Serietopic #4

Dat tasje :joy:

Hahaha ja echt praktisch voor $900

8 likes

Volgens mij was het @Velours die over Blown Away tipte (glasblazerswedstrijd, op Netflix), maar daar is nu een korte Christmas Special van met mensen uit de eerdere seizoenen en het is zo leuk!!

Aanrader om in de kerststemming te komen, en Bobby van Queer Eye is de gastpresentator! :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Je ziet af en toe bij Mary haar gerimpelde nek voorbij komen

Holy fuck ik ben het aan het bingen en ik begin steeds minder te begrijpen dat er nog mensen zijn die uberhaupt met haar praten

3 likes

Lovehard was echt leuk! Vond het leuk dat er geen standaard Hollywood-acteur de rol van de mannelijke hoofdrolspeler speelt. Moet wel zeggen dat de film bij mij niet per se een kerstgevoel opriep.

3 likes

Ja! Vind dat Kees Prins goed dronken kan spelen.

5 likes

Wel jammer dat t maar 4 afleveringen zijn.

6 likes

Heeft ie jarenlange ervaring mee

3 likes

Whaha zit dat er op, joh? Ben benieuwd. Is het filter ook slecht gemaakt zeg maar, dat andere texturen ook vervormd zijn etc?

Via een vpn op hulu? Of op manieren die ik niet mag zegge

Alsof ze een laagje vaseline op de lens hebben gesmeerd
Maar denk dat ze zonder dat filter er allemaal nog steeds uit zouden zien alsof er een filter over ze heen zit :sweat_smile:

1 like

Er staat ineens te veel wat ik wil kijken op videoland en Netflix (selling sunset, prince charming, gooische moeders, Undercover 3), goede timing voor een nieuwe lockdown :sweat_smile:

2 likes

Undercover is een aflevering per week! Dus dat kan je doseren. Ik vond de eerste alweer heerlijk.

2 likes

Beter dan S2?

1 like

Ik vind de eerste aflevering al veel goed voorspellen, vond de sfeer meteen beter dan 2. Ferry is ook terug, dus dat scheet al veel haha!

4 likes

Ja, wat @Blush zegt vind ik ook inderdaad. Het voelt meer als de sfeer van seizoen 1. Die westernboerderij in seizoen 2 vond ik maar matig interessant. Er is wel een nieuwe setting bijgekomen, ben benieuwd hoe die zich ontwikkelt.

4 likes

Ik ben al door het nieuwe seizoen van Selling Sunset :sweat_smile: op 3 dagen… Er gebeurd echt heel erg weinig…

7 likes

Spoilers :sob::sob::sob:

5 likes

@Willem misschien beter in spoiler, ik had het iig liever niet gelezen

2 likes