LIB reünie
Colleen & Matt
Ja, ik heb daar ook een raar gevoel bij. Ik vind Matt een engerd en hij heeft al zoveel naar en dreigend gedrag laten zien in de eerdere afleveringen dat ik vermoed dat het daar niet bij is gebleven. Ik hoop dat ze inmiddels niet meer samen zijn.
Zanab & Cole
Pff ja ik vond haar al zo onzeker overkomen tijdens die trip naar Malibu (continu die focus op zichzelf zonder make-up bijvoorbeeld) en het is echt alleen maar erger geworden. Ik vond Cole daarentegen ook wel echt een jongetje - Alexa noemde hem ook nog letterlijk een ‘cute little boy’ tijdens hun vrijgezellenfeest haha - en echt super lomp in sociale situaties, maar wat ze hem voor het altaar en tijdens de reünie allemaal verweet was echt niet oké. Dat gedoe met die mandarijnen had ik echt nooit zo kunnen opvatten als zij, ze zoekt echt overal iets negatiefs in. Buiten dit was het sowieso geen match geweest, want zij liep hem continu te bemoederen.
En dikke bullshit dat meerdere mensen zeiden pas voor het altaar te hebben besloten of ze ja of nee zouden zeggen. Wie gelooft dat nou ![]()