Serietopic #4

Haha ik ben seizoen 1 aan het kijken sorry niet vermeld :joy: maar dan wordt het dus niet veel spannender

2 likes

Ik kwam wel meer ih verhaal en merkte dat ik serieus benieuwd was hoe het nou zat. Maar het is niet echt een thriller maar meer een komische detective serie (?)

4 likes

Ik kan echt niets met al die verschillende serietypes door elkaar :joy: maar ben idd ook wel benieuwd hoe het verder gaat

Is mafs usa iets? Ik kijk zelf alleen naar de australische voor de etentjes en drama. Of lijkt usa op de nederlandse versie?

NL nog nooit gezien. Australische een seizoen gezien. Dit zijn sowieso veel minder koppels, had het idee dat het in Australiƫ er meer waren? Maar wel gewoon lekker drama, lekker Amerikaanse trash tv :tipping_hand_woman:

1 like

Ik ben begonnen aan keep breathing. Iemand hem al af gezien? Lijkt wel vermakelijk maar niet heel spannend.

Ja ik heb ā€˜m gisteren gebinged! Eigenlijk precies wat je zegt, wel vermakelijk maar niet spannend. De eerste aflevering impliceert misschien nog dat het heel spannend wordt, maar gaandeweg zie je wel dat ā€˜t eigenlijk om wat anders draait. Gelukkig was het een mini serie, na 6 afleveringen was ā€˜t ook wel echt genoeg

2 likes

Ik ben begonnen met Uncoupling (Netflix). Kijkt wel lekker weg

1 like

Ben Pretty Little Liars: Original Sin aan het kijken. Best leuk! Vond PLL altijd tof alleen ze hebben het veelste lang laten duren.

2 likes

Welke app is ook al weer chill om te zien waar je welke serie kan kijken?

2 likes

Weet niet of je die bedoelt, maar ik gebruik JustWatch.

6 likes

Ik gebruik daar TV time voor!

4 likes

Zijn er mensen die Westworld nog volgen? Hoor er nooit iemand over :sweat_smile:
Ik vind seizoen 4 best tegenvallen maar zolang Thandiwe Newton meedoet blijf ik wel kijken, zij is fantastisch en Maeve is mn favoriete karakter.

4 likes

Ik vond seizoen 1&2 geweldig maar 3 werd me te futuristisch of zo dus ben toen gestopt

4 likes
the most hated man on the internet

Snapte sowieso haar aandeel niet in de documentaire. Vond haar verhaal niks bijdrage aan het verhaal. En wat jij zegt vond ik ook echt heel apart van haar. Opeens vond ze het zielig, waarschijnlijk omdat mensen haar benaderde voelde het opeens te dichtbij voor haar.

3 likes

Ik wil m nog gaan kijken! Heb wel zojuist een what-happened-in-S3 artikel gelezen om mijn geheugen op te frissen. Ik moest opeens ook denken aan S2-ep8, vind die echt supergoed (met de Indiaan/inheemse bewoner) en heb die afl weer bekeken…

1 like

Manifest S3 staat eindelijk op Netflix (S4 komt in november) en, o mijn lieve hemel en alles wat heilig is, wat is deze serie toch intens slecht.
Echt alles is slecht. Het plot, de acteurs, de setting, de totaal achterlijke dialogen, de domme Bold and the Beautiful achtige ā€˜ik ben in schok’ blikken.

En toch, ik MOET er naar kijkenšŸ˜…Combinatie van irritainment en toch willen weten hoe het afloopt.

14 likes

Nadat ik ergens een video tegenkwam van alle keren dat Ben zijn bril afzet omdat ie tot een conclusie is gekomen, of boos is of de held wil zijn of een vraag stelt of gewoon een zin uitspreekt… kan er niet meer normaal naar kijken :joy:

4 likes

Of deze man, met exact 1 gezichtsuitdrukking.
Echt, i can’t met deze show :rofl:

2 likes

Toen HBO bij KPN wegging, ben ik eerst niet verder gegaan. Ik was ergens in het tweede seizoen, ben het wel weer opnieuw aan het kijken om verder te kunnen.

En Maeve is inderdaad echt fantastisch!

1 like