Serietopic #4

Ik heb verlof en dacht dat die nieuwe serie Moedermaffia op Videoland wel leuk entertainment zou zijn. Helaas. Erger me kapot aan de hoofdrolspeelster, het slechte acteerwerk en het idiote scenario. Jammer.

2 likes

Moet toegeven dat ik het wel heb afgekeken maar het was echt vreselijk inderdaad.

1 like

Helemaal eens. Helft vd tijd denk ik wat ben ik eigenlijk aan het kijken?

Nou en dan ook alvast een waarschuwing dat je in aflevering 2 als openingsshot een full frontal van een bevalling ziet. Ik ben daar verder niet bang voor ofzo, maar ik ken genoeg vrouwen die dat liever niet zien (en zeker niet als ze zelf op het punt van bevallen staan).

En die ontzettende nep piemel op een gegeven moment ook in die pijpscĆØne, echt zo’n Nederlandse manier van shockeren.

2 likes

Vind t ook vreselijk! Afgehaakt na 1.5 aflevering

1 like

Ik heb gisteren die nieuwe serie Rampvlucht gekeken, over de Bijlmerramp. Echt heftig joh, moest hem zelfs even afzetten omdat ik zo overweldigd was. Het heeft wel potentie, maar ik hoop niet dat het oversentimenteel wordt. Ben benieuwd naar de rest.

3 likes

Geen tip: Five Live op Videoland. Wat zijn de series met Linda de Mol toch altijd vreselijk🤣 We kunnen echt niet acteren in dit land

2 likes

Dankjewel! Dan ga ik er mee starten :blush:

3 likes

Ik hoop echt dat de podcast televisiƫ het hier over gaan hebben :sweat_smile:

2 likes

Ik heb npo plus genomen (weeer een abbonement :roll_eyes:) voor oogappels, en ik heb geen spijt.

4 likes

Wow ik kijk nu afl 3 (heb NLZiet) echt heel interessant om hier ook meer over te leren! Joy Delima ook weer top, een scene deed me denken aan dirty lines omdat ze met een zelfde acteur praatte toen.

1 like

Die kun je op npo plus kunt kijken die bedoel je?

En? Is dit de trash tv waar wij op wachten?

Zijn weinig Nederlanse series waar ik van onder de indruk ben ja (inclusief npo series)

2 likes

Oooh heerlijk, en ik heb al een bec hoor, Kiki met dr haarband

1 like

Ik kijk nu Mare of Easttown en vind het echt een hele goede mini serie. Het is een detective, maar echt heel goed geacteerd en genoeg spanning zonder dat het eng is. Ben het gaan kijken omdat het een 8.4 kreeg op IMDb en het staat op hbo. Heb het nog niet af, maar heb echt de hele dag zin om verder te kijken!

20 likes

Handmaidstale nieuwe seizoen

Samenvatting

Wat is het nieuwe seizoen saai! Mijn God, wat voorspelbaar steeds.

2 likes

Echt een topserie!

3 likes

Jaa die is zoo griezelig brrrrr

3 likes

Zet er aub ff bij waar je spoiler over gaat

1 like