Is maar 3.95 per maand, binnen een week heb je heel seizoen 1&2 erdoor. LET’S GOOO
Nou dit vind ik dus ook! Totaal niet vooruitstrevend eerder conservatief.
Ik vind Mike trouwens ook helemaal niks. Beetje een gluiperd ofzo. En wat dat karakter dat Abby Hoes speelt precies toe moet voegen.
Oké hahahah 🥹
Eigenlijk is niemand echt heel sympathiek of leuk in deze serie, behalve Ed. Eric Corton vind ik ook veruit het best acteren
En Eric is ook wel heet hoor
Omg dikke spoiler 🫥 ben net begonnen aan deze serie
Selling the oc staat erop, ben benieuwd of het in de buurt komt van selling sunset
Ja ook een tweede keer kijkt BB weer heerlijk weg. Denk over 2 weken wel weer klaar met alles.
Ja Mike is echt een natte dweil ja. Echt nul charisma. Abbey Hoes zit er denk ik alleen maar in om nog wat jongere kijkers te trekken, maar ze heeft ongeveer vijf regels tekst in seizoen 3 tot nu toe
Hoop dat het hierbij blijft.
Bewust kinderloos zou ook wel een mooie representatie zijn in deze groep. Ontbreekt naar mijn gevoel wel echt met ook nieuwe partners en oude partners van deze 6 die vrijwel allemaal nog meer kinderen willen of zwanger zijn.
dertigers seizoen 3 afl 7
Nee hé gaan ze het nu echt gooien op een miskraam? Naja zou wel makkelijker zijn in de verhaallijn.
Wat betreft saar. Ik vind het erg stom dat zij zo neergezet wordt als het grote probleem. Al denk ik dat Alex ook wel een klein probleem heeft misschien met alcohol. Als ik zo z’n reactie zag toen ellias zei geen alcohol meer drinken.
Het is wel weer niveau gtst haha.
Ik heb ZO genoten van Inside the mind of a cat op Netflix. Ultieme docu als je je down voelt
Dat mis ik ook echt, Saar is de enige kinderloze (of iig de enige zonder concrete plannen).
Selling the OC bestaat wel echt alleen maar uit drama hè? In mijn herinnering waren in Sunset ook nog wel eens gezellige, leuke momenten te zien maar hier lijkt iedereen alleen maar te schreeuwen . De huizen vind ik ook niet echt mooi trouwens en weinig in beeld. Ik dacht niet dat het nog meer scripted kon zijn maar wel dus
Spoiler dertigers s03e14
zit bart nu te daten met die dochter van eric corton je zag heel vluchtig een date
Spoiler dertigers s3 afl. 14
Samenvatting
Ahh nu je het zegt! Hij appt ook de hele tijd met C. Zij heet Claire, dus ja dat zal vast de dochter van eric zijn haha
Spoiler dertigers s03e15
Oja zo heet zij haha! Inmiddels helemaal bij. En nog niet bekend wie C. is.
Haha ja al die drama.
Ik ben nu ergens halverwege geloof ik en ga echt stuk om een van die Alexandra’s die zooo van water houdt, ‘I think I was a water sommelier in another life’
Ik heb Dertigers er in een week doorheen gejast
En omgggg ik vind die Mike zo’n engnek hé