Oeh ja mindhunter! En The Missing.
Voor feel good 100% The Good Place (of toch Hjem Til Jul… hm)
Oeh ja mindhunter! En The Missing.
Voor feel good 100% The Good Place (of toch Hjem Til Jul… hm)
Sorry weet dat ik echt late to the party ben maar ben zooo gefascineerd door love is blind
Die familie van Alexa hoe ze daar zo op de bank zitten hahaha ik ga helemaal stuk, en dan die weirde familie van Matt waar ik echt totale Get Out vibes van krijg met die moeder met zo’n ‘can i speak to the manager’ kapsel ![]()
echt een bizarre serie
Kijken jullie nu dan seizoen 3 van love is blind? Is het de moeite waard? Krijg bijna fomo ![]()
Ik vond seizoen 3 uiteindelijk tegenvallen (vooral echt heel traag tijdens de laatste afleveringen). Seizoen 1 vond ik het leukst, 2 daarna.
![]()
Vanaf morgen staat de nieuwe serie van de makers van ‘Dark’ op Netflix!
‘1899’. Mega excited hiervoor want Dark is echt een van de waanzinnigste series ooit.
Er zijn zoveel berichten over hiero haha.
Oh thanks! Vond Dark ook supergoed. Ben hier heel benieuwd naar. Ziet er wel veelbelovend uit
Ja
Ik vond Dark echt fantastisch dus ben heel benieuwd.
Ben inmiddels bij alfevering 2 van seizoen 2 van The Magicians, en love hele verhaallijn met Eliot als koning
Hij en Margo zijn idd ook mijn faves! Hoop wel dat er na dit seizoen een ander plot komt dan Fillory. Hier staan wel alle 5 seizoenen erop, dus heb gelukkig nog wat te gaan, vlieg er doorheen ![]()
Edit: vergeten erbij te zetten om welke serie het gaat, mea culpa!
Ik ben begonnen al f boy island maar ik vind het heel saai. Zou echt me ding moeten zijn maar het is booooring
Kijk je de Nederlandse of de Amerikaanse?
Heeft iemand Amor con fianza (destino cerdena) gekeken? Spaanse versie en doet me denken aan een mix van temptation island en ex on the beach, maar dan 1000x vermakelijker. In 1 dag alles gekeken haha
Kijkt er nog iemand Matched by Mom? Mijn god die Koen is toch zo’n verschrikking
Maar hij is helemaal idolaat van Shanna, maar zij ziet hem toch totaal niet zitten? Ook al zegt ze van wel. Vind hun vibe zo ongemakkelijk
Ja ik vind Koen ook echt een kneus en Shanna vindt hem sowieso niet interessant nee, die wil gewoon in het programma blijven. Ik vind Melvin ook echt een oppervlakkig ei.
Het blijft leuk, de flashbacks/muziek etc maar je kunt ook wel merken dat het een oude serie is. Bepaalde grapjes of stijl van scènes zijn zo voorspelbaar, of duren te lang.
Hoop zo dat Law& order criminal intent ergens online komt!
Dacht misschien bij SkyShowtime maar helaas niet. Iig niet in Nederland
Nederlandse
Jennemie is fantastisch hahaha die meid heeft zo’n slechte radar
Volgens mij kijkt bijna niemand maar omg hoe saai is dit seizoen van de Kardashians???
Anxiety en alle varianten zijn de woorden van dit seizoen. Ze willen gewoon niets meer bespreken, terwijl er wel vanalles gebeurt
Hahaha ik heb deze aflevering gezien. Heel herkenbaar opeens ![]()