Serietopic #4

White Lotus :star_struck:

Samenvatting

Ik denk dat Harper soort van wraak wil nemen op Ethan en niet echt iets gedaan heeft met Cam. Die deur expres open maken, slot op de deur, … Om expres bij Ethan twijfel te zaaien en hem gek te maken.

Fantastische aflevering weer!

• Valentina: zo cringe, blij dat ze toch plezier heeft gehad met Maya
  • Portia haar outfits :cry: wil nu wel die make up nadoen
  • die italiaanse vrouwen zo roepen op die mannen haha
  • Tanya … Hoop dat alles goedkomt. Blijkbaar was het Greg in die foto!?
  • Daphne :crown:
12 likes
White Lotus

Ik denk dat Greg samenwerkt met de gays om Tanya geld af te troggelen. Las op Reddit dat een prenup annuled kan worden als er sprake is van vreemdgaan. Dus als zij nu wordt vastgelegd met die Italiaan en Greg wil scheiden dan kan hij veel geld krijgen en delen met zijn gay lover.

6 likes
White Lotus S02E06

Denk dat ze gewoon geld wil aftroggelen? In een eerdere aflevering zei ze tegen Mia dat Albie goedgelovig en rijk was ofzo, en in de vorige aflevering toen ze die jongen in de stad tegen het lijf liep toen zei hij alleen ‘hey hoe gaat het?’ terwijl ze deed alsof hij haar bedreigde. Ik denk dat dit hele gedoe gewoon een investering is om hen uiteindelijk geld te laten betalen om haar “vrij te kopen” ofzo. Opa vindt het zielig, vader voelt zich ongemakkelijk en is bang dat Lucia uit de school zal klappen en Albie geeft echt om haar. Dat heeft zij ook donders goed door natuurlijk.

En aaahh Valentina haha, vond het wel echt sneu dat Isabella vertelde verloofd te zijn met Rocco :joy: wat kut op je verjaardag haha

9 likes
white lotus

Ik denk dit ook, je zag die uncle ook een paar keer kijken naar Tanya van hmmm. En Portia wordt er echt heel bewust van weggehouden. Hopelijk kan zij het misschien nog doorzien ofzo? Maar goed ik weet niet wat er nu nog te redden valt.

Trouwens ik had over de vorige aflevering ook iets gelezen dat ik zelf niet zo doorhad. Op een gegeven moment begint Daphne over haar minnaar. Dan heeft ze het over zijn mooie blauwe ogen en zegt ze nog iets suggestiefs en laat ze haar kinderen zien. Eerst dacht ik echt dat het een fout was, toen dat die kinderen van die minnaar zijn en later las ik terug dat het shot na deze scene de (bruine) ogen van Cameron zijn, echt tof gedaan.

7 likes

8 likes

Ben begonnen met seizoen 11 van American Horror Story. Ga nu aflevering 3 kijken en so far vind ik het wel een aardig seizoen. Dit keer gaat het over een seriemoordenaar die homoseksuele mannen ontvoerd en vermoord.

En toch, mis ik de oude cast. Evan Peters en Jessica Lange.

2 likes

@propje

White lotus

Vond jij het overduidelijk Greg? Ik heb nog gepauzeerd omdat ik dacht huh moet dit Greg zijn of iemand anders? En zag het eigenlijk nog steeds niet haha. Ging er maar vanuit dat hij het was, maar ik vond hem totaaaal niet op de foto lijken.

@kali

White lotus

Ik denk beide! Hij mocht de cc van zijn ‘oom’ mee die dag om Portia weg te houden, dus wel erg toevallig (en hij zit in een ‘deep hole’).

2 likes

Ik had afgelopen weekend 5 afleveringen van de white lotus gekeken achter elkaar. Maar had niet door dat er nog afleveringen zouden komen dus vond het einde super raar :joy:

4 likes

queer modernisms had toevallig een heel goed stuk over de subtekst geschreven!
https://www.instagram.com/p/ClwtfSrS33p/

3 likes

Iemand meer die de nieuwste aflevering van real housewives heeft gekeken? Deze vrouwen… Ik vraag me af hoeveel er gescript is. Het is voor het eerst dat ik iets kijk van dese serie, zijn de andere ook zo?

4 likes

Iemand begonnen aan de docu van harry and megan?

2 likes

Royals topic

2 likes

Excuses

Klinkt veelbelovend. Ik ga hem vanavond kijken

2 likes

Die nieuwste afl van Ams housewifes

Wie de fuck is Magali en wat komt zij ineens de boel op hypen

Wel voor 't eerst gelachen om Maria toen ze beaamde dat ze Magali een gestoord wijf vindt haha

10 likes

Dit vroeg ik me ook af. Ik heb ook nooit iets van andere versies gezien, maar holy shit dit bestaat toch niet echt in real life?:sweat_smile::sweat_smile: Volwassen vrouwen die alleen maar met anderen bezig zijn en roddelen

Zo cringe

3 likes

Lol. Ondertussen vliegt het succes van de juicekanalen door het dak en zijn de bloggerstopics waar in feite precies dat gebeurt hier al +10 jaar een grote hit :rofl:

2 likes

Haha touché

2 likes

Ik moest ook lachen om Maria met haar koekoek. Ze deed niet eens moeite om het te ontkennen :joy:

6 likes

Ik ben wel al weer klaar met RHOA hoor, het is elke keer hetzelfde, en elke week laten ze zich weer bij elkaar aan een tafel zetten waarna er ruzie komt.
Kunnen ze die vrouwen niet gewoon los volgen?

1 like