Serietopic #4

Je ziet die verhaallijn nu al van mijlenver aankomen.

dertigers afl 14

Vader vindt het leeftijdsverschil niet oké en dochter zal haar vader hypocriet vinden want hij ‘mag’ wel met Noor daten. Zo saai.

4 likes

Omg jaaaa inderdaad
Echt niveau gtst, maar blijf toch wel kijken lol
Ik verbaasde me er trouwens zo over dat Elias niet gay is in het echt!!

Zit nu bij gebrek aan beter op Netflix the girlfriend who didnt exist te kijken en echt ik moet gewoon lachen, die catfish heeft gewoon een hele ziekenhuis scène nagespeeld aan de telefoon compleet met beademing
Weet niet wie er meer crazy is, die catfish of die guy die dit geloofde

6 likes

Haha ik heb er ook echt heel hard om gelachen, al vond ik het wel ook echt zielig voor die dude. Ook dat ze ineens weer terug was uit de dood, what a fucking mess.

Zo ik dacht ff dat deze post over Dertigers ging en dacht toen wow dit is echt een As the world turns scene
Maar goed het is dus realiteit zelfs :joy:
Klinkt leuker dan het laatste seizoen van Dertigers dus ik geloof dat ik deze docu ook moet zien

1 like

Hahaha zou het alleen doen als je echt tijd teveel hebt
Het is echt mega Amerikaans met dat football en had makkelijk in 1 aflevering gekund
Man man man wat een domme guy
En verbaasde me ook over zijn glow up leken wel 2 verschillende personen

4 likes

Mijn binge-gedrag wordt gewoon beloond want Eddie is terug in Below deck :heart:

3 likes

Ja wat een baard en nieuwe tanden wel niet doet voor een man he. :sweat_smile:

3 likes

En dat de catfish geloofde dat dit voorbestemd was, niks schuldgevoel of zo. Je hebt alleen de carrière van een man verwoest maar is oké zo :smiling_face_with_tear:

2 likes

omg door jou kom ik er achter dat er weer een seizoen med is :ferry: :clinking_glasses:

1 like

Ik kijk nu The Americans op Disney+, is echt heel spannend!

Gaat over 2 Russische spionnen, jaren 80, koude oorlog. Had er nog nooit van gehoord maar schijnt meerdere Emmy’s te hebben gewonnen. Goeie soundtrack.
Af en toe wat traag maar wel mooie ‘character development’ (weet ff niet hoe je dit goed vertaalt)

9 likes

Down under al gezien met de hot captain?

Jaaa allang

1 like

Sailing vind ik ook leuk die ook al gezien? Dan het ik eindelijk iemand om er over te hebben!

Hahah ja alles gezien!

:partying_face: ik vind captain Sandy altijd wel lastig wat ik er van vind. En ik zou zelf liever de was gaan doen met oortjes in dan die stomme drankjes serveren. Med heeft dit jaar een mannelijke steward. Maakt alles direct gezelliger

O ik vind Sandy altijd wel een baas. Zou ook liever de was doen, de dingen waar die staff soms mee moet dealen zijn echt niet ok. Ben wel benieuwd naar dit nieuwe seizoen met Sandy

1 like

Ik loop gelijk met Amerika en tot op heden is Sandy prima. Ze heeft ook veel meegemaakt zag ik in een interview.
Sailing vond ik een heel gezellig seizoen

1 like

Wanneer komt er altijd een nieuwe Dertigers aflevering op NPO plus? Ik dacht dat dat gisteren al zou zijn

1 like

Volgens mij komen er elke donderdag 4 afleveringen op Plus

3 likes

Ja dit is een goede omschrijving van Mike! Helemaal eens.

2 likes