Serietopic #4

En daarom mag hij geen films/series meer maken?

1 like

Ja.
Hij heeft sws zijn beste tijd al ruim gehad, de lastste 2 decennia heeft ‘ie alleen maar elke keer hetzelfde kunstje herhaald, captain Jack Sparrow in een ander kostuumpje.

4 likes

Vandaag het hele seizoen van Virgin River gebinged. Echt succesful adulting!

Ik zag ook Chesapeake Shores met nieuwe afleveringen dus dan kan ik daar weer mee verder. Toppie!

4 likes

Waarom zou hij nog wél in het publieke oog moeten verschijnen

12 likes

Er komt vanavond op npo2 een nieuwe historische drama dat zich afspeelt in de jaren 20 in Italië. Niet super hoog cijfer op imdb, maar ik laat me verrassen.

4 likes

Net aan het kijken. Diet Prada het erover in de story’s , is veelbelovend.

2 likes

Iemand de serie dancing on the edge gezien? Gaat over een jazz band in de jaren dertig in Londen. Is al wel een vrij oude serie maar kwam hem tegen in de bieb.

2 likes

Toevallig net gezien! Duurt maar een uurtje en wel wat leuke weetjes gehoord. Dus prima om te kijken :blush:

4 likes

Wat is HP’s? Ben benieuwd!

4 likes

Er is een tweedelige bonusaflevering van The Sandman vandaag gedropt

5 likes

Ik heb pas net HBO dus late to the Euphoria party maar ik vind Rue echt zoooo irritant :tired_face: zo egoïstisch en dat betekent dat Zendaya haar rol goed speelt want drugsverslaafden zijn nu eenmaal vaak egoïstisch, maar ik zit me hier echt op te vreten haha. Love Jules en Maddy btw 🫶🏼

7 likes

Iemand al begonnen aan echoes op Netflix?

3 likes

Dit concept en omschrijving lijkt bijna exact op ‘Ringer’ met Sarah Michelle Gellar. Alleen heeft deze nieuwe variant tot nu toe een 5.5 op IMDB dus ik vermoed dat ik t skip.

3 likes

oh men ik moet janken van de laatste aflevering van better call saul, wat een geweldige serie :sob:

7 likes

Hotel portofino?

1 like

ik vond rue ook echt het meest kutte personage tot een specifieke aflevering in seizoen 2 waardoor ik haar veel meer begon te snappen
desalniettemin vind ik quasi alle personages wel irritant? ik denk dat het ook wel het punt is :’)

3 likes

21 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Game of Thrones

Kan je better call saul kijken zonder breaking bad gezien te hebben?

3 likes

Ohhh nou idd! Het leek me in eerste instantie wel leuk.

1 like

Jazeker! Er zitten wel heel veel verwijzingen in naar BB maar volgens mij is het verhaal op zichzelf ook goed te volgen

2 likes