Ja ik was het meeste benieuwd naar die slaapkamer in die tunnel, waarom zijn ze daar nooit mee verdergegaan? En waren die mensen nou wel dood of niet en zo nee van wie waren die lichamen dan? En was jennifer coolidge nou wel of niet verdacht?
Die dode mensen wordt als enige wel opgelost toch
Die zoon had mensen vermoord die op die ouders leken om de erfenis van die ouders op te strijken toch
Aah, ik zie opeens dat het vierde seizoen van mijn lievelingsserie what we do in the shadows op disney staat, zin in!
er is geen eind omdat er geen eind is. Het is een waargebeurd verhaal, het is nooit opgelost
Ja dat weet ik (staat hier een paar posts boven toch ook al) en ik heb ook niks tegen open eindes, maar dit was echt verschrikkelijk. Zoals ik al zei met plotholes voor zoân beetje elke slechte verhaallijn die was ingezet
RHOA:
- Sheila spreekt zichzelf zo tegen. Met die opmerking over âhaar echtgenoot de zakenmanâ probeert ze toch ook verkapt Roland te beledigen. Als ze erop wordt aangesproken, doet ze alsof Kimmy-Lien alles verzint?
- die Klibansky klik: zowel bij Susanna thuis is het K voor en K na. En die onthulling? Een teddy beer met een piemel. Baanbrekend
kruipt onder steen vandaan ik heb eindelijk HBO max geregeld zodat ik White Lotus kan kijken gezien alle hype en de vele comments hierâŠ
Ben nog maar bij S01E03 en denk vooral WTF Maar dat had ik ook verwacht
Ben benieuwd of het de hype waard is haha wtf kijk ik naar
Ik had gelezen dat Downton Abbey (serie, niet de film) eind deze maand van Netflix verdwijnt. Ik was eerder afgehaakt halfweg seizoen 5, bij de saaie verhaallijn over Bates die weer van iets beschuldigd werd en dat het soms te traag ging.Vandaag toch maar eens verder gekeken en eigenlijk is het wel een fijne serie om op de achtergrond op te zetten op een koude winterdavond als vandaag waar ik 0 energie heb. Nog 1 seizoen te gaan, dat is haalbaar tegen dat het van netflix verdwijnt.
Blijft wel leuk vind ik.
Ben nu ah wachten totdat die laatste film ergens online komt. Ik begreep bij Showtime
Die nieuwe film is ook leuk! Niet heel bijzonder maar kijkt lekker weg, geinig verhaal ook wel met die filmopname.
Hmm ja deels heb je wel gelijk hoor, ik ben gewoon nog steeds pissed dat ze eerst dan GG maakten en nu direct openbaar een docent het maken. Was me gewoon iets te krom :â)
Jongens de Braziliaanse queer eye is echt heel cute en leuk
Tine blijft zo judgy en saai, echt verschrikkelijk personage idd
Ja en die opmerking van Sheila over âniveauverschilâ sloeg ook heeeelemaal nergens op. Sowieso voelt zij zich echt mega snel aangevallen en gaat er dan vol in?
Ik wilde dat gaan kijken om er wat Portugees van op te steken, goeie reminder
Haha ja de serie met deze personages zonder gossip girl was waarschijnlijk leuker geweest maar ik vind het ook leuk! En idd die relatie zo mooi
Wat een geweldig seizoen van The White Lotus was dit, echt genoten.
Einde was tragisch, dat wel. Arme Tanya
Maar nog teleurstellender vond ik dat er geen keiharde seksscene was voor Cameron en Ethan, dacht op een moment echt dat dat er van ging komen. Pfffoeeej die seksuele spanning was soms te snijden met een mes hoor
GENTEEEEE
Zeggen ze steeds haha. Maar ik versta het echt voor 70% ofzo, ben echt trots haha. En de kandidaten zijn allemaal wat minder ~Amerikaans (ja duh) en wat meer herkenbaar voor de gemiddelde Europeaan qua emoties enzo. Plus ze gaan wel goed in op hoe het is om daar gay/trans te zijn en dat is toch wel een stuk heftiger dan bij de normale queer eye.
Heeft iemand Julestorm al gezien en is 't wat?
Wat acteert die Dwight slecht in sleepers, ugh. Teun Kuilboer trekt het gelukkig wel weer recht, echt een geweldige rol.