Ja ik! Nu 5 afleveringen gezien. Als ik de behoefte voelde om echt kritisch te zijn zou ik er genoeg over te zeuren hebben denk ik haha maar hij kijkt wel lekker weg en vind de vibe wel prettig dus ik vermaak me er prima mee
Ik ben nu bij Oogappels aflevering 6 halverwege maar kom er maar moeizaam doorheen
Inderdaad die thema’s zijn een beetje irritant en het is ook traag ofzo??
En die vrouw van Jeroen Spitzenberger speelt zo slecht
Ik kijk deze serie niet eens maar kom op, kun je een actrice die erin speelt niet eens even bij haar eigen naam noemen ipv koppelen aan haar man die zelf niet in desbetreffende serie speelt?
Ze heet Olinda Larralde Ortiz (en ja ik heb het gegoogeld, ik kijk het dus niet maar was alsnog heel makkelijk)
Herkenbaar! Spoel vaak stukjes door. Elke verhaallijn is nu gewoon saai? Alleen Merel beleeft nog wel eens wat. Die vorige actrice die zijn vrouw speelde (Maryam Hassouni) was ook zooooo slecht trouwens
Nee ik bedoel zijn vrouw in de serie en weet haar naam niet daarom schrijf ik het zo
Oh my bad. Heb het alsnog voor je gegoogeld en het is Sam Ghilane
Ik zat laatst te scrollen op Netflix en toen heb ik ler toeval:‘Aunty Donna’s big ol’ house of fun’ ontdekt en omg ik heb er echt een paar keer happend als een vis naar lucht op de bank gelegen van het lachen Waarschijnlijk niet iedereen z’n humor, maar deze vooral ik kon echt niet meer.
Voor mij is het een aanrader hahaha
Op de een of andere manier moet ik denken aan die filmpjes vroeger met dat ei enzo (weebly? zoiets?)
Ook zo random
Hahaha ja het is echt super random ook. Geen touw vast te knopen soms, maar echt grappig. Kan het ook zeker aanraden om te kijken als je stoned bent
Hij lijkt me interessant maar ik ben bang dat ie te eng voor me is…ben geen horror kijker. (Kan wel tegen vampier series en blood en gore, maar hou niet van nachtmerrie dingen, jump scares etc) dusseh…hoe eng is ie?
Wat? Noooooooo
Dertigers afl 23:
suggereren Alex en Elias dat ze seks hebben gehad op de commode??
Ik kom er later nog eens inhoudelijk op terug, deze serie is zo slecht en zo fantastisch.
Oh ik vond wel dat er een opbouw in zat met Mike. Eerst echt lief leuk en langzaamaan werd ie steeds creepyer en bezitterig /jaloers.
En @Nefertiti ja
Ja eens! Ook met Saar en Pieter weer. Al is het met Mike misschien wel dat Lot afstand wil en hij dit niet respecteert en dat op d’r zenuwen werkt. Dan kan het vlot gaan met irritaties. Uitleg leek niet te helpen vanuit Lot dus meer tijd of uitleg had het niet beter gemaakt denk ik. Mike wil alleen horen wat hij wil horen.
Maar ook wat @Huismus al eens zei, als ze ophouden met al die stukjes muziek en sfeerbeelden, is er meer tijd voor inhoud
Wat ik trouwens opvallend vind is dat er weinig karakter ontwikkeling is en/of opbouw daarin. Dit valt mij ook op bij Oogappels. Er wordt veel gedropt in allerlei gebeurtenissen, maar ze komen er weinig op terug.
Ik vind de muziek en sfeerbeelden ook leuk! De afleveringen moeten gewoon langer, haha.
Ja Babs, man dat ze hem überhaupt nog geloofde. Naja ze zal hem al die tijd wel leuker hebben gevonden dan hij haar denk ik. Ik dacht ook wel van meid nee dit wil je toch niet, dat je constant bang en onzeker bent of je vent jou wel leuk genoeg vindt. Je bent echt meer waard dan dat.
Echt jammer dat er nog maar 2 afleveringen zijn, vind al deze analyses zo leuk
Heb net Sins of Our Mother gekeken over de heel recente Lorie Vallow zaak.
In het kort.
Lorie Vallow hing the church of latter day saints aan, radicaliseerde heel snel en trouwde met Chad Daybell. Chad was een cult leider, die de LDS church als leidraad nam.
Na een lange reeks van zeer, zeer verdachte overlijdens in hun directe families, werden ook ineens de twee kinderen van Lorie vermist en werden maanden later vermoord teruggevonden.
De docu laat eigenlijk niets nieuws zien, de rechtzaak is pas recent begonnen, maar in deze docu komt voor het eerst de oudste, nog levende zoon, van Lorie gevonden. Ook haar moeder spreekt.
Het is echt een afschuwelijk verhaal van twee totaal gestoorde LDS aanhangers.
Ik volg de rechtzaak op de voet, en hoop dat ze allebei krijgen wat ze verdienen.
Vlaming hier, waarom heet mayo mike zo? Bij ons heet hij scheel steventje omdat hij vroeger scheel keek volgens bart
T gaat helaas toch n beetje fout bij het vierde seizoen van Oogappels. Ik hou van de scenes met Merel omdat ze gewoon een goeie actrice is, en ook zo bij Nina, maar verder lijkt het een beetje op een “De inspiratie was op” situatie. Heb t idee dat ze een flinterdun verhaal nu opvullen met leeg dialoog en hierdoor komen de doorgaans prima acteurs totaal niet uit de verf.
Ahh fijn dankjewel!
Re dertigers: sfeerbeelden en muziekmontages zijn veel goedkoper om te produceren dan dialoog scènes, dus ik denk ook dat de keuze daar veel mee te maken heeft.
Eens! Alsnog een erg vermakelijke serie hoor, maar de verhaallijnen zijn minder spannend, hebben minder om het lijf. Die scenes in Noorwegen met Mees en zn vader mogen echt geskipt worden trouwens, zo saai