Hier heb ik echt zon zin in!!
Spoiler einde dynasty
Samenvatting
Het is wel zo dat de show tijdens de opnames van het laatste seizoen opeens werd gecanceld. En ik vond dat je dat ook wel een beetje merkte. De een na laatste aflevering had opeens zoveel open eindjes dat ik dacht⦠moet dat allemaal nog in 1 aflevering?
Maar vond het ondanks dat wel een mooi en leuk einde van de show! Al baal ik wel dat het nu klaar is. Kon het zo heerlijk hersenloos kijken
Aight Christopher Moltisanti
Ik zit moedermaffia op videoland te kijken en het is zo ontzettend flauw en slecht maar ik moet er echt om lachen
Ik kon dus echt helemaal niks met seizoen 1. Ik kon die maffe vibe gewoon niet zo goed hebben. En dan zie ik deze trailer en dan ben ik tóch weer getriggerd?!
Waarom zit Stiflerās mom ineens in elke serie die ik kijk en waarom speelt ze overal hetzelfde typetješ¤£
Een beetje respect voor Jennifer Coolidge ja
Vanwaar de fascinatie voor haar? (Help me het begrijpen haha)
EN een icoon
Love Jennifer Coolidge Heb de 1e aflevering van The Watcher gezien en vond het goed. Wel weer typisch Ryan Murphy maar tot nu toe is t prima. En wat een cast my God!
Ik heb net de laatste aflevering van Rings of Power gekeken en echt voor het eerst in tijden weer zo genoten van een serie. Ja het gaat allemaal niet zo snel, maar het is zó mooi en zorgvuldig gemaakt. En iedereen is ook perfect gecast en alles voelt gewoon helemaal zoals het hoort te voelen in de LOTR-wereld. Ik kan niet wachten op seizoen 2!
En thank god dat de vreemdeling niet Sauron is. Toen die suggestie in de laatste aflevering even werd gewekt dacht ik dat ik gek werd. Daarna zitten juichen toen dat enge mens āhe is not Sauronā riep. Maar het is me nou niet duidelijk of hij Gandalf is? Ik had het eerlijk gezegd ook niet zien aankomen dat Halbrand Sauron is! Maar ik heb al die boeken ook niet gelezen dus what do I know.
Oh wat fijn zeg, ik ben nog niet begonnen maar wil er lekker te tijd voor nemen, misschien in de kerstvakantie ofzo en dan elke dag een aflevering, lekker gezellig met snacks
Rings of Power einde
Het is nog niet helemaal bevestigd uiteraard, maar blijkbaar was die zin die de Stranger aan het einde tegen Nori zei over āfollow your noseā iets dat Gandalf exact zo heeft gezegd in een van de LOTR-films
Rings of Power
Ja dan zal het wel. Al dacht ik eerst ook dat hij Sauron wel moest zijn, omdat Nori door het vuur heen kon lopen toen hij was neergestort. Het vuur was koud in zijn aanwezigheid, iets dat ook gebeurde toen dat legertje van Galadriel in die grot stond waar Sauron ooit was geweest.
Rins of Power
Inderdaad Gandalf door die tekst. Ik vind het jammer, hij hoort in deze tijd nog helemaal niet in middle earth te zijn. Voelt als onnodige fan service, ik had liever gezien dat het een andere tovernaar was.
Aanrader is trouwens het youtube kanaal Nerd of the rings. Van elke aflevering een break down video met veel uitleg over de achtergrond van het verhaal. En speculaties, al redelijk snel theorieƫn over dat Halbrand misschien Sauron of een nazgul zou kunnen zijn.
Verder wel echt genoten van de serie, vooral ook de dwergen, zo leuk was dat. Benieuwd naar het volgende seizoen!
ahhh jennifer is terug
Jaaaa!
Toen de stranger Sauron bleek te zijn wilde ik heel snel naar dit forum komen om te roepen OMG JE HEBT GELIJK (die andere user, weet even diegeneās naam niet meer haha) maar mijn telefoon lag ergens aan de lader⦠maar beter ook.
En halbrand zag ik ook niet aankomen, wat echt dom is, want ik had nog wel gelezen dat hij een verzonnen karakter was (als in, niet canon, komt niet voor in de boeken). Ja dan is het eigenlijk wel obvious he hahaha
Heb je het helemaal afgekeken gister? Ik ben ergens gestopt bij aflevering vijf maar wil het echt nog graag afkijken
Kunnen jullie alsjeblieft namen van series bij je spoiler vermelden, ook als het een reactie op iemand is.