Serietopic #4

LIB reünie

Colleen & Matt

Ja, ik heb daar ook een raar gevoel bij. Ik vind Matt een engerd en hij heeft al zoveel naar en dreigend gedrag laten zien in de eerdere afleveringen dat ik vermoed dat het daar niet bij is gebleven. Ik hoop dat ze inmiddels niet meer samen zijn.

Zanab & Cole

Pff ja ik vond haar al zo onzeker overkomen tijdens die trip naar Malibu (continu die focus op zichzelf zonder make-up bijvoorbeeld) en het is echt alleen maar erger geworden. Ik vond Cole daarentegen ook wel echt een jongetje - Alexa noemde hem ook nog letterlijk een ‘cute little boy’ tijdens hun vrijgezellenfeest haha - en echt super lomp in sociale situaties, maar wat ze hem voor het altaar en tijdens de reünie allemaal verweet was echt niet oké. Dat gedoe met die mandarijnen had ik echt nooit zo kunnen opvatten als zij, ze zoekt echt overal iets negatiefs in. Buiten dit was het sowieso geen match geweest, want zij liep hem continu te bemoederen.

En dikke bullshit dat meerdere mensen zeiden pas voor het altaar te hebben besloten of ze ja of nee zouden zeggen. Wie gelooft dat nou :joy:

6 likes

Op Instagram is zij helemaal gelukkig met hem? Maar dat kan ook nu nog even “voor de camera’s” zijn maar het ziet er naar uit dat ze nog samen zijn…

Ja, is ook zo. Ik heb de meeste (gedeeltelijk) gezien dit is echt de beste.

2 likes

Echt heerlijk hoe die vrouwen elkaar steunen in de lib reunion

1 like

Vanaf 2 december staat firefly lane op netflix! Kijk ik echt naar uit, vond het een leuke serie.

7 likes

Handmaid’s tale ep 10

Ik snap niet helemaal wat Nick nou heeft gedaan? Ik dacht hij mag June zien en dan gaat ie in opdracht van Tuello Gilead fucken maar ip daarvan slaat hij Lawrence en zit hij in de bak? Viel me toch een beetje tegen… :grimacing: en Serena is blijkbaar ontsnapt van de Wheelers?

2 likes

Ik vond dat juist een sterke aflevering, haha.
Denk dat het voor het verloop echt wel nodig is om die Fayette familie wat menselijker te maken. Ik vond het hele verhaal met de butler erg mooi en ontroerend.

7 likes

Handmaids tale 10

Ohh dat is waar ook, toen sprong ze die auto in. Ok, makes sense. Vind die actie van Nick ook echt heel stom, zeker omdat hij nu juist lekker had kunnen gaan saboteren in Gilead. Op de een of andere manier had ik wat meer masterplannen verwacht in deze aflevering, ook wb Janine. Maar lijkt er idd op alsof Lawrence gewoon weer kut is geworden en dan is daar meteen ook veel minder ruimte voor. Of we zien volgend seizoen opeens een twist…

1 like

Ah dat wist ik niet. Dat is uiteraard niet okay en dan is zo’n fragment wel echt vertekenend weer. Zoals ik ook al zei; er zal veel meer achter de schermen afspelen dan wat wij weten, dus de hele situatie is door ons niet echt te beoordelen natuurlijk

Ik moet ga aflevering 8 beginnen en ik ben het wel eens met je punt over de productie zelf, de shots blijven zeer mooi om te zien, het acteerwerk ook over de grote lijn. Ik vind het eerder zelfs zonde dat ze Imelda hebben gecast want ze krijgt amper de kans om te sschitteren omdat er amper aandacht aan haar besteed lijkt te worden :’) Ik vind philip moeilijk om aan te zien omdat de acteur super hardop mijn overleden grootvader lijkt. Voelt echt stom om hem daarvoor af te schieten :’)

1 like

Ik kijk nu voor het eerst Love is Blind maar wat issss dit voor serie en waarom zijn Amerikanen toch altijd zo vreemd haha, ben totaal gefascineerd

7 likes

O meid jij gaat genieten

6 likes
  • Team Zay
  • Team Cole

0 stemmers

1 like

Allebei kut maar ik vond zay echt super manipulatief. Ik denk dat Cole wat gaat leren hiervan en zay alleen maar zeer tevreden is met hoe ze deed

4 likes

Ik word helemaal agressief van Colleen blijft ze de hele tijd zo?

2 likes

The Crown… het blijft me wel boeien maar vind niet alle acteurs even geslaagd dit seizoen, met name Dominic West? Charles is veel te charmant zo lol, plus ik heb het idee dat veel acteurs dit keer een beetje dat dikke, typische accent missen? (Charles, Philip met name, dat nasale ofzo?)

5 likes

Even algemeen hoor, maar ik snap die focus op de gelijkenis niet zo? Het is toch gewoon een serie met acteurs? Ik vind er zoveel mooie verhaallijnen in zitten (e3 het erbij willen horen van Mohamed Al-Fayed bijvoorbeeld, echt prachtig gedaan ), de focus zou daar toch op moeten liggen? Ik vind die imitatie van Diana nu juist een beetje afleiden van het verhaal omdat die maniertjes steeds zo overdreven zijn.

7 likes

Vind ik ook niet altijd belangrijk! Ik vind het uiterlijk van Dominic West ook helemaal niet storend (als in hij lijkt natuurlijk totaal niet op Charles), maar wel de manier hoe hij acteert… het is natuurlijk een serie maar wel gebaseerd op mensen die nu nog steeds leven zelfs. En in dit geval vind ik het ook niet zo in lijn met de vorige seizoenen, waar Charles toch echt wel een stijve hork was :stuck_out_tongue:

En ja die verhaallijn vind ik tot nu toe nog het interessants :slight_smile: Juist omdat het nieuw is ook denk ik.

4 likes

Haha ja ik vind Charles nu vooral kut. Vooral scène in e1 op die jacht :grimacing: naar mannetje

3 likes

Ja. Maar ze stopt uiteindelijk wel met zeggen dat ze een ballet dancer is.

1 like