Serietopic #4

Volgensmij hoorde ik laatst dat die er wel gaat komen!

2 likes

Ja nieuw seizoen is al bevestigd!

1 like

Ja continu sinds die nieuwe rot app

2 likes

Ik kan niet eens iets openen op videoland krijg elke keer een foutmelding. Ookal opnieuw geïnstalleerd maakt niks uit.

3 likes

@Shadina Ja het is echt een kloteapp, zie ook 2860 reviews met een gemiddeld cijfer van 1.2

3 likes

Ik heb helemaal geen problemen met Videoland. Opvallend dat er wel zoveel klachten zijn

Nieuwe aflevering van the handmaid’s tale nu klein stukje gekeken en volgens mij eindelijk echt goede aflevering, vooral Serena’s storyline.waarbij er steeds meer voor haar bepaald wordt (zoals een handmaid)

1 like
handmaid's tale aflvr 6

Ik denk omdat zij getrouwd is met een commander. Denk niet dat je automatisch een handmaid wordt dan. Omdat je met iemand met een hoge functie getrouwd bent. Serena is zwanger en manloos. Ik ben ook benieuwd naar de volgende! De bevalling leek begonnen ook

1 like

Ik zit nu de eerste aflevering van The Midnight Club te kijken. In een kwartier al drie keer in de gordijnen, heerlijk.

4 likes

Heerlijke aflevering van The Handmaid’s Tale

Hoe Putnam werd afgeknald, ZALIG. En lijkt alsof er een paar (eindelijk) een beetje aan het radicaliseren zijn, love it

7 likes

Vond het wel echt heel voorspelbaar. Merk dat ik die nieuwe weg en dat langzame hinten op compleet gestoorde mensen die ineens het licht gaan zien wel irritant vind.

@Shadina

Samenvatting

omdat zij kinderen binnen haar eigen gezin kan krijgen. Je wordt pas handmaid als je zonden begaat en vruchtbaar bent

1 like

Oh ja ik heb niet zoveel moeite met de voorspelbaarheid merk ik! Maar kan me voorstellen dat het wel een beetje af doet aan de serie zelf. Ik vind het gewoon fijn dat er een paar eindelijk een beetje doen wat ik wil :laughing:

5 likes
Samenvatting

Het zit voor mij ook deels in de ongeloofwaardigheid. Lydia die verkrachting ineens zo walgelijk vindt, terwijl ze letterlijk van plan waren die Esthers baarmoeder te ‘harvesten’ (wat dat ook mogen zijn). Serena die dan een soort van handmaidleven lijdt bij dat doodenge gezin, maar wel ineens het huis uit mag. Of Nick en Lawrence die door iedereen wantrouwt worden, maar ook heel machtig zijn. I don’t get it. Maar ik ben te invested om nu op te geven. Ga dit uitzitten net als gossip girl en prettty little liars, met de hoop dat het einde hiervan beter wordt

7 likes

Ha, fair enough!

2 likes
Samenvatting

Ik ben ook een beetje kwijt hoe Nick in deze positie is gekomen.
En vraag me ook nog af wat er met Lawrence is en dat hij nooit sex wil, ook niet toen hij nog die handmaid in huis had… nu werd daar ook weer op gehint.

En als ze Serena als handmaid willen inzetten, waarom zoveel moeite om June voor haar op te pakken, en waarom willen ze haar koppelen aan die gynaecoloog?

1 like
Samenvatting

Was dat van Lawrence niet dat hij het gewoon niet vind kunnen? Dat was in de tijd dat zijn vrouw nog leefde ook zo. Lawrence is denk ik gewoon een ingewikkeld karakter omdat hij heeft meegebouwd aan een systeem waar hij niet meer achter staat, maar wel ook aan de macht wilt blijven. En dat deel, dat iedereen in Gilead dat maar tolereert, vind ik slecht geschreven.

Ik denk eigenlijk niet dat ze Serena willen inzetten als handmaid. Ze willen dat Serena hertrouwt omdat je als vrouw niet zonder man mag leven en al helemaal geen alleenstaande moeder mag zijn, want dat is een zonde. Dus iedere man die op haar pad komt en bereid is met haar te trouwen is er een. June oppakken is natuurlijk geen moeite, die man pakt dus blijkbaar regelmatig mensen op in nomansland en aangezien June zo dom is om steeds weer extreme risico’s te nemen zat ze er nu bij.

7 likes
Samenvatting

Ja hij is ingewikkeld haha.

En nee dat oppakken was per toeval, maar ze brengen haar wel bij June enzo. Nja goed, anders had deze plottwist ook niet kunnen gebeuren natuurlijk.

Na vorige aflevering had ik het totaal niet, maar ben nu wel weer benieuwd naar de nieuwe!

5 likes

Spoiler over eind dynasty:

Hahaha ja dit was ook weer zo’n heerlijk dynasty moment. Die kerel (Graham?) was ook nog helemaal niet lang in de picture toch? Alsof ze het spontaan halverwege het seizoen hadden bedacht haha.

Jaaaa eindelijk weer! Vond het een leuk einde zo! En dat Adam weer dierenarts is geworden haha

1 like
handmaids tale

Het was no man’s land waar zowel rebellen uit Gilead rondlopen (die samenwerken met Mayday) als mensen die voor Gilead werken. Ze is opgepakt door mensen die voor flappie werken (weet zijn naam ff niet) waar Serena in huis woon(de), en hij werkt met Gilead samen

Pls namen bij spoilers mensen!

13 likes