Heb je iets meer context van de scene? Is al zo lang geleden haha
Haha nou ja dat is t eigenlijk wel, ze is met haar ‘bazin’ bij Janine die gaat bevallen en dan is ze in een kamer met haar bazin en 2 andere hoge vrouwen en dan krijgt ze een macaron maar die wil ze niet ofzo?
ah soort van ‘mini opstand’ dingetje dacht ik?
Spoilers stranger things
Wat een fantastisch seizoen! De acteurs, de verhaallijnen, sfeer, muziek, … Echt love it!!! Die eindscene met Dustin, zo mooi! Had er helemaal geen zin meer in na het vorige seizoen maar het was echt top. Heb echt zin om terug met seizoen 1 te beginnen.
Will brak echt mijn hart. Die jongen is zo verloren. Ik zou het begrijpen mocht hij dark side gaan en stiekem ook heel interessant vinden.
Domme meme:
Elite
Het laatste seizoen is echt
iedereen is nog steeds bloedknap maar daar blijft het ook bij. Ik kijk eigenlijk alleen nog voor Samuel
Ze hadden eigenlijk moeten stoppen na de originele cast
Ik begon aan de reality serie Snowflake Mountain op Netflix, maar woooow het is zo nep en scripted haha. Ik mis de series van vroeger waarin echte verwende of zeer irritante deelnemers zaten. Van etter tot engel enzo Echt een guilty pleasure was dat
anatomy of a scandal
Ik heb dit gisteren gebinged en ik vond het zo goed en ook mooi gefilmd, alleen het einde vond ik een beetje meh? En ik wilde meer over Holly/Kate weten.
Volgens mij had ik ergens gelezen dat de insteek was dat in het echte leven ook vaak geen focus is op het slachtoffer/deze vaak min of meer vergeten wordt en dat dit daarom ook zo in de serie was.
We hebben sinds een paar weken Apple TV. Aanbod is niet heel groot, maar al een aantal series gezien en moet zeggen dat ze kwalitatief echt goed zijn.
Hierbij wat aanraders, voor de liefhebber:
- The Morning Show: geweldige serie (vooral seizoen 1) met oa Jennifer Aniston en Reese Whiterspoon.
- For all Mankind.: dramaserie waarin een Rus de eerste mens op de maan is en er een soort ruimte strijd ontstaat tussen Amerika en de Sovjet-Unie.
- Physical: jaren 80, aerobics, lokale politiek.
Zijn hier meer mensen met Apple TV? Nog tips?
Heb het niet maar kijk Ted Lasso, vond ik hilarisch en soms ook wel ontroerend
Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag moet posten, maar ik kijk vaak op mijn laptop via Ziggo go, maar hij is pas veranderd en nu echt super klote. Hebben jullie dat ook? Ik kan niet scrollen in zenderoverzicht, als ik iets open laat staan omdat ik het nog af wil kijken kan ie het de volgende keer niet meer vinden. Weten jullie of dit te verhelpen is?
(Ik kijk op MacBook en Ziggo go via Firefox)
Ja ik heb dat ook. Dacht dat het aan mijn (niet geavanceerde) laptop lag, maar niet dus. Ik zoek nu altijd de zender op via de zoekfunctie als ik naar een zender wil die niet op het overzicht te zien is, maar echt handig vind ik het niet.
Lees altijd lyrische verhalen over Severance! En Ted Lasso zoals hierboven al genoemd.
Heb ook The Afterparty op mijn to watch list staan, van apple tv. En WeCrashed.
Als het een heel verhaal is zou ik voor de uitklap-spoiler kiezen ipv de blur.
Dan hoeven mensen niet langs zinloze lappen tekst te scrollen als ze niet into het onderwerp zijn.
See is ook een leuke!
Heb net de eerste aflevering van How to build a sex room gekeken. Leuker dan verwacht, maar ben benieuwd of het ook interessant blijft. Vind de ontwerpster in ieder geval heel sympathiek (echt 1000x leuker dan bijv. die vervelende mensen van Dream Home Makeover en The Home Edit).
The gilded age op HBO is echt een aanrader. Goed geacteerd, over the top huizen, boeiende personages en soepele dialogen. En de kostuums zijn mooi.
Het gaat trouwens over oud en nieuw geld in New York van 1882. De strijd die dat onderling oplevert. Het is van dezelfde schrijver als Downton Abbey. Het sfeertje is vergelijkbaar, veel personages zijn bijv sympathiek. Het is alleen verre van dat Engelse. Dat maakt dit misschien nog wel leuker.
spoilers tm aflevering 5
Ik ben heel benieuwd of George Russel idd niet met de kamernierster van zijn vrouw het bed deelt. Zou wel eens leuk zijn als een man dat niet doet in een serie.
Gladys vind ik wel zielig zoals haar ouders met haar omgaan. Alleen ik kan er niks aan doen maar moet steeds denken aan
Ik vind Peggy echt een fantastisch personage. Ik ben heel benieuwd of ze nu wel of niet haar eigen adres had genoteerd toen Agnes daar naar vroeg.
Raikes vind ik maar een irritante vent. Die zoon van de Russsels is veel leuker. Hopelijk gaat Marian daarvoor.
Zo kunnen we nog wel even doorgaan over alle personages haha.
Edit: ik lees net dat de dochter van Meryl Streep Marian speelt. Ze kwam me al zo bekend voor. Wat grappig.
Ik vond het ook een leuke serie, hoop dat er snel een tweede seizoen volgt.
Iemand nog tips voor feel-good series die makkelijk wegklikken?
Ik heb covid en kan me niet goed focussen.
Wat ik leuk vind is selling sunset, Valeria, never have I ever, superstore, the good place, Emily in Paris…