Serietopic #4

Ik kijk nu The Dropout en voel helemaal mee met Ian Gibbons :sweat::sweat::sweat::sweat::sweat:

2 likes

Ahhahaha Manon liep echt zelf als een fuckboy naar binnen met al die handjes die ze pakte. Vind haar wel cool ja.

Sarah is gewoon zo’n hele knappe vrouw die daardoor nooit echt een persoonlijkheid heeft hoeven ontwikkelen denk ik. Jennemie en Manon zijn wat meer normaaltjes knap en daardoor wel leuk.

3 likes

Ik opende HBO en ik zie ineens een nieuw seizoen van Sex Lives of College Girls, wist helemaal niet dat dat eraan zat te komen! Vond het eerste seizoen echt lekker wegkijken.

15 likes

Jaaa leuk!

2 likes

Jaa ik zag het ook toevallig. Volgens mij zetten ze twee afleveringen per week erop

1 like

Ga nu de 1e aflevering kijken, echt zin in.

Iemand hier die ook β€˜Chucky’ kijkt? Deze serie is zo unhinged en campy echt heerlijk. Vind het knap hoe ze alle Childs Play/Chucky films in de verhaallijn meenemen en dat ze ook echt alle acteurs erin blijven betrekken.
Jennifer Tilly <3

3 likes

Ik vond de eerste aflevering van β€˜1899’ heel overweldigend op een positieve manier, ik denk dat ik die nog een keer ga kijken voor ik doorga naar aflevering twee. Vond het heel goed en onheilspellend.

Ik zag al een Amerikaanse recensie die er na 5 minuten niks van snapte en vond dat het allemaal gewoon Engels gesproken moest worden, echt geloofwaardig die recensenten :joy:

2 likes

ik heb het afgekeken maar wow er is echt niet genoeg aandacht voor wat een creep Matt is, echt heel naar en bijna abusive gedrag hoe hij tegen Colleen deed? spoiler einde:ik ben echt heel verbaasd dat Colleen ja heeft gezegd, zo zonde, ze is nog zo jong in gedrag maar wel leuk en spontaan ik dacht alleen maar meid jij kan de hele wereld krijgen, RUN

11 likes

False narrative hoort ook in dit rijtje

Het is zo saai!

2 likes

Ik kende dit helemaal niet, maar heb inmiddels (vanavond begonnen) al een half seizoen er op zitten. β€œNog een aflevering en dan ga ik echt slapen!!!” Yeah right, het is half 3 inmiddels :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik heb from scratch uitgekeken, ik vond het echt een mooie serie. Wel voorbereiden op janken als je hem gaat kijken.

6 likes

Jeej nieuw seizoen dead to me

7 likes

Ohhh ik ben dit nu aan het kijken, de 1e aflevering was heerlijk clichΓ© romcom, love it (en ik drink wijn en eet pizza dus wilde iets toepasselijks kijken :laughing:)

3 likes

Ooh ik ben benieuwd! Ik dacht niet dat er een nieuw seizoen zou komen nu Christina Applegate ziek is.

1 like

Nee hoor!

3 likes

Ik zou dan denk ik nog voor het seizoen er voor gaan, daar zitten Charles & Diana ook al in en vond ik zelf wat sprekender dan dit seizoen! (Als je het dus om hun storyline gaat)

6 likes

Oh ja er komt veel lekker eten in voor! De eerste afleveringen zijn vooral mooi, halverwege begint echt de drama.

3 likes

Ik wil gewoon ook een Lino die pasta voor me kookt :frowning: Maar ik ben nog niet bij het drama haha, ben benieuwd!

Mis je wel de beste seizoenen :sweat_smile:

11 likes

Ik vind hem ook echt een aantrekkelijke acteur.

1 like