Serietopic #4

Neeee meen je niet, stond nog op mijn lijstje. Is een verfilming van een graphic novel reeks en wilde ze eerst lezen voordat ik zou beginnen aan de serie, maar hoef me dus niet te haasten. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Voor wie beide gezien heeft, welke serie vind je leuker? Ik twijfel met welke te beginnen.

• Oogappels
  • Dertigers

0 stemmers

1 like

Daar moet je NPO plus voor hebben toch? Ik lees er veel over, wil er ook wel aan beginnen!

Als iemand anders nog een goede aanrader heeft voor dit weekend, laat maar weten!

2 likes

Vandaag heb ik Nikki gekeken op videoland. Wat een ontzettend mooie documentaire. Moet wel zeggen dat ik dacht dat het meer ging om haar moeder met borderline. Het komt wel terug maar niet zoals ik verwacht. Deed niks af aan de docu trouwens. Ik vond die moeder heel liefdevol en begripvol. Echt een aanrader.

Heb vandaag ook de serie “moedermaffia” gekeken. Ik zat hier al de hele maand op te wachten en hij was echt vermakelijk :joy:.

6 likes

Kan biiiiijna niet kiezen, maar vind de acteurs in oogappels beter en er zit nét wat meer diepgang in. Maar beide echt top :orange_heart:

@Vlek ben ook aan het bingen. Beetje luizenmoeder vibes, vind het inderdaad erg vermakelijk!

3 likes

Ik eet elke avond Griekse yoghurt met mango. Dat is inderdaad niet fijn om erbij te eten. Ook door de wat slijmerige substantie van de mango, brr.

1 like

Ik kijk Die Kaiserin en die kleding, wauw :heart_eyes:

6 likes

In de serie Dahmer zie je ook dierenleed/mishandeling enzo inbeeld?
Ik was begonnen en heb aflevering 1 gezien en bij aflevering 2 kreeg ik het gevoel dat er ook dieren vermoord mishandeld etc gingen worden

Toen ze die dode opposem vonden en die vader over onthoofde kikkers begon heb ik hem al uitgezet omdat ik bang was voor wat nog komen gaat.

En ja hypocriet misschien maar ik vind dierenleed vreselijk

4 likes

Toen je dacht dat het alleen opengereten mensen waren vond je het wel prima? :woman_shrugging:

Maar een onthoofde kikker…that’s where I draw the line :rofl:

18 likes

Dat zeg ik toch zelf al, hypocriet.

Maar het ging niet om die kikker maar ik vraag me af of er ook nog honden en katten etc de klos zijn

2 likes

Moet nog 2 afl. maar tot nu toe geen graphic dierenleed gezien. Alleen kikkervisjes in een pot waar hij motorolie bijgooit ofzo.
De dingen die hij met mensenlichamen doet zie je ook niet heel expliciet in beeld gebeuren, er worden wel suggesties gewekt door het eindresultaat te laten zien.

1 like

Oke dankjewel voor deze reactie.
Die kikkervisjes had ik inderdaad gezien en vandaar dat ik nog meer verwachte.

Dan ga ik toch verder kijken

2 likes

Als je hier vaker mee zit, er is een website om te checken of er nare dingen voorkomen in films/series! doesthedogdie.com

Hier bijv. over Dahmer.

5 likes

Oh Disney doet blijkbaar niet aan proefabo :smiling_face_with_tear:

Hebben heel veel mensen toch. Ik kan veel hebben qua body gore maar als t om dieren gaat kan ik niet kijken.

7 likes

nee, direct dokken, héérluk kapitalisme zuster

2 likes

Ik weet even niet in welke aflevering het precies is, maar op een gegeven moment komt er ook een al dood varkentje in beeld.

1 like

Ik durf na de vorige sisi serie er bijna niet aan te beginnen, maar het is een aanrader dus?

3 likes

Die serie heb ik niet gezien dus kan ik niet beantwoorden voor je, helaas.

1 like

Ik erger me dood aan het feit dat er moderne zonnebrillen in de serie zitten. Die bestonden toen niet eens :unamused:

3 likes