Heb die serie onlangs ook gekeken, vond het ook heel vermakelijk. Er gebeurt heel veel in een aflevering, dus niet saai, wel beetje onrealistisch. Ken die acteur verder niet, maar vind hem zeker niet vervelend om naar te kijken.
Young Sheldon is echt een heerlijke serie. Totaal niet verwacht, maar echt zo wholesome en grappig
Ik was helemaal vergeten hoe Ginny & Georgia ook alweer was, in mijn herinnering was het net zo campy en āfoutā als Firefly Lane maar nu ben ik begonnen met seizoen 2 en herinner ik me weer dat ik t best goed vond. Behoorlijk heftig ook meteen.
Het is natuurlijk niet een soort briljante serie maar vind het voor wat het is best goed.
Is dat huis nou wel of niet van Sheila
Ik erger me zo aan die scheve kleurlens van Sheila zoooo
van de firma
echt, waar heb ik net naar zitten kijken. wat een trainwreck deze reunie. genoten
Echt respect voor de camera crew die dit een dag moest doorstaan. Wat een gezanik
Wat ik ook grappig vond was dat classy meid Susanna zich heel de serie keurig stil hield maar in de reünie moest ze ook ff bemoeien en vuren op Sheila want ja ze kon niet achterblijven en makkelijk slachtoffer natuurlijk
Ik ben absoluut geen Sheila fan maar vond zelfs Carlo erg partij trekken tegen haar
Wat een vertoning hahaha.
Hmm ben ik het niet mee eens. Was het wel eens met Susanna. Ze kwam gewoon op voor iets wat ze onrecht vond en niet om het bashen op Sheila. Wat Sheila deed was gemeen en racistisch.
Vond het ook raar dat ze (Susanna) ging zeggen dat kimmylien het moeilijk zou vinden om in āgoed Nederlandsā uit te leggen wat intimideren betekende terwijl Sheila vgm alleen vroeg wat ze daaronder verstond en verduidelijking wilde waarom het zo voelde
En wie zei ook dat Kimmylien niet kan uitleggen wat intimiderend betekent
Ze zei toch dat ze dat misschien moeilijk vind? Niet dat ze dat niet kan? Misschien heb ik het mis hoor. Dat kan
Ja er werd echt gedaan alsof kimmylien gebrekkig nederlands praat, echt heel apart
Vind dat nogal betuttelend, alsof ze net NL heeft leren spreken
Wat dat betreft ben ik het eens. Maar ik vind niet dat Susanna voor haar opkomt voor het opkomen en dat Sheila een makkelijk slachtoffer is zoals jij zegt.
Ik ben pas net begonnen met de reunie van RHOAMS maar vind het echt langdradig met al die terugblikken
Ja toen werd het beter! Maar vond het nog steeds een tegenvallende reunie. De terugbliklen waren niet nodig
Ik vind dat Susanna gebrekkig Nederlands praat.
Maargoed ik vond haar sowieso het dieptepunt van de serie, zij heeft echt heeeeelemaal niks toegevoegd.
Wat een treurig programma eigenlijk.
Geen woorden voor.
Hahahahha ook echt haar toevoeging:āIk vind het mooi dat ik mijn fantastische leven met iedereen kan delen, want kijk nou hoe goed ik het heb, dat moet iedereen zien!ā
Ze hebben als het goed is voor 3 seizoenen getekend. Dus grote kans op een nieuw seizoen.