Serietopic #4

Omdat ze niet goed uit de verf komt op deze manier. Ik zeg niet dat het niet zo is maar ik geloof het niet blind omdat zij het zegt. En dan nog is iemand een gebroken arm duwen echt niet ok.

1 like

Ze kiest er toch voor om fysiek te worden met haar?

Tja ze zijn allemaal grofgebekt, vind dat niet iets om fysiek gaan mee goed te praten.

3 likes

Gewoon op tv, het huidige seizoen.

2 likes

De laatste afl van Firefly Lane :sob::sob::sob:
Ik wil nieuw seizoen, nu

2 likes

Ik kijk amper trash tv omdat ik videoland haat. Maar wat is echte meisjes in de jungle toch weer goud hey.

11 likes

Ik heb net The Bear uitgekeken, wat een ontzettend goede serie! Heb gelachen, gehuild, meegeleefd, me verbaasd, alles. Kan hem echt iedereen aanraden. Ben benieuwd naar seizoen 2.

14 likes

Ik ben dus bang dat het té trashy is?
Die hele hype welke op voorhand werd gemaakt & het gedoe nu overal op Social media.Ik vind sowieso die Michella een karikatuur van zichzelf. Maar toch ben ik nieuwsgierig :eyes:

2 likes

Heb net 2 afleveringen gekeken van Welcome to Chippendales op
HBO max.
Erg leuk vind ik zelf.

1 like

De 2 meest trashy vliegen er na afl 2 uit

1 like

Echt? Stom, dit kijk je toch puur omdat het zo trashy is? Als alleen saaie mutsen overblijven is er helemaal niks aan :joy:

1 like

Nou er werd nu gevochten met letsel en dat vind ik niet zo leuk om te zien. Ik zie graag geroddel en gekibbel maar als er echt gewonden vallen vind ik het wel te ver gaan

5 likes

Oh dat is wel weer een ander uiterste ja.

1 like

Ik denk dat het met de rest nog steeds een drama en ellende programma blijft hoor dus ik ga gewoon lekker verder kijken

2 likes

Het is ZO goed. Jeremy Allen white heeft er gister een Golden Globe voor gewonnen.

Ik rave echt tegen iedereen over The Bear, want hij wordt echt crimineel ondergewaardeerdin Nederland.

8 likes

Ik vond dit ook zeer vermakelijk, hopelijk komt er een seizoen 2

2 likes

Dat was precies mijn terughoudendheid daarom heb ik gewacht tot een vriendin ‘m had gekeken en ik vond ‘m uiteindelijk ook leuk!

2 likes

Die reunie omg haha

5 likes

Mijn god ik blijf maar Real Housewives of Amsterdam kijken en wat is het slecht haha whyyyyy doe ik dit.
Zo ordi allemaal! En nep. En zo veel fillers.

3 likes

En zoveel aromat

8 likes