Ik vind Mary uit Selling Sunset juist heel vervelend omdat ze altijd zo quasi-verongelijkt kijkt, mega irritant. Ik weet niet wie ik het leukst vind eigenlijk. Nou ja, sowieso Maya maar verder leef ik toch wel voor de Christine drama
Ik vind Mary ook kut omdat ze heel vaak dingen niet uitspreekt of niet direct is en wel altijd verontwaardigd. Zeg dan gewoon gelijk dat iets je niet aanstaat?
Komt dat niet door alle botox
Ik schrok van Maia, zij was altijd het meest naturel maar die heeft ook weer het een en ander laten doen
Ik vind die leeftijden zo bizar. Amanza is 45?! Chrishell 40? Christine is dus gewoon een van de jongstenā¦
Ja bizar he.
Ik vond dit seizoen echt saai, die relatie tussen Jason en Chrishell werd zo uitgemolken.
misschien een trigger over de baby van Maya
Wel heel verdrietig en een triest idee dat het kindje waar Maya dit seizoen zwanger van was dood is geboren.
Ik ben normaal niet zo van de reality series a la love is blind en temptation island enzo. Maar ik kijk nu the ultimatum en vind het echt wel leuk haha. Vind rae en jake echt leuke personen, die colbyn ofzo vertrouw ik niet komt beetje manipulatief over. En madlyn is echt rude af.
Ik ben begonnen aan Girls. Maar ik vind het echt een irritante schijtserie?
Ja, did not age well vind ik. Toen het uitkwam vond ik het echt het einde en heel woke en baanbrekend en cool, nu is het echt cringe en toxic.
Ik ga ook gewoon niet verder kijken. Gebeurt niet vaak maar nope.
Ik vind dat eigenlijk wel zonde! Ik heb dat bijvoorbeeld met gossip girl ook heel erg. Ik vond het heerlijk om dat te kijken en ik zou het ook oprecht leuk vinden om dat terug te kijken, maar het werkt gewoonweg niet meer anno ā22
Edit: ik vind het uiteraard heel goed dat we verder door ontwikkelen en een hoop dingen inmiddels als not done of toxic bestempeld worden. Maar van sommige dingen uit het verleden kan je nog zoān warm nostalgisch gevoel krijgen. En dat is bv bij girls en gossip girl niet het geval
Ik heb het vroeger echt wekelijks gevolgd en vond het toen wel interessant maar ik heb geen idee of het nu nog zou werken.
Ah ja, elke keer als ze in beeld komt moet ik hieraan denken
Ahh wat dat wist ik niet
Ik heb āHeartstopperā net afgekeken. Leuke serie met goeie (jonge) acteurs! Leuk voor vooral wat jonger publiek en top qua representatie, ik ben daar echt blij mee en hoop dat jonge mensen zich herkennen in de personages! Ik heb er ook van genoten En leuke rol van Olivia Colman als moeder van ƩƩn v/d personages.
Ik ook, kon op gegeven moment amper meer kijken, zoveel emoties
Volgens mij ākanā het nog wel, maar het gaat wel stoppen. Officieel heeft überhaupt nooit gemogen.
Is de laatste maanden/weken veel in het nieuws geweest.
Ja, geen idee. Nooit gezien.
Het is een beetje hetzelfde ge-etter als met VPN kijken.
Mag officieel ook niet.
Fortuyn wordt heel verdienstelijk gedaan maar ik erger me dood aan Ramsey Nasr. Hij geeft Melkert een natte T, waar slaat dat op?!
Ik vond Ramsey juist de absolute topper van de serie. Zo goed. Vond alleen Kok niet goed, maar dat lag meer aan het script dan aan de acteur. Verder enorm genoten van die serie.