Girl in the picture (netflix)
Er is een documentairetopic!
Weet iemand waar ik The Office UK kan kijken?
Netflix, Videoland en Prime. Als je de serie googelt zie je ook gelijk op welke streamingdiensten hij beschikbaar is
The Office US staat daar idd, die heb ik al gevonden. Ik vraag me alleen af waar ik The Office UK kan kijken
Ooo sorry, te snel gelezen
Er is een nieuw seizoen van Blown Away op Netflix. Doe er je voordeel mee!
(heerlijke glasblaas wedstrijd die lekker wegkijkt)
Ik heb net de eerste drie afleveringen van The Wilds gezien en vind het echt leuk tot nu toe!
Yes love it! Vind deze show zo leuk, net zoals die show op netflix over kunst met bloemen creƫren
Kijkt of heeft er iemand We own this city gezien op hbo Max? 2 afleveringen gekeken en ben wel enthousiast. Mooi gemaakt en goede acteurs. Ben benieuwd naar de rest.
Ja, en eentje met metaalbewerken! Echt zo leuk om die mensen dingen te zien doen waar ik zelf helemaal niks van bak haha!
Ja en ik werd er mad van. Walgelijk land is de VS ook (lekker generaliserend maar dat riep het wel bij me op)
Ook volledig gekeken en zo goed die serie.
Ow goeie die ga ik meteen even opslaan! Haha nadat ik next in fashion had gezien ben ik vol goede moed begonnen aan een naaicursus inclusief aanschaf van een vrij prijzige naaimachine, helaas heb ik de cursus nooit afgemaakt en staat de naaimachine op zolder
Haha ik vind het heerlijk wegkijken en er gebeurt best een hoop nu haha. Maar weet eigenlijk niet meer hoe het was in seizoen 1 vergeleken hiermee
Heeft iemand de laatste aflevering van better call saul al gezien?
Ik heb nazorg nodig
Ja! #intens
Nieuw seizoen virgin river
Ja goeie serie maar vond het wel vrij heftig!
Ook had ik soms moeite met de tijdslijn puzzelen. Het Jenkins verhaal is heel duidelijk met die rapportages maar die andere verhaal lijnen lopen soms door elkaar
Ja goeie serie maar vond het wel vrij heftig!
Samenvatting
Ook had ik soms moeite met de tijdslijn puzzelen. Het Jenkins verhaal is heel duidelijk met die rapportages maar die andere verhaal lijnen lopen soms door elkaar.
Begreep dat ze celstraffen tussen 8 en 25 jaar kregen ih echt. Jenkins had voor 1 miljoen gestolen drugs verkocht. Bizar dat ze er zo lang mee weg kwamen