Oh pff vandaar! Vond het al zo lang duren. Nog even geduld dan
Ik vind het ook leuk! En ik BAAL dat (spoiler afl 4 The Mole) die Jody Bernal look a like naar huis moet ik vond Dom Cruise echt leuk. Oh wacht hij mag toch blijven??? Oh nee toch niet
Verder vind ik het wel een beetje irritant dat iedereen echt heel hard probeert om de Mol te lijken. Dat is toch helemaal niet zo met de Nlse? Bijv. Avery met die tankfles, echt extreem obvious aan ‘t mollen
Heb eindelijk het nieuwe seizoen van Derry Girls gebinged. Heel leuk weer! Als iemand suggesties heeft voor soortgelijke series dan hoor ik het graag (mag eventueel ook buiten Netflix zijn).
Ik wil bij jouw vriendengroep lijkt me zoo leuk met zn allen cozy op de bank een horrorserie of film kijken en snacks eten
Zeker met Hill house en dan een wedstrijdje doen wie de meeste geesten kan spotten op de achtergrond!!
Jaaaa dit deden we haha.
Ik ben er ook blij mee!! Ik weet niet meer hoe het gekomen is (ik ken deze groep al 10 jaar oid) maar we kijken 1x per week standaard horrorfilms (of doen spelletjes). En nu kijk ik met twee jongens/mannen uit de groep ernaast nog de series omdat wij allemaal heel dichtbij elkaar wonen, maar is idd echt gezellig, zeker in een donkere kamer met dekentjes en snacks (ik kan regelrecht het herfsttopic in).
Heb je niemand in je omgeving die ook into horror is?
Ja dit was de druppel, ik ga stoppen met kijken, saai programma met leeghoofden
Spoiler Who is the Mole uitslag
Jezus ik vond Kasi zo’n slechte mol, ze was zo overduidelijk de mol. Bij die bankopdracht was het al helemaal duidelijk, , bij de trein alweer,toen bij de pizzaduiven opdracht opnieuw, toen bij die sneeuwopdracht alweer, die laatste opdracht in het fort. Het kon gewoon niemand anders zijn.
De Nederlandse mollen zijn normaal veeeeel beter verhuld.
Nee helaas niet! Of iig geen groepje waar ik dat mee zou kunnen doen. Lijkt me heel leuk als dat gewoon organisch een beetje zo groeit zoals bij jou super gezellig! Maar idd ook wel handig als je dichtbij elkaar woont voor zoiets.
handmaids
ik vond het dus echt een hele sterke (maar saaie) aflevering juist omdat June uitlegt waarom ze Serena spaart. Ze denkt niet over vrouwen als vessel, vindt dat je een kind niet weg kan halen want jij bent alles wat het kind kent én ze wilde niet zo slecht zijn dat ze iemand in de middle of nowhere liet sterven. Waarbij ik het ook heel interessant vond dat ze lieten zien dat June en Serena in eerste instantie best wel goed met elkaar overweg konden (wat tussendoor ook wel eens bleek in eerdere seizoenen). Ze helpt haar niet uit vergeving, maar omdat ze niet zo verrot is als Serena.
het gouden uur
ik kijk de nieuwe npo serie het gouden uur en stoor me er echt aan. A. Dat we in nl dus een serie met een megabudget hebben wat voor het grootste deel wordt besteed aan het filmen van extreem geweldadige aanslagen en B. Dat er een soort van institutioneel racisme verhaallijn in zit waarbij de hoofdrolspeler onderzocht wordt om zijn Afghaanse achtergrond, terwijl hij gewoon de hele tijd superachterlijke beslissingen maken en op eigen houtje de zaak wil gaan oplossen. Wel echt goede serie, misschien beste Nederlandse die ik in tijden heb gekeken.
Heerlijk al die geestenseries op Netflix, zit nu 28 days haunted te kijken, ben weer helemaal terug in mijn ‘ghosts: real or fake’ youtube fascinatie van mijn tienertijd haha
Ook echt zoveel zin in! Hopelijk begint spring volgend jaar op 1 januari 2023
Edit: heeft iemand btw al Industry gekeken en is het een aanrader?
Industry wordt door iedereen aangeraden als topserie, heb ooit de eerste twee afleveringen gezien maar dan aan iets anders begonnen. Ga een tweede poging wagen.
Oooh ik heb gisteren de vierde aflevering gekeken en ik kan niet wáchten op de rest. Ik wacht nog wel op een Jessica/Shaina van dit seizoen die de boel een beetje opruit. Ook dit seizoen wil ik er weer heel veel over kwijt maar anderzijds weet ik niet eens waar ik moet beginnen.
En @Evenveel ik vond Industry mwah. Elke keer wel weer een soort wending die je niet verwacht, maar het kabbelt voor mijn gevoel toch een beetje door. Maar kijkt op zich wel lekker weg.
Vond in dat straatje qua series Bad banks wel een aanrader trouwens!
het einde van The Watcher
Ik vond het einde echt heel onbevredigend. Maar lees nu wel dat in het echt (het verhaal is gebaseerd op een waargebeurd verhaal) ook nooit duidelijk is geworden die de brieven verstuurde. Vond het sowieso een beetje een plat verhaal maar wel fijn om dom weg te kijken.
Ik kan ook niet wachten! Wat een ellende weer, hoe mensen toch als een blad om een boom omslaan zodra ze elkaar zien. Ergens ook heel triest maar benieuwd hoe het verder gaat verlopen.
Hier nog kijkers van ‘‘Het Gouden Uur’’?
Gister de eerste 2 afleveringen gekeken en vond het best heftig, maar wel heel goed.
The watcher pure tijdverspilling. Halverwege dacht ik nu wordt het eindelijk beter, maar dat einde. Blergh
Ja het is in het echt ook nooit opgelost dus het logisch dat het onbevredigend is/voelt maar ze haalden er hier zoveel gekke dingen bij dat ze best wel iets hadden kunnen bedenken