizoen zegt Vanessa ook dat ze 2 maanden in Mexico was, dat kan normaal echt niet met een vaste baan

2 likes

Old Enough is echt heel schattig! Wat zijn kinderen ook slim. Dat meisje dat die kool ronddraait en hem zo uiteindelijk toch uit de tuin krijgt. Een half uur bezig geweest, maar toch gelukt. Leuke tip, bedankt :smiley:

4 likes

Vanaf morgen is er We Own this City te zien via HBO over een corrupt politieteam dat zich in Baltimore jarenlang schuldig maakte aan diefstal, drugshandel, meineed, geweld, … en aan het licht is gebracht door de FBI. Het is gebaseerd op echte gebeurtenissen en gebracht door de makers van The Duece en The Wire. Ik ga sowieso kijken maar voor wie nog de trailer wilt zien: We Own This City | Official Trailer | HBO - YouTube

16 likes

Vind het 2e seizoen Russian Doll echt stukken minder, zit echt een beetje door de afleveringen heen te play/pausen.

1 like

Love it op die groepsfoto dat brett & jason echt 1.85m lijken doordat ze zo vooraan zijn gezet en maximaal zijn gephotoshopt

3 likes

Iemand die jojanneke en de jeugdzorgtapes heeft gekeken? Docu op npo. Vond behoorlijk heftig.

1 like

Haha ja ik had het echt met haar te doen, zo volhardend was ze en daarna nog bang dat mama boos was omdat het al donker was!

2 likes

Ik zag Selling Sunset hier zo vaak voorbij komen dat ik het ook ben gaan kijken. Dit is echt precies de leeghoofdige serie die ik nodig had :joy: Zit me vaak heeerlijk te ergeren en ben pas in aflevering 6 van het eerste seizoen haha.

21 likes

Omg wat heerlijk om nog zoveel moois in het vooruitzicht te hebben

4 likes

In het eerste seizoen zie je uiteindelijk wel nog veel villa’s. In het laatste seizoen amper :sweat_smile:

Ik ben ook opnieuw begonnen, zit nu in seizoen 3. Wel stom dat het komend weekend verdwijnt van Videoland, moet ik een abbo nemen op Disney dan maar. Reboot met alle housewives wordt lastig aangezien er dikke ruzie schijnt te zijn tussen Teri Hatcher en de anderen

Ik vind eigenlijk seizoen 1 het leukste! Dan zie je het meeste van de huizen en die vrouwen zijn nog “””het meest hunzelf””””. In de volgende seizoenen wordt het alleen maar faker en faker en je ziet bv ook dat de dames zich steeds extroverter gaan kleden en steeds meer hun best doen om er van A tot Z goed uit te zien. Het fakeheidsgehalte in seizoen 1 vind ik nog wel te pruimen, daarna wordt het eigenlijk wel echt too much voor mij

3 likes

Jaaa ik zat t nieuwste seizoen te kijken maar alles is gefilmd met een bizar filter eroverheen, zo lelijk en echt obvious fake

3 likes

Ja dat filter! Niet te doen. Op m’n laptop viel het mee maar op de televisie is het zo raar belicht allemaal, ze lijken allemaal geel

4 likes

Ja en helemaal geairbrushed echt stelletje aliens :smiling_face_with_tear:

5 likes

Heel die navel weggepoetst

9 likes

Hahahaha sukkels

3 likes

Ik ben sinds eergisteren terug begonnen met seizoen 6, love desperate housewives!

2 likes

Photoshop much?
Verder vind ik Mary nog een van de weinigen die enigszins normaal doet en met haar job bezig is

1 like