Handmaid’s Tale Vond het ook irritant dat June het dus WEER overleefd ook. Man man. En die commander ineens dood, of ja het zat er megadik aan te komen want hij was zo enorm “the bad guy” dus zijn dood moest wel een bevredigend punt zijn in het plot maar… ja. Wel benieuwd nog hoe dat verder gaat, maar dar hele gezeur tussen serena en june… worden ze nou straks bffs?
Na het vorige seizoen dacht ik niet meer te gaan kijken, maar ik ben gisteren toch begonnen aan seizoen 3 van Love Is Blind.
Ik heb de eerste aflevering niet eens in een keer kunnen kijken, wát een verschrikkelijke mensen weer
Ik ben begonnen aan The Mole en het valt me echt heel erg mee, dacht dat het allemaal influencertypes zouden zijn, maar ik zie er maar 2 of 3 en die vallen ook goed mee. Vind niemand echt heel vervelend.
Maar vraagje, ik kan het niet googelen omdat ik bang ben voor spoilers; wat is er met de ogen van Avery? Zo vreemd van vorm, dat is toch plastische chirurgie? Ze ziet er zo apart uit met die dingen, ik snap het niet.
Als ik zoek op the mole avery eyes zie ik molletjes en ogen. Haar ogen zijn wel appart ja.
Hahaha ja ze ziet eruit of ze zo’n touwtje onder haar huid heeft die de ogen omhoog trekken?
Vind haar niet lelijk trouwens, maar ze lijkt wel echt een beetje op een alien. Dacht dat kan toch niet naturel zijn?
JA vooral Colleen vind ik verschrikkelijk
Handmaid’s tale
Ze waren niet in Gilead maar in no man’s land en zijn dus teruggewandeld Canada in. Luke was door die mannen bij de grens gedropt.
Ik kijk het niet maar ff gegoogled. Vlg mij heeft ze zo een operatie gedaan die Bella/Kendall J en Emily etc etc ook hebben gedaan, om ogen meer feline cat eyes vorm te geven.
Als dat niet goed wordt gedaan, kan die wimper rand gaan ontsteken.
Credits; Lorry Hill op YouTube voor al mijn kennis over botched operaties (aanrader!)
Gisteren een aflevering gezien van American Horror Stories en in 1 aflevering speelt Alicia Silverstone mee. Ben echt als tiener dol geweest op Clueless en zo leuk om haar weer eens te zien!
Disney+ volgens mij!
Disney +, 2 seizoenen zijn er!
Ik vind dat echt zo’n belachelijk slechte kutserie (stories). Maar de gewone AHS is ook al heel lang belabberd.
Huh waar kun jij seizoen 6 kijken?
@Evenveel Handmaid’s tale
Hahaha ja ze liepen ineens zo het ziekenhuis binnen, terwijl Serena nog was van laat me hier maar doodgaan.
En waarom is June het ineens zo opneemt voor Serena, ze heeft haar niet vermoord maar dat was ook voor haar eigen gewin (ze wilde weg bij die gekkies). Ik snap dat ze haar niet achterlaat in die schuur, maar het is ook niet heel verbazingwekkend dat ze haar komen ophalen omdat ze een illegale immigrant is (of Luke nu had gebeld of niet, daar kwamen ze toch wel achter).
Serena is nu wel een moeder, maar dat maakt haar niet een beter mens (die opmerking over evolutie ook lol).
na een paar seizoenen van ryan murphy dingen vind ik het allemaal eigenlijk vrij overrated, het acteerwerk is vaak zo-zo en ik vind het eigenlijk irritant dat altijd dezelfde acteurs terug komen, en het plot is eigenlijk altijd slecht. Mijn biecht is dat Glee mijn favoriete onderdeel van het Ryan Murphy Cinematic Universe is
Ik ben eindelijk Midnight Mass aan het kijken met twee vrienden. Ik had de eerste episode ooit al gezien, maar vond het een beetje saai in m’n eentje, maar nu met vrienden zit ik er helemaal in. Echt zo’n spannend verhaal weer en gewoon de kwaliteit en alles.
We gaan m vanavond afkijken, echt zin in. Vorige week hebben we Hill House verspreid over 3 avonden gekeken (had ik al gezien, zij niet, maar ook als rewatch nog fantastisch) en dan gaan we aankomende week Bly Manor kijken (heb ik ook al gezien, maar ben het toch alweer deels vergeten en love a rewatch).
Echt zo gezellig vind ik dat, samen horrorseries kijken
Geweldige serie! Vond die net zo goed als Hill House. Bly Manor vond ik wel goed maar niet geweldig.
Excuus, done!
Dat kan als je ziggo hebt! Zij hebben blijkbaar de rechten om een jaar outlander te kunnen aanbieden in hun pakket. Vandaar dat het ook nog niet op Netflix is.
Het seizoen is al wel op dvd verschenen in het Engels. Ik kan niet vinden wanneer die in Nederland te koop is met ondertiteling.