Serietopic #4

Vind tot nu toe echt een goed seizoen van the handmaid’s tale. Afgelopen aflevering ook weer heel goed. Benieuwd hoe het verder gaat.

spoiler episode 8

Er ontwikkelen zich weer wat nieuwe interessante verhaallijnen met meer macht voor Lawrence, nieuw-Bethlehem en ook een militaire actie vanuit Canada. En ondanks dat ik dit lot Serena zo’n beetje al die tijd heb toegewenst, heb ik nu met haar te doen.

2 likes

Ik heb random een aflevering gekeken van dat curiosity cabinet. Vond het goed, maar meer black mirror dan horror. Gaat over de aflevering met lotion, 4 geloof ik

1 like

Dit had de serie ook wel weer een beetje nodig denk ik.

Samenvatting

De reddingspoging van Hannah zal wel weer niet lukken waardoor ze toch naar dat Nieuw Bethlehem gaan.

Ik ging na de aflevering gisteren weer eens aflevering 1 kijken, was best grappig om te zien.

4 likes

Haha toevallig wilde ik net posten of het ooit weer leuk wordt. Ben nu bij begin seizoen 4 en vind het echt zo saai en onrealistisch. Zou ik 4 kunnen overslaan?

1 like

Dit is niet echt een serie om echt afleveringen over te slaan denk ik. Maar ik vond seizoen 4 tweede helft ook beter hoor.

4 likes

Ohhh ja zin in!

1 like

Ik hou echt van dat sfeertje. De meeste afleveringen zijn in die stijl. Alleen aflevering 7 is echt ontzettend vaag.

1 like

love is blind

Summary

had echt op meer shaina/jessica/shake types gehoopt omdat dit seizoen in texas is hahahaha. maar vind het een beetje saai seizoen :frowning: en dat terwijl alle koppels goed problematisch zijn :frowning: ben nu in E6 en nancy pls run!!! vind alleen haar en SK leuke personen in heel de serie haha

brennon en colleen hebben niet meer inhoud dan een gemiddeld ei, bartise heeft een obsessie met uiterlijk, cole is een all around sukkel, zanab kan 0 communiceren, matt is pure angry short guy vibes, raven is een ijskonijn en mega materialistisch uuuuughhh allemaal zo saai

5 likes

Ik vond alleen met momenten de preken veel te langdradig… voor de rest was het wel te doen

2 likes

Je kunt in seizoen 4 best aflevering 1-5 overslaan. Paar recaps (bijv van Vulture) lezen en je bent zo bij.

2 likes

Er is iets nieuws stoms op Netflix: Dubai Bling.
Ga er uiteraard een begin aan maken

7 likes

Ik heb deze serie nooit afgekeken, maar alsnog altijd team michael gebleven :joy:

3 likes

Henry Cavill stopt als de Witcher na seizoen 3. Ik ben oprecht kwaad gewoon… Liam Hemsworth gaat het overnemen. Mij niet bellen. Hoe kunnen ze dit nou maken joh, na 3 seizoenen.

(Verder geen fan hoor, ahum)

5 likes

Hoe vind je het? Ik ben bij aflevering 5 en vind het best wel leuk. Er gebeurt niet heel veel spannends, maar als je niet te veel wil nadenken is het wel oké

2 likes

Wat is nu een toffe niet-standaard serie?
En met niet standaard bedoel ik een of andere moord/vermissingszaak of een typische drama serie.

Series die ik echt vet en goed vond waren bijvoorbeeld the handmaids tale en sons of anarchy

1 like

Ik heb laatst Prodigal Son gekeken op videoland, vond ik zeker niet standaard! Is wel een soort politie achtig iets serie

Ik ben bezig met grenswachters, vlaams nederlandse serie die zich afspeelt in zeeuws vlaanderen. Vind het wel een goede serie.

@Neusklem orphan black, tabula rasa of mijn allerabsolute favoriet ever, the following. Maar die is van netflix af. Die is zo vet.

1 like

Dark misschien? Op Netflix
Ik heb alle 3 de seizoenen gezien maar ik vind dit echt zon serie die je opnieuw wil/moet kijken dus dat ga ik binnenkort ook doen

3 likes

Ik heb vandaag Candy uitgekeken, echt een best saai verhaal uitgemolken over 5 afleveringen. Zat echt totaal geen spanningsboog in

2 likes

Ik kan niet slapen en kijk de Hazes docu op Videoland en het is best wel okay (als in vermakelijk)