Omg dikke spoiler đ«„ ben net begonnen aan deze serie
Selling the oc staat erop, ben benieuwd of het in de buurt komt van selling sunset
Ja ook een tweede keer kijkt BB weer heerlijk weg. Denk over 2 weken wel weer klaar met alles.
Ja Mike is echt een natte dweil ja. Echt nul charisma. Abbey Hoes zit er denk ik alleen maar in om nog wat jongere kijkers te trekken, maar ze heeft ongeveer vijf regels tekst in seizoen 3 tot nu toe
Hoop dat het hierbij blijft.
Bewust kinderloos zou ook wel een mooie representatie zijn in deze groep. Ontbreekt naar mijn gevoel wel echt met ook nieuwe partners en oude partners van deze 6 die vrijwel allemaal nog meer kinderen willen of zwanger zijn.
dertigers seizoen 3 afl 7
Nee hé gaan ze het nu echt gooien op een miskraam? Naja zou wel makkelijker zijn in de verhaallijn.
Wat betreft saar. Ik vind het erg stom dat zij zo neergezet wordt als het grote probleem. Al denk ik dat Alex ook wel een klein probleem heeft misschien met alcohol. Als ik zo zân reactie zag toen ellias zei geen alcohol meer drinken.
Het is wel weer niveau gtst haha.
Ik heb ZO genoten van Inside the mind of a cat op Netflix. Ultieme docu als je je down voelt
Dat mis ik ook echt, Saar is de enige kinderloze (of iig de enige zonder concrete plannen).
Selling the OC bestaat wel echt alleen maar uit drama hĂš? In mijn herinnering waren in Sunset ook nog wel eens gezellige, leuke momenten te zien maar hier lijkt iedereen alleen maar te schreeuwen . De huizen vind ik ook niet echt mooi trouwens en weinig in beeld. Ik dacht niet dat het nog meer scripted kon zijn maar wel dus
Spoiler dertigers s03e14
zit bart nu te daten met die dochter van eric corton je zag heel vluchtig een date
Spoiler dertigers s3 afl. 14
Samenvatting
Ahh nu je het zegt! Hij appt ook de hele tijd met C. Zij heet Claire, dus ja dat zal vast de dochter van eric zijn haha
Spoiler dertigers s03e15
Oja zo heet zij haha! Inmiddels helemaal bij. En nog niet bekend wie C. is.
Haha ja al die drama.
Ik ben nu ergens halverwege geloof ik en ga echt stuk om een van die Alexandraâs die zooo van water houdt, âI think I was a water sommelier in another lifeâ
Ik heb Dertigers er in een week doorheen gejast
En omgggg ik vind die Mike zoân engnek hĂ©
Je ziet die verhaallijn nu al van mijlenver aankomen.
dertigers afl 14
Vader vindt het leeftijdsverschil niet okĂ© en dochter zal haar vader hypocriet vinden want hij âmagâ wel met Noor daten. Zo saai.
Omg jaaaa inderdaad
Echt niveau gtst, maar blijf toch wel kijken lol
Ik verbaasde me er trouwens zo over dat Elias niet gay is in het echt!!
Zit nu bij gebrek aan beter op Netflix the girlfriend who didnt exist te kijken en echt ik moet gewoon lachen, die catfish heeft gewoon een hele ziekenhuis scĂšne nagespeeld aan de telefoon compleet met beademing
Weet niet wie er meer crazy is, die catfish of die guy die dit geloofde
Haha ik heb er ook echt heel hard om gelachen, al vond ik het wel ook echt zielig voor die dude. Ook dat ze ineens weer terug was uit de dood, what a fucking mess.
Zo ik dacht ff dat deze post over Dertigers ging en dacht toen wow dit is echt een As the world turns scene
Maar goed het is dus realiteit zelfs
Klinkt leuker dan het laatste seizoen van Dertigers dus ik geloof dat ik deze docu ook moet zien
Hahaha zou het alleen doen als je echt tijd teveel hebt
Het is echt mega Amerikaans met dat football en had makkelijk in 1 aflevering gekund
Man man man wat een domme guy
En verbaasde me ook over zijn glow up leken wel 2 verschillende personen