Ohh yesss ik wist helemaal niet dat hbh op netflix stond wat is dat lang geleden!
Dat vroeg op bed gaan wordt ook weer niks haha.
Wat is hbh?
Denk heart break high
Oh, tnx! Die afkorting kent natuurlijk iet iedereen, haha handig
Eerste beelden van You, ik weet het niet. Ben niet erg enthousiast geworden.
Ik vond het laatste seizoen echt sterk maar ze hadden het hierbij moeten laten. Dit is anders alweer het vierde kunstje op een rij? Tenzij Love nog leeft, terugkomt en wraak gaat nemen
Inderdaad, maar goed het is een commercieel bedrijf dus blijft tot in den treure denk ik zo door gaan als de cijfers niet tegen vallen of Penn niet wil stoppen.
Vind het altijd zo’n groot contrast met vooral veel Engelse series, dan zijn er vaak al maar 6 afleveringen in een seizoen en dan maar 2 seizoen gemaakt. Wij willen meer!
Ik kijk die docu Nikki op videoland over een meisje en haar moeder Karin die een borderline persoonlijkheidsstoornis heeft. Kan hem wel aanraden ondanks dat het echt wel heel heftig en verdrietig is.
Ik keek vanochtend een stukje en ik twijfelde dus best lang of het nou geacteerd was of niet. Maar niet dus. Ga hem nog wel af kijken.
Weet iemand waar ik het 3e seizoen van My Brilliant friend kan kijken? Ik heb gezocht maar op Google staat npo maar daar staat hij niet…
Staat gewoon op npoplus
Poeh wat is Dahmer goed gedaan. Evan Peters speelt zijn rol als Jeffrey Dahmer echt zo eng goed. Echt een aanrader om te kijken (als je tegen zieke shit kan).
Nu was ik sowieso al wel bekend met het verhaal en ik kan wel tegen gore en zieke dingen dus ik had er weinig moeite mee maar kan begrijpen dat sommige dat wel hebben.
Ahhh ik zocht op de Engelse titel… nav je berichtje ben ik gaan zoeken op de schrijfster. Thanks!! Nou kan ik weer bingen
Ik heb het topic even doorgespit maar kwam zo even niets tegen. Ik ben op zoek naar een nieuwe serie en kan niks vinden. Iets dat lijkt op younger/gossip girl/the bold type/elite/Emily in Paris. Dus beetje fashion, wat drama, gewoon chill om gedachteloos te kijken. Iemand tips?
Revenge! Is al wel van een paar jaar geleden, maar vond het erg leuk toen als gossip girl fan. Lekker veel drama, rijke mensen, en ook nog wraak. Staat alleen op disney+ zie ik.
Kortere series (ook al afgelopen):
The Politician (Netflix), vind ik ook wel in het rijtje passen.
Big little lies (HBO max)
Little fires everywhere (Prime video, heel bingeworthy)
Dynasty?
Maar echt, heel goed! Ik kan ook best wat hebben maar vind dit toch wel echt vrij heftig, kijk steeds maar 1 aflevering want meer trek ik niet
ik vond revenge persoonlijk geen serie om gedachteloos te kijken. Het verhaal gaat best diep maar vind hem wel echt heel erg goed.
Ik vond a million little things heel lekker om te kijken. staat op videoland.
Valeria, Love, Trinkets
Allemaal niet per se fashion maar wel hoog tempo, klein drama
En Insecure is heel erg leuk