Starstruck op HBO
Kijkt er ook iemand The Peripheral op Prime?
Heb de eerste twee afleveringen gezien en hoewel het allemaal wel wat vergezocht is, kijkt het wel lekker weg en vind ik de sfeer wel goed. En love Chloë Grace Moretz.
Of het soortgelijk is idk maar wel minstens even iconisch: broad city
De naam Gouden Uur kwam me al zo bekend voor maar heb me vorig jaar aangemeld als figurant toen ze hier in de stad gingen filmen! Helaas niks geworden maar dit waren mijn 0 minuten of fame
#goedverhaal
Ik ben the Watcher aan het kijken en ik erger me aan de echtgenote die helemaal niks doet of meehelpt en alleen maar kan lunchen op de coutry club.
Hebben ze in den bosch opgenomen dat je weet? Ik dacht dat ik ze bij de helftheuvel zag.
Ja klopt!
Vind tot nu toe echt een goed seizoen van the handmaidâs tale. Afgelopen aflevering ook weer heel goed. Benieuwd hoe het verder gaat.
spoiler episode 8
Er ontwikkelen zich weer wat nieuwe interessante verhaallijnen met meer macht voor Lawrence, nieuw-Bethlehem en ook een militaire actie vanuit Canada. En ondanks dat ik dit lot Serena zoân beetje al die tijd heb toegewenst, heb ik nu met haar te doen.
Ik heb random een aflevering gekeken van dat curiosity cabinet. Vond het goed, maar meer black mirror dan horror. Gaat over de aflevering met lotion, 4 geloof ik
Dit had de serie ook wel weer een beetje nodig denk ik.
Samenvatting
De reddingspoging van Hannah zal wel weer niet lukken waardoor ze toch naar dat Nieuw Bethlehem gaan.
Ik ging na de aflevering gisteren weer eens aflevering 1 kijken, was best grappig om te zien.
Haha toevallig wilde ik net posten of het ooit weer leuk wordt. Ben nu bij begin seizoen 4 en vind het echt zo saai en onrealistisch. Zou ik 4 kunnen overslaan?
Dit is niet echt een serie om echt afleveringen over te slaan denk ik. Maar ik vond seizoen 4 tweede helft ook beter hoor.
Ohhh ja zin in!
love is blind
Summary
had echt op meer shaina/jessica/shake types gehoopt omdat dit seizoen in texas is hahahaha. maar vind het een beetje saai seizoen
en dat terwijl alle koppels goed problematisch zijn
ben nu in E6 en nancy pls run!!! vind alleen haar en SK leuke personen in heel de serie haha
brennon en colleen hebben niet meer inhoud dan een gemiddeld ei, bartise heeft een obsessie met uiterlijk, cole is een all around sukkel, zanab kan 0 communiceren, matt is pure angry short guy vibes, raven is een ijskonijn en mega materialistisch uuuuughhh allemaal zo saai
Ik vond alleen met momenten de preken veel te langdradig⊠voor de rest was het wel te doen
Er is iets nieuws stoms op Netflix: Dubai Bling.
Ga er uiteraard een begin aan maken
Ik heb deze serie nooit afgekeken, maar alsnog altijd team michael gebleven ![]()
Henry Cavill stopt als de Witcher na seizoen 3. Ik ben oprecht kwaad gewoon⊠Liam Hemsworth gaat het overnemen. Mij niet bellen. Hoe kunnen ze dit nou maken joh, na 3 seizoenen.
(Verder geen fan hoor, ahum)
Hoe vind je het? Ik ben bij aflevering 5 en vind het best wel leuk. Er gebeurt niet heel veel spannends, maar als je niet te veel wil nadenken is het wel oké
Wat is nu een toffe niet-standaard serie?
En met niet standaard bedoel ik een of andere moord/vermissingszaak of een typische drama serie.
Series die ik echt vet en goed vond waren bijvoorbeeld the handmaids tale en sons of anarchy