Serietopic #4

Ik snap dit nooit I love Carrie :pleading_face:
Al was ze tegen Aiden wel echt heel naar ja.

1 like

Ja carrie is stom. Love Miranda, die vind ik echt ondergewaardeerd!

5 likes

Ja echt een van de meeste onsympathieke egocentrische personages op tv. Letterlijk alles draait altijd om haar. Ik kan dat niet kijken.

11 likes

Inmiddels een maand later maar ik ben gisteren aan The Bear begonnen, echt heel goed inderdaad! Ben nu 4 afleveringen in en vind het een beetje sip dat ik al op de helft ben haha

3 likes

Ha, ja Carrie is echt vreselijk. Niet alleen tegen Aiden, maar ook tegen haar vriendinnen, echt een waardeloze vriendin. Zit op tiktok in een fuik met allemaal anti carrie filmpjes, genieten.

Ik ben begonnen met Grey’s Anatomy herkijken en ik heb nu hetzelfde met Derek… Wat een lul is dat, vooral tegen Addison. Je kunt niet voor haar kiezen, maar weigeren met haar te praten of haar uberhaupt maar aan te kijken. En als hij daarmee geconfonteerd wordt is het: je je bent vreemdgegaan en een slecht mens.

4 likes

Sowieso team Aiden!

2 likes

ik kon satc echt niet aanzien, niet genoeg kim, teveel carrie

5 likes

Begonnen aan Blockbuster op Netflix, van de makers van Superstore en Brooklyn 99 dus had hoge verwachtingen

maar het is echt heel kut. En niet grappig

5 likes

Jaa ik vond het ook zó jammer toen ik klaar was. Er komt wel een seizoen 2!

2 likes

Ow jmmer, ik mis echt een leuke comedy tegenwoordig!

1 like

Oh dat is in ieder geval een fijn vooruitzicht!

Noooo, had het meteen op m’n lijst gezet omdat ik Superstore vibes kreeg (wist niet eens dat het dus ook dezelfde makers zijn). Maar het is dus niet zo leuk als dat :pleading_face:

De nieuwe afleveringen van Love Is Blind waren zo saai… Ik heb in aflevering 10 hele stukken overgeslagen tot de bruiloft (enkelvoud ja, de rest komt blijkbaar allemaal pas volgende week).

2 likes

Ja je ziet wel de gelijkenissen inderdaad (videotheek ipv supermarkt, zelfde soort cast) en ze doen hard hun best om echt grappig te zijn maar het is het gewoon net niet

Nee ik vind Raven een oppervlakkig type, zou perfect bij Bartiste passen. Je gaat toch geen jumping jacks doen terwijl iemand een persoonlijk verhaal aan het vertellen is. Dat vond ik heel apart. Hoeveel verdient een pilateslerares in Amerika vraag ik me af? Ze besteedt zoveel geld aan haar uiterlijk, o.a. 500 p.m. aan de kapper en nog veel meer

3 likes

ja eens!

ik vond raven eerst ook heel oppervlakkig en kil, maar volgens mij was zij zich zo continu bewust van de camera dat ze daardoor heel vlak werd? want kreeg sterk het idee dat er bij haar en SK (en desbetreffende familie) veel meer warm contact achter de schermen is geweest wat me niet mogelijk leek als ze dezelfde houding als op camera had haha. vooral dat moment tussen SK’s moeder en raven was zo lief :pleading_face:

4 likes

Aflevering 3 van Cabinet of Curiosities.

Dat was me een partij intens :joy: :scream: Iemand deze aflevering al gezien?

Ik vind het over t algemeen niet heel geweldig deze serie, maar omdat het allemaal losse afleveringen zijn zijn er gelukkig wel uitschieters. En dus vooraL #3…damn. Als je echt even compleet gemindfucked wil worden moet je die zien.

10 likes

Seizoen 2 van Young Royals aan een stuk gebinged, helaas maar 6 afleveringen :sob:

3 likes

Misschien is Raven niet zozeer oppervlakkig, maar ik vind haar wel behoorlijk egocentrisch.

Ik weet ook niet waarom het me zo boeit want het is toch allemaal nep/suuuper gestaged.

4 likes

Ik ben toevallig bij aflevering 2 gestopt, maar dan ga ik die nog kijken! Ik vond het zo… Saai? De twee afl die ik heb gezien boeide me niet echt en voelde ik nul spanning bij.

4 likes