Ja haha ‘we beschermen hem met mondkapjes en handhygiene want ja we willen niet dat hem iets overkomt’ ja andere ouders natuurlijk wel :’)
De eerste crime serie waarbij ik echt moeite heb. Je voelt zo de vrees van die slachtoffers. Had er al veel podcasts over gehoord maar damn.
Ik heb de originele Heartbreak High nooit gezien maar ik kijk nu de reboot op Netflix. Wel leuk! Beetje Sex Education vibes
Ik kan dat dus echt niet gaan kijken nu ik heb gelezen dat Rivers uit de orginele serie een vader speelt in deze reboot. (Qua leeftijd zal het wel niet kloppen maar ik voelde me zo bejaard toen ik het las. Wat Rivers
En deze post bewijst ook dat ik gewoon oud ben.
WTF ik wist wel dat er een reboot kwam maar die is dus echt zonder aankondiging/marketing nu opeens gedropt? Wat jammer. HBH is echt een heel dierbare, nostalgische serie voor mij en velen, heb alles ook weer herkeken toen t op netflix kwam en vond het ondanks de gedateerde looks en muziek echt nog steeds geweldig.
Ben er een beetje zenuwachtig voor om deze reboot te kijken maargoed nogmaals, als jij dit nu niet had gezegd wist ik niet eens dat het er al was!
Ik vind ‘Dahmer’ echt pittig om door te komen.
Met alle true crime content die ik verslind had ik niet verwacht hier “moeite” mee te hebben, maar zoals @Taichung zegt, je kan de ellende gewoon voelen.
Evan Peters is wel geboren voor deze rol zeg. Hij heeft zelf aangegeven dat het hem erg zwaar viel om zich in te leven in Dahmer, en dat kan ik me bij het zien van de serie goed voorstellen…
Dat is natuurlijk van kinderen met een ‘lagere educatie’ een stuk minder erg dan van zo’n wonderkind!
Haha hij staat er volgens mij wel nog maar net op
Ik kan me overigens niet voorstellen dat het vergelijkbaar is met de serie van vroeger, behalve dat het zich op een school afspeelt en de leraren ook een rol hebben
Het origineel was wel ‘ahead of it’s time’ als het over onderwerpen als racisme, classicisme en feminisme gaat, mild, maar alsnog veel beter dan Europese en Amerikaanse tiener series rond die tijd.
Af en toe gay themas, maar dat was toch nog een beetje taboe zover ik me herinner, wel een aantal suggesties maar niet te direct.
Ik denk wel dat wat me vooral zo aantrok toentertijd, het realisme was. De karakters maakte hele realistische dingen mee en het liep ook niet altijd goed af. Vond het een verademing ten opzichte van de soaps en de cheesy tienerseries op de commerciele tv zenders.
Ik vond het ook vreselijk. Ik heb heel veel gelezen over de zaak dus wist wat er zou gebeuren in afl 1 maar ik vond het alsnog echt supernaar. Heb nog niet echt verder durven kijken
Wow dahmer ja. Ik wil verder kijken maar ook weer niet. Zó bizar en zo naar
Nou dit… heb met moeite aflevering 1 kunnen afkijken En ik luister bijna dagelijks true crime podcasts, maar die sfeer… oef.
Ik ben Prodigal Son aan het kijken op videoland. Eerste afleveringen waren een beetje wennen maar nu vind ik het heel leuk, en ik ben een beetje verliefd op Malcolm. Het is weer eens iets anders dan de standaard politieserie. En nu hebben ze er na twee seizoenen de stekker uitgetrokken
Ik wilde Dahmer gaan kijken maar na jullie posts lijkt me dat geen goed idee voor toch al een depri dag. Dus ben do revenge gaan kijken. Tot nu toe zeeeeer luchtig hahah
Moet zeggen datb ze de spirit van het origineel best goed getroffen hebben in de Heartbreak High reboot. De omgevingen, hoe t gefilmd is, de personages etc. tot nu toe positief verrast. Hoop dat er een aantal cameo’s van oud castleden voorbijkomen.
Ze hebben ook wel weer een hottie gevonden met die Dusty/Dustin hoor poeh
Ik ben de afgelopen week dertigers aan het bingen en ik word helemaal gekkkk van dat introliedje. What a beautiful day heeeyyyheeeyyy, argh. Verder wel echt een top serie voor simpel vermaak!
ja en extra irritant dat je de intro niet kon skippen
OMG, vanaf oktober zijn er een paar seizoenen van The Real Housewives of Atlanta, BH en OC te zien op Videoland!!!
Wat niet is kan nog komen toch, nu gaat het sowieso niet
Zou June wel blij mee zijn denk ik
Handmaid’s tale seizoen 4, afl 10
Wat een bizarre scène met Fred in dat bos. Ik vond het eigenlijk nergens op slaan. Waarom de fuck doet ze zijn handboeien af. En dan in elkaar slaan echt… snap wel dat ze wat woede kwijt moest maar he. En hoe komen zij ook zomaar allemaal weer in de vs terwijl eruit komen zo’n probleem was. Ik snap er niks van.