Serietopic #4

The Bold Type en Younger

9 likes

Hoezo heeft hbo max geen proefperiode :o ik ben helemaal enthousiast door jouw comment.

4 likes

Als je reality zoals Selling Sunset leuk vindt: Below Deck.

2 likes

Netflix: Bridgerton, Heartstopper, Jane the Virgin (of reality dingen als Love is blind)

HBO max: Starstruck

Videoland: Younger

1 like

An Astrological Guide for Broken Hearts! Het is wel Italiaans en ik moet de titel altijd googlen “Guida astrologica per cuori infranti”

Maar is qua sfeer net als Valeria. Plan Coeur is ook zoiets! (Weet alleen niet of je daar dan de concentratie voor hebt met die talen.)

3 likes

Denk omdat het sowieso al heel goedkoop is, in vergelijking met andere streamers.
Ik betaal maar 4 euro per maand.

1 like

Haha heeft iemand ook ‘how to build a sex room’ gekeken op Netflix? Echt leuk, leuke designervrouw die voor mensen een ‘sex’ room ontwerpt en uitvoert. En dat gaat dan van echt SM kelder tot een cosy plek met hottub zeg maar.

Edit: oeps blijkbaar ging het hier al over :slight_smile:

3 likes

Even drie keer terugscrollen en je hebt je antwoord.

Ik ben trouwens nu Girls aan het kijken op HBOmax, maar ik vind die Marnie toch zo verschrikkelijk irritant. Ik probeer nu de stukken met haar door te spoelen. Kan het gewoon niet aanzien. Insecure heb ik laatst ook helemaal afgekeken

6 likes

Dat was alleen in de eerste maand zo goedkoop, nu is het het dubbele

1 like

Wat jammer dat ze dat niet hebben! Misschien is de serie ook wel op dvd verschenen?

Edit: ja 27-07 wordt die uitgebracht zie ik! De bieb krijgt hem vast ook wel in de collectie.

ik mag inmiddels het account van mijn zus lenen haha. Ik probeer het aantal streamingsdiensten een beetje beperkt te houden anders blijf je bezig.

2 likes

Ik ben The Boys aan het kijken want ik ben echt bijna uitgekeken op al m’n platforms maar het is echt best grappig en vermakelijk! Lekker veel ge-cunt 🥹

6 likes

Ik ben begonnen met Gentleman Jack. Heel benieuwd naar deze serie.

The Gilded Age was echt super leuk! Kan niet wachten op seizoen 2.

spoilers aflevering 5 tm 9

Die mr Raikes is wat Agnes al had gezegd. Wat een sukkel. Ik denk dat in seizoen 2 Marian en de zoon van de Russels wel iets gaan krijgen. Zou een leuk stel zijn. En de frictie die het op gaat leveren is vast ook fantastisch.

Dat van Peggy zag ik al een beetje aankomen. Wat een eikel van een vader. Zou haar ex man nog voor zijn zoon zorgen? Als vrouw van had je ook echt weinig te zeggen als ik dat zo zie bij Peggy haar moeder.

Die actrice die mevr. Russel speelt, zou die niet last hebben van haar nek na een draaidag? Ze houdt haar nek zo stijf en hooghartig, lijkt mij echt niet chill. Vreselijke moeder verder tov haar kinderen. Die worden echt gebruikt voor haar gewin. Gladys moet maar ver uit de buurt van die Oscar blijven.

Menr. Russel is een aparte man. Geld geeft echt macht. Ik vraag mij af of hij in seizoen 2 ook een soortgelijk type tegenover zich krijgt. Al dat gedreig ook. Als je dit niet doet dan…

Als laatste, die familie Astor. Heel nieuwsgierig of zij in seizoen 2 nog iets tegen de Russels weer gaan doen en of ze nog ruzie krijgen met de familie van Marian.

2 likes

Ik ben door de netflix homepage ineens weer begonnen met een kdrama: Extraordinary Attorney Woo. Elke woensdag een nieuwe aflevering. Ik ben echt heel erg enthousiast, gaat over een autistische vrouw (en genie) dat als advocaat gaat werken.

1 like

Ik ben op Disney+ begonnen aan What we do in the shadows. Echt janken van het lachen tot nu toe. Gaat over een paar eeuwenoude vampieren die in New York wonen. Het is een soort The Office-achtige mockumentary en Taika Waititi is een van de schrijvers. Ik moet zo hard lachen om de emotionele vampier die mensen sociaal helemaal leegzuigt hahaha

11 likes

Zooo’n geweldige serie. De originele mockumentary waar deze op is gebaseerd is ook geweldig, ook van Taika Waititi. En als je dit leuk vindt, dan is Our flag means death ook wel wat voor jou

3 likes

Leuke tip, ga ik kijken

2 likes

Waaah staat dit op Disney+? Ik ga ook snel eens kijken want heb het voor een maandje afgesloten. Heb ooit die film gezien die ook superdroog was :laughing:

5 likes

Afgelopen weekend de nieuwe Resident Evil serie gebinged, vond het spannend en vaag tegelijkertijd.

3 likes

ja deze was echt heel bizar, vreselijk verhaal.