Serietopic #4

The legacy (Deense serie op Netflix) is best leuk. Gaat over een artistieke familie die ruzie maakt over een erfenis, in een notendop

5 likes

Call the midwife is weer begonnen :smiling_face_with_three_hearts: en er start vandaag op de BBC een nieuw seizoen Happy Valley waarvan ik helemaal niet wist dat ‘t zou gebeuren?!

1 like

Ik ben aan treason begonnen. De laatste tijd vind ik het fijn om naar miniseries te kijken.

Seizoen 2 van ginny & georgia donderdag!

4 likes

Ooh is dat hier ook te zien!

5 likes

Ohh hier heb ik zin in! Ben benieuwd of ze het hele seizoen in 1 keer online gooien of elke week een nieuwe aflevering

Ik ben begonnen aan The Sex Lives of College Girls en het is echt leuk en grappig (HBO)

3 likes

Hopelijk en netflix kennende meestal het hele seizoen

2 likes

Allebei op BBC one van 8-10 op zondagavond (NL tijd)

3 likes

Ik heb het nieuwste seizoen van Emily in Paris ook gekeken, keek er naar uit maar vond het zoveel minder leuk dan de eerdere seizoenen :frowning: Nu maar weer verder met New Amsterdam

Oeps ja nadat ik dat typte realiseerde ik me dat ik helemaal geen tv heb en je bbc one schreef maar op tv en niet online :cry:

Zal sws wel op illegale streamingsites komen :upside_down_face:

1 like

Ik had Superstore ontdekt en zat er ondertussen in seizoen 4 helemaal in maar nu heeft Netflix de serie verwijderd :sob:

1 like

Nou ik ontdekte dit net ook! Had helemaal geen melding gekregen of iets dat hij zou verdwijnen!

Nee ik ook niet! Anders had ik hem nog wel even snel helemaal af proberen te kijken. Volgens mij biedt ook geen andere streamingsdienst deze serie aan :frowning:

2 likes

Wat stom, hele leuke serie.
Heb hem gelukkig net paar geleden weken afgezien. En ben zoekende naar een vervanger.

Ook niet old school ergens te downloaden of via YouTube te kijken ?

2 likes

Op Prime staan alle seizoenen Superstore nog! :blush:

Wie kijkt er ook industry op hbo? Best interessante serie

2 likes

Wie heeft kaleidoscope al gezien, en welke volgorde heb je voorgeschoteld gekregen?

• Context, je kan de afleveringen in elke volgorde kijken, zolang je eindigt met 'white". er zijn 7000+ combinaties te maken, en iedereen krijgt een random volgorde voorgesteld.

De mijne was
Yellow
Green
Blue
Orange
Violet
Red
Pink
White

6 likes

Dit klinkt cool! Ik had 'm voorbij zien komen maar niet op m’n kijklijst gezet, trok me niet zo. Maar dit intrigeert me wel. Was het ook een leuke serie? En was je blij met deze volgorde?

Bij mij staat ie klaar als: green > yellow > violet > orange > blue > red > pink > white.

2 likes

Ha grappig, ik heb precies dezelfde volgorde gekregen. Ga er vanavond aan beginnen denk ik, ben erg benieuwd.

1 like

Ik heb het idee dat ze maar een klein aantal volgordes echt toepassen, want ik had ‘toevallig’ dezelfde als de tiktok die ik erover tegenkwam. En in de comments erbij zag ik ook maar een paar verschillende.

Ik ben in ieder geval benieuwd, wil het binnenkort wel gaan kijken ook!