Serietopic #4

Dit. Ik vind het best boeiend om te kijken naar mensen die zo’n andere lifestyle hebben, maar dat gezeur om niks. Maar het zal wel niet voor niks gossip aan de grachten heten.
De ergste vind ik nog die Cherry Ann, die heeft echt iets gemeens.

3 likes

Oh heerlijk nieuw seizoen van Too Hot to Handle

En er doet iemand uit Amsterdam mee

4 likes

Weet iemand hoe laat de nieuwste en laatste aflevering van The white lotus online komt? Dat zou 11 december zijn, vandaag dus, maar hij staat er nog niet op.

2 likes

Morgenochtend, is altijd al zo
Jij refereert denk ik wanneer hij in de VS online komt

3 likes

Oooh tnx! Ja op IMDB staat 11 december. Nog even geduld dus.

1 like

Jaaa ik heb er ook zin in. Ik zag dat de aflevering vijf kwartier duurt maar er moet nog zoveel gebeuren?!

Net als bij het vorige seizoen ben ik helemaal niet bezig geweest met de moorden, die onderlinge draaaaama is zo heerlijk.
En ik vind dit seizoen verrassend leuk, was zo bang dat het zou tegenvallen maar dat is absoluut niet het geval :star_struck:

4 likes

Zij is kennelijk een voetballers-vrouw die ook in een Engelse versie zat:

Ze gaat vlg mij van 0 tot 100 standje viswijf…
en I am here for it

3 likes

Iemand sleepers al gezien op videoland? I love

6 likes

Er is weer een nieuw seizoen van de nieuwe gossipgirl op HBO max!

2 likes

Ik heb het net gekeken!

White Lotus finale:

Spoiler

Het was toch wel onverwachts, moet het ff laten bezinken. Weet niet of ik een heel “voldaan” gevoel heb? Had ff niet zien aankomen dat Tanya dood ging :frowning:

11 likes

Ja, love Teun Kuilboer in deze tokkie rol.

4 likes
Spoiler einde white lotus

Ja wow zag het ook niet aankomen
Nu krijgt Greg alsnog al het geld? Maar ja seizoen 3 zonder Jennifer lijkt me wel raar
Ik dacht echt dat Portia dood zou gaan

5 likes
Spoiler einde white Lotus

Nou inderdaad!
En daarom is het goed om toch weg te blijven van reddit en verdiepende artikelen/clous.
Iemand had gezegd dat White (de schrijver) had aangegeven dat Tanya in ieder seizoen zal terugkeren, en de vaste cast is. Dus ik had dat echt niet verwacht en voelt ook niet eerlijk dat Greg alles krijgt, nadat ze een sort of freak accident krijgt

White Lotus

Ik ben ook teleurgesteld. Tanya ging zo goed, die boot stond gewoon KLAAR en er was een trap en toch is ze dood. En Portia denkt oh ja ik blijf wel gewoon bij deze engerd hij brengt me wel met de auto. En is er nou iets gebeurd tussen Ethan en Daphne, ja toch daarom vergeeft hij Harper precies zoals Daphne al tegen Harper zei?

Ik ging stuk om dat Tanya was van ja hij lijkt sprekend op Gregg! Terwijl het dus overduidelijk moet zijn dat hij het is, maar ik vind de foto dus echt niet lijken. En de IS GREGG CHEATING?

6 likes

Ik vond hem altijd zo stoer als Job in GTST. :grinning:

2 likes

hij (micheal) en portia waren blijkbaar een stel ook toen! geen idee waarom ik dit weet.
In het echt dus, maar geen idee hoe de acteurs heten.

4 likes
White Lotus

Ik vond het einde wel echt afbreuk doen aan het hele seizoen, ik vond de verhaallijn van Tanya eigenlijk al niet zo goed, te geforceerd omdat iedereen Jennifer gewoon terug wou. Ik had er veel meer van genoten als ze wel weg was geraakt en ze nu haar labiele kant meer zouden belichamen, ook gewoon omdat het een geval suspense of disbelief was hoe ze van die boot aan het klimmen was. Ik zou dat helemaal anders aangepakt hebben :’)
Ik had ook wel half verwacht dat Ethan en zijn vrouw gewoon een trio zouden hebben of zo, het voelt bijna alsof hij plots terug interesse toont omdat hij nu denkt dat ze door hem is aangeraakt.

2 likes

Ik heb 1 aflevering gekeken, vind het opzich wel okee maar sommige acteurs zeggen echt hun tekst zo houterig op?!

4 likes

O dat is me niet echt opgevallen

2 likes

Ik ben een beetje laat maar ik kijk Blind Gekocht (seizoen met die miljonairs). Mijn hemel wat een zeikerds. Beide stellen🤣

5 likes