Ik heb pas de helft van het seizoen gekeken maar volg wel een account die die outfits post van de serie, allemaal zo duuuur (vond trouwens dit rokje geweldig maar helaas niet binnen mijn budget)
Jaaa die vooral omdat dat verhalen waren uit de New York times. Ik lees nu dat dit ook waargebeurde verhalen zijn, maar begrijp niet helemaal waarvan en of ze dan ergens terug te lezen zijn. Of misschien is het meer van ik heb dit een keer gehoord ergens, dus waargebeurd
Ik kijk the A- list en het verhaal is heel anders dan ik dacht maar blijf toch kijken.
Weet nou niet of het slecht is of goed.
Ahh jammer, al weer door Emily in Paris heen. Blijft toch heerlijk vermaak voor deze donkere dagen. En nu wil ik naar Parijs (in de zomer)
@Huismus ik ga hier even verder. Grappig dat jij de laatste seizoenen wel leuk vond haha. Heb je een favoriet van Jodie?
Ik ben vooral heel blij dat David Tennant en Catherine Tate terug zijn en dat Ncuti de 15e doctor is.
Real Housewives of Amsterdam wordt wel echt steeds erger he
Haha dat Sheila zit te kotsen op die boot en dat Djamila haar haren vervolgens vastpakt
The Real Housewives of Amsterdam is gewoon 90% ruzies en discussies
Welk team zitten jullie?
- Hella, Maria, Sheila
- Cherry-Ann, Djamila, Kimmylien
0 stemmers
Susanna fladdert overal een beetje tussen maar volgens mij voelt zij zich sowieso te goed voor iedereen
Die Maria is heel achterbaks aardig. Sheila heeft een enorme villa op Ibiza en dan gaat Maria op zo’n kutmanier de inrichting bashen. Echt een classic meangirl.
Ja Susanna doet het echt ter promotie van zichzelf. Vind haar ook wel denigrerend overkomen, maar ze gaat tenminste niet elke keer een discussie/ruzie aan. Dus pluspunten voor dat laatste
Team alleen Kimmylien
Susanna heeft exact dezelfde stem en mimiek als Jaimie Vaes.
Ik ben zo op haar afgeknapt na de laatste aflevering, alleen maar aan ‘t tieren
Haha ja mijn stem was vooral gebaseerd op dat ik team Kimmylien ben
Ja ik vind Sheila ook niet te doen dus snapte haar wel eigenlijk.
Wow had niet verwacht dat het team van mean girls meer aanhangers zou hebben
Ik vond zijn analyse (zie stories) wel on point:
https://instagram.com/dylandurant?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Haha maar Djamila is toch de grootste mean girl van iedereen
Vind haar de ergste en echt jammer dat ze besties is met Kimmylien
Ik ben halverwege Jodie’s eerste seizoen afgehaakt, kwam er niet meer in. Had al wel vaag meegekregen dat David Tennant (weer) terug is, maar Donna?! Hoe dan? Ben nu wel heel benieuwd…