Ja dat gebeurt echt heel vaak, vooral bij gtst enzo. Dan staan er ineens op tafel maltesers of blikjes cola ofzo of juist iets van vroeger dat je denkt, oja, daar heb ik weer eens zin in!
voor tv betaal je toch ook?
Kijk- en luistergeld
Ik snap deze niet zo, het zijn wel allemaal acteurs maar bijv die Hanna van Vliet speelt wel met haar echte vriendin in de serie, maar de rest dan weer niet?
moest ff googlen naar wie Hanna van Vliet is, maar ik ga niet meer verder kijken vond het toch net te saai haha
Winnaars THTH
Zo chill dat Jawahir heeft gewonnen, echt een leuke vrouw
En al helemaal blij dat niet Kayla en Seb hebben gewonnen, wat een kut koppel is dat zeg. Zij zegt ook alles op zo’n manier alsof alles wat ze zegt een grap is. Hele gekke gezichtsuitdrukking
Vond het mooi! En in de Amerikaanse vond ik de aflevering met Anna Hathaway zo geweldig.
Ik zit weer heerlijk te genieten van Emily in Paris.
Alleen als ik Alfie nog 1x Cooper met zijn over de top accent hoor zeggen, word ik gek
Nou bereid je maar voor
Ik vind het vooral knap dat dat het enige is waar je je aan stoort
Haha, ja die andere aspecten ben ik na 3 seizoenen wel aan gewend.
Ik moet wel zeggen, seizoen 3 is eigenlijk gewoon seizoen 2 in een net iets ander jasje
Ik spoel het nummer altijd door, alleen soms zit er nog conversatie tussen het nummer
oh ik vond dat echt sexy als hij dat zegt met zijn accent
Kunnen ze Emily en friends niet dumpen en dat het verhaal alleen nog maar om Sylvie en haar marketingbedrijf gaat. Alfie mag trouwens ook blijven.
emily is een nepo baby in het verkeerde gezin geboren
Ik heb pas de helft van het seizoen gekeken maar volg wel een account die die outfits post van de serie, allemaal zo duuuur (vond trouwens dit rokje geweldig maar helaas niet binnen mijn budget)
Jaaa die vooral omdat dat verhalen waren uit de New York times. Ik lees nu dat dit ook waargebeurde verhalen zijn, maar begrijp niet helemaal waarvan en of ze dan ergens terug te lezen zijn. Of misschien is het meer van ik heb dit een keer gehoord ergens, dus waargebeurd
Ik kijk the A- list en het verhaal is heel anders dan ik dacht maar blijf toch kijken.
Weet nou niet of het slecht is of goed.
Ahh jammer, al weer door Emily in Paris heen. Blijft toch heerlijk vermaak voor deze donkere dagen. En nu wil ik naar Parijs (in de zomer)
@Huismus ik ga hier even verder. Grappig dat jij de laatste seizoenen wel leuk vond haha. Heb je een favoriet van Jodie?
Ik ben vooral heel blij dat David Tennant en Catherine Tate terug zijn en dat Ncuti de 15e doctor is.