Het laatste deel van het boek speelt zich af in de toekomst, na de val van Gilead, dan wordt in een college bandjes of notities besproken van mogelijk June en andere handmaids.
Het verhaal van June heeft een open eind.
Het laatste deel van het boek speelt zich af in de toekomst, na de val van Gilead, dan wordt in een college bandjes of notities besproken van mogelijk June en andere handmaids.
Het verhaal van June heeft een open eind.
Kijk nu Dahmer op Netflix. Echt goede spannende eerste afl.
Ja zo kijk ik er ook wel naar. Plus, laatst leerde ik van die traumadeskundige bij zomergasten dat veel mensen met een trauma toch steeds de bron daarvan weer opzoeken dus ik zou het ook wel geloofwaardig vinden als ze er weer heen zou gaan, ik vind de struggle ook wel overtuigend
De miniserie les 7 vies de lea op Netflix is leuk! Zijn 7 afleveringen die tussen de 45 en 60 minuten duren. Het is een 12+ serie maar prima geacteerd en het verhaal is boeiend.
Gaat over een meisje dat kan tijdreizen en tijdens die tijdreis in verschillende levens zit. In iets van 7 dagen tijd probeert ze een moord op te lossen aka te voorkomen. Zij heeft het lijk in de toekomst al ontdekt en als ze in het verleden is is de moord nog niet gepleegd. Wie de dader is en hoe de moord is gepleegd weet niemand.
Ja vind ik ook! En denk dat het schuldgevoel je ook opvreet als je kind daar nog zit en misschien ook een toekomst als handmaid heeft.
Ik weet niet of dit het juiste topic is want geen serie maar ik kijk Laurent het Wonderkind op Videoland en ik vind die ouders zooo walgelijk. Eerst je kind dumpen bij opa en oma en dan als je erachter komt dat je kind een talent heeft hem weghalen en je zaak verkopen om hem maar te pushen om al die studies te doen. Want hij zal ooit wel een Nobelprijs winnen lol.
Ook âhaha toen at je alleen maar kaviaarâ en dan een foto van een kind van 6 ofzo. Met zân lelijke Tesla.
Heb 't net ook zitten kijken, krijg altijd al een hele rare vibe van die ouders. Het voelt alsof zij hem echt zien als hun kip met de gouden eieren die ze graag in leven willen houden en er alles uit halen, maar dan op een materialistische manier ofzo.
Hoop dat ie niet te teleurgesteld raakt als het niet gaat lukken âonsterfelijkheidâ uit te vinden en zân grootouders overlijden. (Lijkt me sowieso geen fijne ontwikkeling trouwens, niet meer doodgaan)
Ja haha âwe beschermen hem met mondkapjes en handhygiene want ja we willen niet dat hem iets overkomtâ ja andere ouders natuurlijk wel :â)
De eerste crime serie waarbij ik echt moeite heb. Je voelt zo de vrees van die slachtoffers. Had er al veel podcasts over gehoord maar damn.
Ik heb de originele Heartbreak High nooit gezien maar ik kijk nu de reboot op Netflix. Wel leuk! Beetje Sex Education vibes
Ik kan dat dus echt niet gaan kijken nu ik heb gelezen dat Rivers uit de orginele serie een vader speelt in deze reboot. (Qua leeftijd zal het wel niet kloppen maar ik voelde me zo bejaard toen ik het las. Wat Rivers
En deze post bewijst ook dat ik gewoon oud ben.
WTF ik wist wel dat er een reboot kwam maar die is dus echt zonder aankondiging/marketing nu opeens gedropt? Wat jammer. HBH is echt een heel dierbare, nostalgische serie voor mij en velen, heb alles ook weer herkeken toen t op netflix kwam en vond het ondanks de gedateerde looks en muziek echt nog steeds geweldig.
Ben er een beetje zenuwachtig voor om deze reboot te kijken maargoed nogmaals, als jij dit nu niet had gezegd wist ik niet eens dat het er al was!
Ik vind âDahmerâ echt pittig om door te komen.
Met alle true crime content die ik verslind had ik niet verwacht hier âmoeiteâ mee te hebben, maar zoals @Taichung zegt, je kan de ellende gewoon voelen.
Evan Peters is wel geboren voor deze rol zeg. Hij heeft zelf aangegeven dat het hem erg zwaar viel om zich in te leven in Dahmer, en dat kan ik me bij het zien van de serie goed voorstellenâŠ
Dat is natuurlijk van kinderen met een âlagere educatieâ een stuk minder erg dan van zoân wonderkind!
Haha hij staat er volgens mij wel nog maar net op
Ik kan me overigens niet voorstellen dat het vergelijkbaar is met de serie van vroeger, behalve dat het zich op een school afspeelt en de leraren ook een rol hebben
Het origineel was wel âahead of itâs timeâ als het over onderwerpen als racisme, classicisme en feminisme gaat, mild, maar alsnog veel beter dan Europese en Amerikaanse tiener series rond die tijd.
Af en toe gay themas, maar dat was toch nog een beetje taboe zover ik me herinner, wel een aantal suggesties maar niet te direct.
Ik denk wel dat wat me vooral zo aantrok toentertijd, het realisme was. De karakters maakte hele realistische dingen mee en het liep ook niet altijd goed af. Vond het een verademing ten opzichte van de soaps en de cheesy tienerseries op de commerciele tv zenders.
Ik vond het ook vreselijk. Ik heb heel veel gelezen over de zaak dus wist wat er zou gebeuren in afl 1 maar ik vond het alsnog echt supernaar. Heb nog niet echt verder durven kijken
Wow dahmer ja. Ik wil verder kijken maar ook weer niet. ZĂł bizar en zo naar
Nou dit⊠heb met moeite aflevering 1 kunnen afkijken En ik luister bijna dagelijks true crime podcasts, maar die sfeer⊠oef.
Ik ben Prodigal Son aan het kijken op videoland. Eerste afleveringen waren een beetje wennen maar nu vind ik het heel leuk, en ik ben een beetje verliefd op Malcolm. Het is weer eens iets anders dan de standaard politieserie. En nu hebben ze er na twee seizoenen de stekker uitgetrokken