Dertigers begint maandag weer! Zin in
De Pretty little liars reboot is best wel leuk. In elk geval beter dan de latere seizoenen van het origineel.
Ja ik vind het ook verrassend leuk eigenlijk! Beter dan ik had verwacht
Zo, eindelijk de allerlaatste aflevering This Is Us gekeken. Mixed feelings haha, ik vond sommige seizoenen echt niet om door te komen maar de laatste twee eigenlijk wel weer mooi (geloof ik?). Wilde wel heel graag doorkijken om te zien hoe het afliep⊠en nou is het ergens wel gek dat ze ineens weg zijn uit mijn dagelijkse leven? Die één na laatste aflevering vond ik ook het mooist, had van mij daar eigenlijk mogen eindigen met die âheyâ aan het einde.
Ga ik t toch maar een kans geven!
Ja ik vind het ook leuk maar wel irritant dat je moet wachten per week
Heeft iemand Paper Girls al gekeken? Vond het best een vermakelijke serie.
Ik ben begonnen aan Veep op HBO omdat ik weer zin had in iets met Amerikaanse politiek en vind het best leuk! Duurde wel even een paar afleveringen, maar zit er nu helemaal in. Dus aanrader, zeker als je iets luchtigs met korte afleveringen zoekt in de stijl van Parks & Recreation ofzo
Better call saul
Aah ik kan er gewoon niet over uit hoe fantastisch dit seizoen is! Walt & Jesse weer zien was net zo geweldig als ik dacht dat het zou zijn. Walt was gewoon spot on seizoen 2 Walt, zo knap geacteerd na al die jaren! Jesse vond ik er eerst te volwassen uitzien maar toen zei hij you shouldâve let me drive YO Al die kleine referenties naar BB ook, zo tof
En het is ook zo spannend allemaal, gaan we in de volgende episode Kim weer zien???
Daar gaat (waarschijnlijk) het goedkope abonnement. Ik deel HBO met twee anderen van hier en betaal âŹ4,05 per kwartaal haha.
De eerste 4 afleveringen van Dertigers seizoen 3 staan op NPO+
Ait dit was precies wat ik nodig had op mijn allesbehalve productieve thuiswerkdag
Lekker laat maar die nieuwe SATC is toch echt gewoon verschrikkelijk niet te doen wat erg dit, zo jammer!
Ik vond het gewoon komisch, dus ook wel vermakelijk ofzo (maar meer van âwat voor raars hebben ze nu weer bedachtâ?)
Ik heb me de afgelopen dagen echt uitstekend vermaakt met Get Even en Rebel Cheer Squad ip netflix. Ik ben volgens mij niet helemaal de doelgroep maar vond het echt leuk
Heb de eerste paar afleveringen van The Sandman gekeken, tot nu toe heel vet!
Ik keek heel erg uit naar Sandman, dus goed om te horen! Ik maak eerst nog even wat series af.
Korting nog niets over bekend, maar die fusie zal in Europa nog wel even duren. 2024 wordt genoemd hier.
Helemaal leuk dat het weer is begonnen, maar ik vind die Pieter wel zo irritant. Hij acteert ook vervelend. Ik ben wel benieuwd naar de verhaallijnen.
Heeft iemand enig idee wanneer het 4de seizoen van oogappels uitgezonden wordt?
Ik kijk nu the Cleveland Abduction op Netflix. Wat een ontzettend ontzettend heftig verhaal en wat een enorme psychische (en fysieke) mishandeling.
Dat stuk dat hij haar eerst een puppy geeft om vervolgens de nek te breken van die puppy als zij iets âverkeerdsâ doet heeel erg