Serietopic #4

Ja daarom ben ik nog niet verder gegaan, moet er echt wel zin in hebben om goed op te letten en niet ondertussen andere dingen doen.

Iemand hier Bienvenidos e Edèn gezien?

2 likes

Ben halverwege afgehaakt…

1 like

Oh jammer ik had gehoopt dat het wat was haha, heb pas 1 aflevering gezien dus twijfel dan om verder te kijken.

1 like

Ja, ik vind het zo mooi gedaan! Heel natuurlijk en zoals je hoopt dat mensen die jou liefhebben zullen reageren. Echt prachtig dat ze dit hebben gedaan, in plaats van gewoon starten met Viktor vanaf afl 1.

2 likes

Ik ben eindelijk begonnen aan Pose! Tot nu toe vind ik hem goed!

image

9 likes

echt een fantastische serie ja!!!

2 likes

Ik heb zin om The O.C. of One Tree Hill opnieuw te kijken (staat op HBO voor de liefhebbers). Maar ik kan niet kiezen welke. Dus heb gister van allebei 1 aflevering gekeken maar nu weet ik het nog steeds niet hahah

Iemand hier een sterke mening over? :stuck_out_tongue:

2 likes

Sowieso The OC. By far.

11 likes

Eens met @Hejira Ik ben nu met one tree hill bezig, maar vond OC wel echt leuker, behalve het laatste seizoen. En Sandy :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

How to build a sex room is echt vet leuk! Afl 4 vooral

1 like

Ik vind prison break een super goede serie maar ze hadden die reboot echt moeten laten zitten. Het slaat allemaal zo nergens op. Het einde van seizoen 4 is juist een goeie afsluiting, met die twee extra afleveringen. Maar seizoen 5 is echt krankjorum.

8 likes

Wow er zijn al vier afleveringen van het nieuwe seizoen van What we do in the shadows uit en NIEMAND tagt mij even ofzo :rage:

3 likes

100% the O.C.!

2 likes

@vitaminwater

2 likes

Deze week via npoplus sanditon (aanrader als je van kostuumdrama’s houdt!) gebinged, alleen nu is seizoen 2 blijkbaar al bezig op bbcfirst, maar kan ik niet meer aflevering 1 tot 4 kijken :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik hou helemaal niet van kostuumdrama’s, maar nadat ik Bridgerton stiekem toch wel vermakelijk vond, me gewaagd aan The Gilded Age (HBO). Vind het echt fantastisch! New York circa 1880. En er komt een tweede seizoen. Mr. George Russell :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Next stop: downton abbey :wink:

4 likes

Heerlijke serie is het hé! En downton abbey vond ik ook verrassend leuk. Of Mr. Selfridge! Dat vond ik ook een hele gezellige leuke serie. Is nog wel in de bibliotheek te leen als het nergens te streamen is.

1 like

Ooh The Gilded Age is echt fantastisch! Kan echt zo genieten van alle mooie jurken.

Heeft iemand nog tips voor series die zich in de jaren veertig/vijftig afspelen? Mrs Maisel en Land Girls heb ik al gezien, Call the Midwife deels.

2 likes