Niet verder kijken want er komt geen seizoen 2. Er blijft teveel open.
Sorry moest als reactie op @Neusklem
Niet verder kijken want er komt geen seizoen 2. Er blijft teveel open.
Sorry moest als reactie op @Neusklem
Ik had echt zin om nu Ginny & Georgia seizoen 2 te kijken maar die staat er nog helemaal niet op ![]()
Omg volgende week zelfs een reünie van Housewives, wordt echt juicy. Volgens mij gaat iedereen op Sheila. En Magali is speciaal overgevlogen hiervoor ![]()
Ik vind die Magali zo’n vreemde vrouw. Die leeft gewoon op drama en stoken volgens mij
Ja eens ik snap haar functie hierin ook niet zo
Ik kijk het hele programma niet, maar lijkt me nav de post voor de jouwe toch best duidelijk:
Ja, maar had haar dan onderdeel van alles laten zijn. Dit is gewoon raar (of ze woont niet in Ams?)
Hahaaaaa wat een circus dit
Ik denk dat Susanna echt baalt dat het zo tacky is geworden
Ik vond wel dat ze kimmylien echt flauw wegzette op het eind
Eerst zo’n oncharmante still en daarna doen alsof ze alleen niet failliet is door haar man
Ja die teksten op ‘t einde waren echt rare sneren
ik vind het wel grappig dat amsterdam blijkbaar zo slecht was dat ze nog snel iemand hebben moeten importeren voor goede drama
Het staat er eeeindelijk op! Ik ben net begonnen. ![]()
is de nieuwe aflevering al uit?
oh maakt niet uit hoor! ik wist alleen niet dta het al online zou zijn, ik download de aflevering altijd op vrijdag omdat ik dacht dat ze dis live uitzonden in amerika
Ik kijk nu The Swimmers en wat een heftige, intense en verdrietige maar ook goede film. ![]()
Ik had dit heel anders begrepen. Als grapje dat zij het geld binnen haalt en hij het uitgeeft ofzo
net gekeken en omg ja, dit voelt echt als de cameo die er er rap in hebben gestoken voor fanservice en wat mensen aan te trekken
ben wel benieuwd waar dit gedoe met zoya/monet gaat eindigen
Rinna is eindelijk ontslagen
![]()
Iemand tips voor een leuke Spaanstalige serie? Liefst Latijns-Amerikaans, die praten langzamer dan Spanjaarden. Ik wil mijn Spaans weer wat opfrissen.
Ah, same here! Goed idee. Zal eens rondvragen in mijn kring of iemand iets weet.
Valeria vond ik leuk! Maar die praten wel heel snel ![]()