Ja jammer, ik ben afgehaakt terwijl ik zo naar een nieuw seizoen had uitgekeken.
Ik zoek een knusse, sfeervolle serie maar vind alles al snel eng/of naar is âthe crownâ heftig of valt t mee? Of downtown abbey?
Of heeft iemand een aanrader?
Downton Abbey is geweldig! Grappig, mooie kostuums en heel af en toe een beetje treurig. Maggie Smith is fantastisch
En The Crown is ook zeker een aanrader. Allebei echt niet eng. Al sterft er soms wel iemand maar niet op een âengeâ manier en ook niet als hoofdplot zeg maar.
Ik weet niet of je specifieke dingen hebt die je niet prettig vind om te zien maar in dat geval is deze site handig!
Die eerste wel, vond ik geweldig! Zal eens zoeken.
@Dazed oohh dit is perfect voor mijn tere zieltje haha thanks!
Gilmore Girls! Dat is echt de ultieme chille herfstserie.
Downton abbey jaaa! En als je dat leuk vind kan je the Gilded Age misschien ook wel waarderen. Vind downton abbey wel leuker.
Streamt iemand the real housewives en zo ja, waar?
Ligt eraan welke je bedoelt? Maar ik heb Hayu en daar staat echt alles op. Maar sommige seizoenen zag ik laatst ook op Netflix en Viaplay!
Ja maakt me niet zoveel uit. Heb geen hulu maar ga even kijken op netflix! Thanks
Hayu!! De dag erna staat de aflevering online, vaak 's ochtends al als ik op sta
netflix is heel wisselend en enkel oude seizoenen
(ik ben zelf tijdens corona op netflix begonnen en dan overgeschakeld)
housewives is echt mijn covidshow geworden
Ben nu bezig met Devil in Ohio. Hou wel van het grimmige sfeertje wat eromheen hangt. En gewoon heerlijk om te kijken op deze druilerige dag.
Love is blind life after altar staat online, weet niet hoe lang al.
Maar anyway ik ben bij afl 2 en ik heb het idee dat die verhaallijn van Deepti en die boy zo in scène is gezet. Hoe kun je zo met elkaar omgaan en niet daten. Dat gelooft toch niemand.
Ben Handmaids Tale aan het kijken maar ik word echt helemaal knetter van al die extreem ingezoomde slomoshots met intense gezichtsuitdrukkingen
Ik vond het sowieso echt teleurstellend, zelfs terwijl ik denk dat alles fake is/in scène gezet.
Niet echt een spoiler, maar misschien niet leuk om te lezen als je nog moet kijken: er gebeurt drie afleveringen lang helemaal niets? Dat feestje wordt enorm gerekt, de komst van Shaina wordt helemaal gehyped en ook dan gebeurt er niets, er is gewoon letterlijk nĂets noemenswaardigs gebeurd in 2,5 uur? Echt zonde van mân tijd.
Oh en ik vond het zo cringy dat Danielle en Nick allebei zeiden dat ze niet meer wisten hoe het was om single te zijn? Doe eeeeeeven normaal
Wel spoiler (einde van de laatste aflevering)
En dan lijkt alles soort van koek en ei bij iedereen, maar bij de aftiteling staat er vervolgens ineens dat de overgebleven twee stellen ook zijn gescheiden?! Laat daar dan wat van terugkomen, ik kijk voor de drama hallo.
Het lijkt soms wel bijna een soort arthouse serie geworden hè? Vind dat echt jammer, zoveel aandacht voor de artistiek en voor symbolisme, maar daardoor wel een heel sloom verhaal. Ze willen dat je alles wat June denkt van haar gezicht afleest ipv uit haar acties opmaakt.
Het 2e seizoen van Fate: The Winx Saga staat op Netflix. Beetje supernatural puberdrama maar ik vind het wel lekker kijken
Hebben jullie nog tips voor spannende series? Ik kan het echt niet vinden meer
Ik ook! Is ook een van de weinige series die ik blijf kijken met volle concentratie
Is er al iets bekend over wanneer het nieuwe seizoen van outlander op Netflix komt?
Ja ik heb gegoogled en toen zag ik wie er gaan scheiden. Vond het nu al langdradig inderdaad. Jammer.