Serietopic #4

“Ik ben bang dat ze daar nooit vanaf komt”
Een ROL van een ACTRICE

Maar van Johnny Depp kan je wel blijven genieten toch? Ondanks zn misbruiksverleden @Steady

10 likes

Sommige acteurs hebben nu eenmaal rollen gespeeld die gelinkt zijn aan namen/characters. En Jennifer Coolidge ( see what I did there?) is er 1 van. En net zoals dat Johnny Depp, ondanks zijn misbruik verleden, altijd Jack Sparrow genoemd blijft worden.

Dus rustig aan joh.

4 likes

Misschien omdat American Pie best wel een hit was destijds. Volgens mij heb ik haar ook nog voorbij zien komen in Lemony Snicket met Jim Carrey.

Ik vind the watcher echt heel onbevredigend. Nouja ik heb nog een kwartier te gaan.

3 likes

Bovendien heeft ze pas geleden een Emmy gewonnen voor haar rol in The White Lotus. Die vrouw is gewoon een hele goeie actrice. Al haar rollen zijn gewoon iconisch.

12 likes

Same, maar in het echt is er ook geen antwoord. Vond t wel een aardige serie maar had t een eat serieuzere aanpak beter gevonden. De typische Ryan Murphy style maakt het soms zo theatraal.

2 likes

Ja dat vind ik ook, heel dat verhaal van theodora. En hoezo is dat verhaal van die slaapkamer in die tunnels nooit opgehelderd??

1 like

Helemaal mee eens. Dat einde was perfect. Het laatste seizoen is zo overbodig en vooral zo anders. En niet op een goede manier.

2 likes

Haha ik heb het wel een behoorlijk stuk verder gekeken en ik begrijp wel dat dit in de top 10 staat. Ze heeft alsnog weer zo’n imago in de serie helaas.
Overigens zijn er nog steeds van die dodgy comedies van haar.

3 likes

Eindelijk Outlander seizoen 6 gezien. Echt balen dat het maar 8 afleveringen waren. Het is nog zo lang wachten tot het volgende seizoen!

Spoilers Outlander seizoen 6 - oa ook over de laatse afleveringen

Wel echt weer goed gedaan, heerlijk sfeertje is er weer neergezet. Het zoontje van Brianna en Rodger komt niet veel in beeld, dat is wel frappant. Sowieso zijn er best wel wat die niet super veel schermtijd hebben en meer af en toe op komen poppen. Niet heel storend, wel opvallend.

Ik vond wel dat die mevrouw Bug erg veel leek op die vrouw die Claire als heks aanmerkt. Dat is wel vaker zo, dat mensen teveel op elkaar lijken in die serie.

Malva is goed neergezet. Behoorlijk achter de ellebogen komt ze over. Ik ben benieuwd hoe ze alles verder verfilmen wbt Tom Christie en zijn zoon Alan. De scene waarin Malva haar buik opengesneden werd is echt goor.

Het is een heel mooi huis wat ze hebben in Amerika. Ik denk dat die tijd alleen echt leuk was als je of heel veel geld had of een landheer die goed was voor zijn volk. Nou en Jamie is ook nog eens allebei, wat een geluk. Ook in dit seizoen weer heel veel liefdesverklaringen over en weer, helemaal leuk. De flashbacks blijven ze goed doen in deze serie!

1 like

Hadden ze die voorselectie van Matched by Mom niet wat beter kunnen doen ofzo, nu wordt er iemand na een paar uur weer naar huis gestuurd omdat ze al kinderen heeft, zo sneu

En die Koen is ook echt een verschrikking. Met z’n ‘Isabelle vind ik wel lekker hoorrr’

Die moeder van Lorenzo vind ik wel heel lief overkomen, ook nog de enige die zich echt om Yudeska bekommerde

4 likes

Ja je ziet het al aan haar gezicht!!

Lol eigenlijk zijn ‘t allemaal leeghoofden

1 like

The Midnight Club is inderdaad een goeie serie, toch blij dat ik er mee ben begonnen ondanks de gemixte recensies etc. Ik vrees wel dat ik per aflevering steeds meer op een jank breakdown ga afstevenen want pffff…heftig dit.

3 likes

Handmaids tale

Samenvatting

Wat een saaie aflevering zeg, kan me echt verrotten die hele bevalling van Serena en dr beeb ook niet

En hoe the fuck zijn Serena en June (en Luke ook btw) ook gewoon ff Gilead uitgewandeld?

3 likes

Handmaid’s Tale Vond het ook irritant dat June het dus WEER overleefd ook. Man man. En die commander ineens dood, of ja het zat er megadik aan te komen want hij was zo enorm “the bad guy” dus zijn dood moest wel een bevredigend punt zijn in het plot maar… ja. Wel benieuwd nog hoe dat verder gaat, maar dar hele gezeur tussen serena en june… worden ze nou straks bffs?

Na het vorige seizoen dacht ik niet meer te gaan kijken, maar ik ben gisteren toch begonnen aan seizoen 3 van Love Is Blind.

Ik heb de eerste aflevering niet eens in een keer kunnen kijken, wát een verschrikkelijke mensen weer :joy:

1 like

Ik ben begonnen aan The Mole en het valt me echt heel erg mee, dacht dat het allemaal influencertypes zouden zijn, maar ik zie er maar 2 of 3 en die vallen ook goed mee. Vind niemand echt heel vervelend.

Maar vraagje, ik kan het niet googelen omdat ik bang ben voor spoilers; wat is er met de ogen van Avery? Zo vreemd van vorm, dat is toch plastische chirurgie? Ze ziet er zo apart uit met die dingen, ik snap het niet.

2 likes

Als ik zoek op the mole avery eyes zie ik molletjes en ogen. Haar ogen zijn wel appart ja.

1 like

Hahaha ja ze ziet eruit of ze zo’n touwtje onder haar huid heeft die de ogen omhoog trekken?

Vind haar niet lelijk trouwens, maar ze lijkt wel echt een beetje op een alien. Dacht dat kan toch niet naturel zijn?

2 likes

JA vooral Colleen vind ik verschrikkelijk

1 like