Tamara is echt een wappie geworden tegenwoordig
Die hele leren outfit naar die openluchtbioscoop Ik snap niet waarom die outfits zo over de top moeten
Oh echt? Wat jammer. Ik heb toen zo om haar gelachen toen ze samen met Josh en Maria naar 1 of andere hippe tent gingen om te feesten en toen bestelde ze een kopje thee. Die blik van die andere 2, totale ongeloof.
Ik zou dit zo graag eens terug willen kijken…
Volgens mij zijn alleen maria en hella echte vrienden van elkaar. De feestjes en uitnodigingen zijn ook alleen maar omdat er een camera draait. Ze hebben alleen drama als ze elkaar zien.
Ik ga iedere keer stuk als ik die aromat zie, nu in een blingverpakking haha
Lekker late post, maar ik kijk dit nu (halverwege aflevering 6) en man wat is het geweldig en janken tegelijkertijd.
Ja mooi hè! Ik wil nu ook graag het boek lezen.
The Circle is terug!!!
netflix heeft einde seizoenlijk 3 en 4 van glow up online gegooid
The legacy (Deense serie op Netflix) is best leuk. Gaat over een artistieke familie die ruzie maakt over een erfenis, in een notendop
Call the midwife is weer begonnen en er start vandaag op de BBC een nieuw seizoen Happy Valley waarvan ik helemaal niet wist dat ‘t zou gebeuren?!
Ik ben aan treason begonnen. De laatste tijd vind ik het fijn om naar miniseries te kijken.
Seizoen 2 van ginny & georgia donderdag!
Ooh is dat hier ook te zien!
Ohh hier heb ik zin in! Ben benieuwd of ze het hele seizoen in 1 keer online gooien of elke week een nieuwe aflevering
Ik ben begonnen aan The Sex Lives of College Girls en het is echt leuk en grappig (HBO)
Hopelijk en netflix kennende meestal het hele seizoen
Allebei op BBC one van 8-10 op zondagavond (NL tijd)
Ik heb het nieuwste seizoen van Emily in Paris ook gekeken, keek er naar uit maar vond het zoveel minder leuk dan de eerdere seizoenen Nu maar weer verder met New Amsterdam
Oeps ja nadat ik dat typte realiseerde ik me dat ik helemaal geen tv heb en je bbc one schreef maar op tv en niet online
Zal sws wel op illegale streamingsites komen
Ja ik kreeg straks weer een melding van Happy Valley van een serie-app of ik de aflevering al gekeken heb, maar morgen eens eerst een recap vd eerste twee seizoenen kijken, want zo lang geleden inmiddels Wel leuk dat er na zo’n tijd toch weer een seizoen is, vond het toen jammer dat het afgelopen was namelijk.