Ik heb eigennlijk vooral mijn twijfels over Jennifer’s personage momenteel, het voelt nog alsof ze puur voor de fanservice erin zit maar ze totaal geen leuke rol konden bedenken. Maar ik heb alleen nog maar de eerste aflevering gekeken dus misschien is aflevering 2 wel beter. Ik vind de setting ook wel veel leuker dit seizoen.
Volgensmij midnight California tijd. Weet ff niet hoe laat dat dan bij ons is
Het staat erop
Ik heb net Les Papillons Noirs (Netflix) gekeken en die wil ik hier even tippen. Echt een hele goede serie!
9 uur bij ons dan.
Wie kijkt The Crown? Ik vind het heerlijk om weer verder te kijken maar moet ook een beetje wennen aan de acteurs. Vind Charles em The Queen van dit seizoen niet super (mis een beetje dat ‘stijve’/onhandige dat de vorige acteurs lieten zien).
ik heb gisteren aflevering 1 gekeken en heb vastgesteld dat ik letterlijk alles van het vorige seizoen ben vergeten
wel ontdekt dat Boris tijdens zijn recente legislatuur nog had besloten om een nieuw jacht van 200 mil cadeau te doen dat al weer geschrapt is :’)
Ik ben bij aflevering 3 van het nieuwe seizoen.
De actrice die Diana speelt is wel spot on zeg…
Ik kijk ook! Vind Charles wel heel goed gedaan, Elizabeth moet ik nog even aan wennen. Diana is ook wel weer spot on.
Ik vind seizoen 5 van the crown echt ontzettend saai
Vind het echt zonde dag ze dit decennia in twee geknipt hebben want iedereen weet dat de echt interessante dingen volgend seizoen komen
Die laatste afl van handmaids is wel echt heeel goed
Iemand nog de laatste aflevering van de handmaid’s tale gezien? Ben benieuwd naar volgend en laatste seizoen. Vond dit toch wel erg goed seizoen.
Ik had echt heel hoge verwachtingen voor dit seizoen maar het gaat over irrelevante dingen zoals een HELE AFLEVERING over de Fayette familie. Echt geen reet aan
Camilla lijkt wel bizar veel op de echte en ook Diana! Dominic West vind ik niet bekakt en stijf genoeg
Aha die aflevering was tot nu toe juist mijn favo. Vind dat tussendoor gekeuvel met de koninklijke familie juist zo saai. Wil drama zien of onbekende verhalen
Ik wil zo veel mogelijk Diana.
Kijkt hier iemand toevallig Andor? Ik heb zojuist de laatste aflevering gezien en : holy fuck, dit begint GoT season 3 levels te evenaren!! Zo goed!!
Wat leuk ik ken het helemaal niet, ze maken echt te veel star wars series tegenwoordig ik hou het niet meer bij
Jaa ben heel benieuwd!
Vond het seizoen eerst muah, maar uiteindelijk toch wel leuker geworden.
We weten trouwens niet wat Janine gedaan heeft toch?
Even in spoiler aflevering 10 handmaid’s tale
volgens mij door die uitspatting tegen Naomi omdat Lawrence zelf the eye’s op haar af heeft gestuurd. Ik denk dat Lawrence nu toch ook bedorven wordt helaas
Handmaids tale afl 10
Ik vraag me af of dat alles is? Ze liep zo met een grijns de trap op dus ik dacht misschien heeft ze wel nog wat gedaan boven.