Ik kijk dit nu ook, wat een shitshow weer
Love it.
Ah leuk! Ik mis Supernatural zo
Ben wel bang dat deze spin off een teleurstelling gaat zijn.
Ik heb net afl 1 gestart. Ik zie dat Danneel Ackles (Jensen’s vrouw) 1 van de producers is, leuk!
Hahahaha die nieuwe aflevering van the white lotus, wat een geniale serie is het toch
Deze serie, heeeeerlijk. Ik zit gewoon hardop te lachen op de bank in mijn eentje
Ja toevallig ben ik hier onlangs aan begonnen!! Nooit heb ik deze serie voorbij zien komen. Ik vroeg onlangs om een originele serie (geen moord of vermissing serie) & dit is wel wat ik zou scharen onder origineel of niet standaard. Ik ben echt aangenaam verrast!!
Als ik het me goed herinner heeft deze serie ook wel raakvlakken met jou professie he? Ik merkte dat het mijn professionele kant ook wel een beetje raakte
Klopt, raakt zowel aan mijn beroep als aan mijn privéleven dus wel een intense emotionele serie om te bekijken, maar wel echt heel erg goed. Aangeraden door mijn moeder, had er eerder ook niet over gehoord.
Ik kan me voorstellen dat het niet luchtig wegkijkt dan nee.
Ik ben benieuwd hoe de serie zichzelf verder gaat ontwikkelen! Dit kan écht 2 kanten opgaan nog namelijk. Maar vooralsnog een on-ontdekt pareltje
Ik ben SATC aan het bingen (want vroeger was ik te jong om het echt te volgen) maar wat een verschrikkelijk persoon is Carrie dan?? Ze heeft een relatie met Aiden, is vreemd gegaan met Big (ook al zo’n etterbak, ze verdienen elkaar echt), komt uiteindelijk weer samen met Aiden en verwacht dan dat Aiden het oké vindt dat ze vriendschappelijk met Big omgaat en nodigt Big zelfs uit bij Aiden thuis, hou op met me hoor. En daarbij is ze ook zo irritant tov haar vriendinnen, altijd het slachtoffer spelen huiliehuilie. En nu lekker door bingen uiteraard!
Ik snap dit nooit I love Carrie
Al was ze tegen Aiden wel echt heel naar ja.
Ja carrie is stom. Love Miranda, die vind ik echt ondergewaardeerd!
Inmiddels een maand later maar ik ben gisteren aan The Bear begonnen, echt heel goed inderdaad! Ben nu 4 afleveringen in en vind het een beetje sip dat ik al op de helft ben haha
Ha, ja Carrie is echt vreselijk. Niet alleen tegen Aiden, maar ook tegen haar vriendinnen, echt een waardeloze vriendin. Zit op tiktok in een fuik met allemaal anti carrie filmpjes, genieten.
Ik ben begonnen met Grey’s Anatomy herkijken en ik heb nu hetzelfde met Derek… Wat een lul is dat, vooral tegen Addison. Je kunt niet voor haar kiezen, maar weigeren met haar te praten of haar uberhaupt maar aan te kijken. En als hij daarmee geconfonteerd wordt is het: je je bent vreemdgegaan en een slecht mens.
Sowieso team Aiden!
ik kon satc echt niet aanzien, niet genoeg kim, teveel carrie
Begonnen aan Blockbuster op Netflix, van de makers van Superstore en Brooklyn 99 dus had hoge verwachtingen
maar het is echt heel kut. En niet grappig
Jaa ik vond het ook zó jammer toen ik klaar was. Er komt wel een seizoen 2!
Ow jmmer, ik mis echt een leuke comedy tegenwoordig!
Oh dat is in ieder geval een fijn vooruitzicht!