Serietopic #4

Spoilers vermijden voor “The White Lotus” is echt een soort mijnveld my God, m’n Tiktok staat er vol mee, elke keer meteen wegscrollen whahaha. Ik heb gewacht tot alle afleveringen beschikbaar waren dus ga dit weekend alles in 1 keer kijken maar ik ben me toch een partij excited en nieuwsgierig, ik hoor alleen maar lof over dit seizoen.

Anyway, even iets anders: Ik ben met het 2e seizoen van Firefly Lane begonnen van de week en het is echt zo’n guilty pleasure om te bingen, vind het een leuke serie maar het is soms ZO lomp :joy:
Die pruiken zijn echt afgrijselijk en hoe het gefilmd is schreeuwt ook “We hadden een laag budget”, soms ben ik ook helemaal in de war in welke tijdlijn we ons bevinden want er zijn er ongeveer 5 ofzo.
Maar het is een vermakelijk tussendoortje en ben toch wel benieuwd hoe het allemaal loopt ookal kun je het allemaal wel raden in feite.

7 likes

Ik ben net begonnen met Derry Girls en vind het nu al hilarisch. Hoop dat dit zo blijft

14 likes

Ja :heart_eyes:

2 likes
white lotus

Ik dacht trouwens dat Daphne Cameron heeft verteld dat zij met Ethan seks heeft gehad. Omdat ze daarna gewoon weer bij Ethan en Harper aan tafel schuiven, zo van ‘nu staan we gelijk en hebben we het nergens meer over’.

4 likes
White Lotus einde

Ik denk juist dat Daphne en Cameron elkaar niks (meer) vertellen. Gedurende het seizoen zijn ze nooit open naar elkaar geweest. Daphne hoort van Harper over Lucia (of in ieder geval, haar vermoedens erover). En Daphne hoort van Ethan over Harper. Ze weten wel van elkaar dat er overspel is, maar ze hebben hebben zich erbij neergelegd. Ze gebruiken het alleen om elkaar te teasen (zoals Daphne doet na de minitrip met Harper als ze het heeft over “al die Italiaanse mannen”)

7 likes

Jongens, is het de bedoeling van de makers van White Lotus dat je een alles overheersende bloedhekel krijgt aan letterlijk ELK personage in deze serie?
De ene is nog dragelijker dan ander.

Heb nu drie afleveringen gekeken en word er gewoon agressief van😅

5 likes

Ik lees dit steeds ja maar heb daar nauwelijks last van!

6 likes

Ik wil ze echt allemaal slaan, hahaha.
Vooral die Portia. Met die kinderachtige kleren en dat schijt lelijke rugtasje en die JANK KOP van d’r :rage:

I’m feeling all the feels, haha

2 likes

Hahah echt! Oooohhh :joy:

Haha ik had dat vooral bij seizoen 1 echt heel erg, bij deze een stuk minder. Al hoopte ik bij één personage wel dat diegene het lijk zou zijn.

Ik haatte Cameron echt intens vanaf het eerste moment dat hij in beeld kwam, vind dat zo’n ongelooflijk walgelijke gast :joy: Net als die gozer uit het eerste seizoen, ga aub dood en snel een beetje.

13 likes
White Lotus

In de eerste aflevering toen Rocco aan Valentina vertelde dat er een lijk in het water was gevonden, kan ik me herinneren dat ze het over meer dan één lijk hadden.
Werd daar in de laatste aflevering nog iets over gezegd? Was het andere lijk de ‘gay’ die van boord sprong na de schietpartij?

3 likes

Ik denk over al die lichamen aan boord

3 likes

Ik vind het dus zo vreemd dat zij zo jong is. Ze is ongeveer even oud als ik en ze had vroeger een hele bekende blog (als kind dus) en daar kende ik haar van en vond haar super cool toen, maar nu echt verschrikkelijk in gossip girl. Heb nu het vooroordeel dat ze maar is gaan acteren omdat ze toch al bekend was, dus why not. No thanks.

3 likes

ik snap eigenlijk nog steeds niet hoe ze hier een tweede seizoen uit hebben kunnen persen, al zal dat wel gedaan zijn nu als hbo zelfs euphoria cancelt

3 likes

Heeft hbo euphoria gecanceld?! :sob:

1 like

Nee

5 likes

Gelukkig!

Zit je te jokken @Ainu :rage:

1 like

omg ik ben blijkbaar voor fake news gevallen omdat hbo zo veel aan het cancellen is :sob: :clown_face:

White Lotus Portia

Samenvatting

Vond het ook wel mooi dat ze later tegen Albie heel droog zegt:
“He was kinda deranged…”

Over Jack hahahha

5 likes

Wat een stom einde van Firefly Lane

5 likes