Mijn binge-gedrag wordt gewoon beloond want Eddie is terug in Below deck
Ja wat een baard en nieuwe tanden wel niet doet voor een man he.
En dat de catfish geloofde dat dit voorbestemd was, niks schuldgevoel of zo. Je hebt alleen de carrière van een man verwoest maar is oké zo
omg door jou kom ik er achter dat er weer een seizoen med is
Ik kijk nu The Americans op Disney+, is echt heel spannend!
Gaat over 2 Russische spionnen, jaren 80, koude oorlog. Had er nog nooit van gehoord maar schijnt meerdere Emmy’s te hebben gewonnen. Goeie soundtrack.
Af en toe wat traag maar wel mooie ‘character development’ (weet ff niet hoe je dit goed vertaalt)
Down under al gezien met de hot captain?
Jaaa allang
Sailing vind ik ook leuk die ook al gezien? Dan het ik eindelijk iemand om er over te hebben!
Hahah ja alles gezien!
ik vind captain Sandy altijd wel lastig wat ik er van vind. En ik zou zelf liever de was gaan doen met oortjes in dan die stomme drankjes serveren. Med heeft dit jaar een mannelijke steward. Maakt alles direct gezelliger
O ik vind Sandy altijd wel een baas. Zou ook liever de was doen, de dingen waar die staff soms mee moet dealen zijn echt niet ok. Ben wel benieuwd naar dit nieuwe seizoen met Sandy
Ik loop gelijk met Amerika en tot op heden is Sandy prima. Ze heeft ook veel meegemaakt zag ik in een interview.
Sailing vond ik een heel gezellig seizoen
Wanneer komt er altijd een nieuwe Dertigers aflevering op NPO plus? Ik dacht dat dat gisteren al zou zijn
Volgens mij komen er elke donderdag 4 afleveringen op Plus
Ja dit is een goede omschrijving van Mike! Helemaal eens.
Jaaaa love de americans! En blijft ook echt heel goed tot op het einde
Oh nee ik heb echt een zwak voor Bart
Voel je niks van.
Nee gein, maar Mike vind ik zo’n slappe zak hooi.
Haha hij is echt zo’n alfa mannetje x 100
Grootste wandelende red flag ooit maar zijn karakter wordt wel echt goed neergezet, die opmerkingen die hij maakt, moet wel vaak om 'm lachen en in the end heeft hij ook wel echt een goed hart
maarja nog steeds
Mike is gewoon eng en niet eens grappig
spoiler dertigers seizoen 3 afl13
Hoe zouden jullie het vinden als je net een miskraam hebt en een vriendin komt langs met een fles wijn en zegt “nou, dit mag gelukkig weer he” (ok wel op een lief bedoelde toon)? Ik denk dat bij mij echt alle stoppen door zouden slaan