Serietopic #4

Ik ben Maid aan het kijken… wat speelt Andie McDowell goed zeg!!

7 likes

Iemand al Wheel of Time gekeken? Zie hele wisselende recensies.

Ben ook benieuwd zie meer slechte dan goede iig. Wel jammer want had gehoopt op zoiets als game of thrones, zo’n serie waarin je helemaal op kunt gaan. Denk dat ik zo even de eerste aflevering ga kijken.

goed irritant ja

Net de eerste aflevering van Wheel of time gekeken. Ben niet echt onder de indruk. Beetje LOTR-achtig maar dan b-niveau en oppervlakkige personages.

Kijkt iemand ook BuZa? (Nieuwe Nederlandse serie, staat op NPO+)

Net aan begonnen, intro is duidelijk beetje gejat van Homeland.

6 likes

The Magicians vond ik ook erg leuk. Ik heb alleen de eerste 2 seizoenen gezien maar wil wel graag de rest ook zien.

Hanna op Prime is ook wel een beetje dat genre denk ik?

@anon50301661 heeft misschien ook nog wel wat tips

3 likes

Wat grappig over Maid, ik lees net dat Margaret Qualley (Alex) echt de dochter is van Andie MacDowell (Paula).

3 likes

Aanrader op Disney+: Mr Inbetween! Komische Australische misdaadserie over een huurmoordenaar. Korte afleveringen van 20-30 min, kijkt heel makkelijk weg!

4 likes

Aaahh hoeveel afl heb je geprobeerd? 1e paar afl zijn miss beetje creepy maar t is zooo’n goede serie

Dank voor de tip! Ik heb net de eerste aflevering gekeken, vind het leuk!

1 like

Ik zit te wachten tot Undercover online komt zo, echt zin an

Ik heb net Procession gekeken.

In een spoiler, want triggers mbt misbruik.

Het is een documentaire over 6 mannen die als kind seksueel misbruikt zijn in de kerk. Ze gaan samen opweg om hun trauma’s te verwerken. Dit doen ze door “exposure therapie” en vooral veel naar elkaar luisteren.
Ik heb echt van het begin tot het eind gehuild. Het verdriet snijdt dwars door je ziel.
Wat zijn deze mensen ongelofelijk sterk.
Moet er echt even van bijkomen
.

1 like

Heb Tiger King 2 afgekeken, vond er weinig aan.

Jaa @anon50301661 gewoon af en toe je hand voor je ogen houden of wegkijken zoals ik. :joy: Je mist echt een hoop, je hebt mijn schatje Castiel nog niet eens ontmoet!

Al moet ik dus wel eerlijk bekennen dat ik een tijdje terug ben gestopt, seizoen 7 geloof ik. Vlak na de introductie van de Leviathans. Ik zat er even helemaal niet meer in.

1 like

Hahaha zo herkenbaar dit, ik raad Supernatural ook altijd aan en vind het een van de beste series die ik heb gezien, maar strand toch altijd rond seizoen 8 (ik ben denk ik al vier keer helemaal opnieuw begonnen) :sweat_smile:.

3 likes

Ik ben begonnen met The Great, kostuumdrama met humor en leuke cast. Zag net dat Gillian Anderson in 2e seizoen zit, zin in

1 like

Net wat we nodig hebben, een nieuw seizoen drama Selling Sunset :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Echt top. Ga ik lekker met thee kijken vanavond in bad. Let’s go🙋‍♀️

2 likes

OH lordddd, net 1 aflevering gekeken en ik heb Christine NIET gemist

5 likes