Serietopic #4

Spoiler white lotus

Ik dacht exact hetzelfde! Had al bedacht dat Cameron en Ethan vanalles hadden gehad op unif. Of Ethan is eigenlijk gay. Of er was een heel plan tussen Cameron en Daphne om Ethan/Harper uit elkaar te halen.

4 likes

Reactie White lotus

Samenvatting

Ja deze zag ik ook maar het voelde niet alsof het wederzijds was en als seksuele spanning van 2 kanten. Ethan reageerde er ook helemaal niet op.

6 likes

Als je dat leuk vindt kan ik je we`re here ten volle aanraden

2 likes

Ik kijk don’t pick up the phone maar wtf gebeurt hier joh only in America

2 likes

Omg ik had niet door dat dit al het eind was :eyes: zat al helemaal klaar voor een volgende aflevering.

2 likes

Ja echt bizar!

4 likes

White Lotus

Ik heb ook geen micro seconden gedacht dat die twee elkaar wilden. Zo wel, dan was dit al gebeurt toen ze samen woonde en studeerde.
Zie deze ā€œtakeā€ heel veel, maar volgens mij waren het gewoon twee voormalig losgeslagen studenten die her en der wat experimenterde. Vond het absoluut geen ship, in ieder geval
.

Willen jullie ajb even vermelden waar je spoiler over gaat. Ook als het een reactie op iemand is.

9 likes

Er is opeens een Modern Love Amsterdam op Prime :grimacing: ben benieuwd of het wat is…
De origine modern love heb ik verschillende afl. van gekeken, maar vond het elke x net niet ofzo…

1 like

Ja ben ook wel benieuwd, vind het idee wel
heel leuk en de verschillende verhalen per aflevering, maar ook weer niet super. Echt iets wat wel prima wegkijkt maar je ook zo weer vergeet.

1 like

Ja, denk dat ik 2 afl kijk/scroll om te bepalen of ik verder wil kijken😁

3 likes

Ik ben bij aflevering 2, maar vind het echt nog matig!

1 like

Ja ik! Ik vind het een leuke serie, kijkt lekker weg. Ook chill dat het maar 6 afleveringen van een half uur zijn, ik was er binnen een dag doorheen haha.

Haha, moet zeggen dat ik 'm inmiddels helemaal heb gezien! Net wat @sofetch zegt, kijkt lekker weg. Heel zoet wel maar daar had ik juist zin in. Vond 'm wel echt minder leuk dan Hjem Til Jul (daar hoopte ik een beetje op).

Reactie The White lotus

Samenvatting

Ja, helemaal mee eens :smile:

2 likes

Ja dat hoopte ik ook, maar ik vind het een beetje een rommelige serie tot nu toe (2 afleveringen gekeken)

Ga het wel afkijken denk ik

2 likes

Ben nu The Patient aan het kijken op Disney en tot nu toe vind ik het wel interessant. Heb me wel eerst de hele eerste aflevering afgevraagd wie die hoofdrolspelers nou waren maar na een korte zoektocht op IMDB weet ik het.

1 like

Thanks voor deze tip! Precies wat ik nodig had voor een druilerige middag op de bank :smile:

3 likes

Vind het ook fijn dat het maar 10 afleveringen zijn van zo’n 25 minuten. Lekker wegkijken.

1 like

Ik ben gister aan See begonen. Omg echt geweldig en heb nog maar 1 aflevering gezien. Ook echt mooie beelden/omgeving. Oh is trouwens wel via Apple tv. Lang geleden dat ik de eerste aflevering al geweldig vond.

2 likes