Serietopic #4

Ja en ik werd er mad van. Walgelijk land is de VS ook (lekker generaliserend maar dat riep het wel bij me op)

1 like

Ook volledig gekeken en zo goed die serie.

1 like

Ow goeie die ga ik meteen even opslaan! Haha nadat ik next in fashion had gezien ben ik vol goede moed begonnen aan een naaicursus inclusief aanschaf van een vrij prijzige naaimachine, helaas heb ik de cursus nooit afgemaakt en staat de naaimachine op zolder :sweat_smile:

4 likes

Haha ik vind het heerlijk wegkijken en er gebeurt best een hoop nu haha. Maar weet eigenlijk niet meer hoe het was in seizoen 1 vergeleken hiermee :thinking:

Heeft iemand de laatste aflevering van better call saul al gezien?

Ik heb nazorg nodig :disappointed_relieved:

1 like

Ja! #intens

2 likes

Nieuw seizoen virgin river :heart_eyes:

4 likes

Ja goeie serie maar vond het wel vrij heftig!
Ook had ik soms moeite met de tijdslijn puzzelen. Het Jenkins verhaal is heel duidelijk met die rapportages maar die andere verhaal lijnen lopen soms door elkaar

2 likes

Ja goeie serie maar vond het wel vrij heftig!

Samenvatting

Ook had ik soms moeite met de tijdslijn puzzelen. Het Jenkins verhaal is heel duidelijk met die rapportages maar die andere verhaal lijnen lopen soms door elkaar.

Begreep dat ze celstraffen tussen 8 en 25 jaar kregen ih echt. Jenkins had voor 1 miljoen gestolen drugs verkocht. Bizar dat ze er zo lang mee weg kwamen

Ja daarom ben ik nog niet verder gegaan, moet er echt wel zin in hebben om goed op te letten en niet ondertussen andere dingen doen.

Iemand hier Bienvenidos e Edèn gezien?

2 likes

Ben halverwege afgehaakt…

1 like

Oh jammer ik had gehoopt dat het wat was haha, heb pas 1 aflevering gezien dus twijfel dan om verder te kijken.

1 like

Ja, ik vind het zo mooi gedaan! Heel natuurlijk en zoals je hoopt dat mensen die jou liefhebben zullen reageren. Echt prachtig dat ze dit hebben gedaan, in plaats van gewoon starten met Viktor vanaf afl 1.

2 likes

Ik ben eindelijk begonnen aan Pose! Tot nu toe vind ik hem goed!

image

9 likes

echt een fantastische serie ja!!!

2 likes

Ik heb zin om The O.C. of One Tree Hill opnieuw te kijken (staat op HBO voor de liefhebbers). Maar ik kan niet kiezen welke. Dus heb gister van allebei 1 aflevering gekeken maar nu weet ik het nog steeds niet hahah

Iemand hier een sterke mening over? :stuck_out_tongue:

2 likes

Sowieso The OC. By far.

11 likes

Eens met @Hejira Ik ben nu met one tree hill bezig, maar vond OC wel echt leuker, behalve het laatste seizoen. En Sandy :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

How to build a sex room is echt vet leuk! Afl 4 vooral

1 like