Serietopic #4

Nou echt. Denk jij dat er nog veel afleveringen komen volgend jaar? Volgens mij is het wel in een aflevering te doen.

2 likes

Ja 2 extra minuten waren genoeg geweest, geen idee!

1 like

Ik dacht nog 8

3 likes

Ik heb The Watcher gekeken, nou wat een pleuriszooi is dat zeg

En dan ook nog eens geen fucking einde. Niet eens een open einde, gewoon een groot zwart plothole.

4 likes

Het echte verhaal is ook nooit opgelost :smiling_face_with_tear: ik was denk ik met geen enkel einde tevreden geweest

1 like

Nee omdat er uberhaupt geen begin is, waarom heb ik dit gekeken man
Alle verhaallijnen zijn gewoon krom of nutteloos

5 likes

Ja ik was het meeste benieuwd naar die slaapkamer in die tunnel, waarom zijn ze daar nooit mee verdergegaan? En waren die mensen nou wel dood of niet en zo nee van wie waren die lichamen dan? En was jennifer coolidge nou wel of niet verdacht?

8 likes

Die dode mensen wordt als enige wel opgelost toch

Die zoon had mensen vermoord die op die ouders leken om de erfenis van die ouders op te strijken toch

2 likes

Aah, ik zie opeens dat het vierde seizoen van mijn lievelingsserie what we do in the shadows op disney staat, zin in!

3 likes

er is geen eind omdat er geen eind is. Het is een waargebeurd verhaal, het is nooit opgelost

3 likes

Ja dat weet ik (staat hier een paar posts boven toch ook al) en ik heb ook niks tegen open eindes, maar dit was echt verschrikkelijk. Zoals ik al zei met plotholes voor zo’n beetje elke slechte verhaallijn die was ingezet

RHOA:

• Sheila spreekt zichzelf zo tegen. Met die opmerking over “haar echtgenoot de zakenman” probeert ze toch ook verkapt Roland te beledigen. Als ze erop wordt aangesproken, doet ze alsof Kimmy-Lien alles verzint?
  • die Klibansky klik: zowel bij Susanna thuis is het K voor en K na. En die onthulling? Een teddy beer met een piemel. Baanbrekend
7 likes

Ik ben net begonnen met dertigers maar mijn hemel wat zijn al die personages irritaaaant. Blijft dit zo of wordt het nog beter? Kan die kop van Tinne niet meer uitstaan, en pieter die letterlijk 24/7 aan het mokken is

2 likes

Die blonde vrouw die met Bart samen is! Zo heet zij toch? Haha

1 like

Aaahh ohja ik kijk de vlaamse. Misschien is ze minder irritant in de nederlandse? Ik vind haar echt zo judgy en saai

2 likes

kruipt onder steen vandaan ik heb eindelijk HBO max geregeld zodat ik White Lotus kan kijken gezien alle hype en de vele comments hier

Ben nog maar bij S01E03 en denk vooral WTF :laughing::laughing::laughing: Maar dat had ik ook verwacht :sweat_smile: Ben benieuwd of het de hype waard is haha wtf kijk ik naar

7 likes

Ik had gelezen dat Downton Abbey (serie, niet de film) eind deze maand van Netflix verdwijnt. Ik was eerder afgehaakt halfweg seizoen 5, bij de saaie verhaallijn over Bates die weer van iets beschuldigd werd en dat het soms te traag ging.Vandaag toch maar eens verder gekeken en eigenlijk is het wel een fijne serie om op de achtergrond op te zetten op een koude winterdavond als vandaag waar ik 0 energie heb. :smile: Nog 1 seizoen te gaan, dat is haalbaar tegen dat het van netflix verdwijnt.

3 likes

Blijft wel leuk vind ik.
Ben nu ah wachten totdat die laatste film ergens online komt. Ik begreep bij Showtime

3 likes

Die nieuwe film is ook leuk! Niet heel bijzonder maar kijkt lekker weg, geinig verhaal ook wel met die filmopname.

3 likes

Hmm ja deels heb je wel gelijk hoor, ik ben gewoon nog steeds pissed dat ze eerst dan GG maakten en nu direct openbaar een docent het maken. Was me gewoon iets te krom :’)

1 like