Ik denk de hele tijd dat het over Raven van Dorst gaat en dan ben ik echt confusion
Haha nee over die Raven heb ik niets negatiefs te zeggen gelukkig.
Stom vond het vierde seizoen tegenvallen maar was wel benieuwd hoe ze het af zouden ronden.
Ik had ergens iets gehoord over dat ze twee seizoenen tegelijk hebben opgenomen maar ben niet zeker
Ik las van de week dat er geen 3e seizoen van Winx komt en hoewel ik het niet echt een hoogvlieger vind, keek het wel lekker weg en zijn ze wel echt geëindigd met een mega cliffhanger. Dus nu baal ik dat het gecancelled is.
Gisteren zelf eindelijk begonnen met The Winchesters. Het is wel totaal anders dan Supernatural maar wel oke om je mee te vermaken. Wel tof dat Dean de voiceover is.
Ik mis echt een serie die ik mân eentje kan kijken, alle populaire hit series kijk ik met mân vriend samenâŠ
Iemand nog een gouden tip? Ik hou van Modern Family tot New Amsterdam. Heel breed dus, alleen geen horror/moord. Liefst iets met meerdere seizoenen dat ik even vooruit kan.
Ik ben net aan station19 begonnen. Misschien is dat wat? Of heb je die al gezien? Op Disney.
Ik heb This is us nog op mijn lijstje staan om af te kijken. Is heel zoetsappig en dramatisch. Perfect om alleen te kijken, maar misschien heb je het al gezien want is al jaren geleden begonnen.
Wel gezellig dat je vriend zoveel mee wil kijken!
Bij ons is het juist altijd weer lastig om iets te vinden wat we allebei leuk vinden.
Ik ben begonnen aan Upload (ik weet even niet op welke streamingsdienst het staat), ik vind het grappig, lijkt (ook qua humor) wel wat op The Good Place.
Ik vind dat echt zo irritant dat stoppen met een serie terwijl er cliffhanfers zijn. Ik baal ook nog steeds van divergent. Ergens ook wel vreemd dat er zo gekeken moet worden naar de kijkcijfers. Waar is de liefde voor mooie dingen maken? Misschien wordt er gewoon teveel prut gemaakt waardoor dat doorslaggevend moet zijn.
Ik heb laatst chicago med gekeken en ben nu (al best een tijdje) bezig met chicago fire, maar weet niet of je dat wat vindt? Seizoenen/afleveringen genoeg in ieder geval, haha
Dit zijn echt geweldige series om te bingen. Chicago PD vond ik ook tof, maar is wel wat heftiger.
Voor fans van Selling Sunset is Buying Beverly Hills ook wel een aanrader
Eens met de aanraders van de varianten van Chicago. Ik ben aan de ziekenhuisserie ER begonnen, daar staan 15 seizoenen van op HBO. Ook een aanrader!
Ik ben gilmore girls weer aan het herkijken. Kun je ook wel even mee vooruit
Ik heb Dopesick afgekeken en ik vond het echt heel heftig! Heb echt momenten vol walging zitten kijken (bv dat moment bij de AA)⊠echt heftig dat dit nog niet is afgerond
Netflix heeft daar ook wel een heel groot talent voor, ze lanceren constant nieuwe pogingen om een jonger publiek te bereiken en iedere keer valt het weer tegen waarna ze het na één of twee seizoenen schrappen. Echt irritant als je ergens in zit en het leuk vind, zeker als ze ook nog eens met een cliffhanger eindigen.
Ja, dat had ik erg met die schaatsserie spinning out. Die werd ook ineens gecanceld na een seizoen. Echt van gebaald.
Brooklyn 99? How I met your father? The Good Place. Jane the Virgin? Manifest
Weet je zeker dat je Manifest wil tippen als je er eenmaal mee begint, kan je er niet meer mee stoppen, hoe cringe het verhaal ook is