Serietopic #4

Ik vond het wel heel kinderachtig dat Roland een reactie op haar insta had achtergelaten in de trant van “my LIPS are sealed” oid. En ik begin Maria steeds meer te waarderen in deze serie

1 like

Ik zag de insta van Chery Ann laatst en 1 van de posts maakte ze een opmerking over het jurkje wat ze droeg. Die was van Asos en de kwaliteit was maar bagger. Ik had toen echt even de neiging om als reactie te plaatsen: ‘Oh dezelfde kwaliteit als Cool Cat dus?’ Blijkbaar is haar vriend dus de oprichter van Cool Cat en ze doen alsof dat een big deal is, maar ondertussen was alles wat je daar kocht echt bagger kwaliteit.

3 likes

Yesss nieuw seizoen van Emily in Paris

19 likes

Het is weer even dom als altijd, heerlijk!

6 likes

Het is zo kut en vermakelijk in 1.

2 likes

Ik kan me hierin vinden

25 likes

Ja ik vind Mariah soms best grappig en goeie reacties geven. Niet echt verwacht

6 likes

Okee in een halve week 2 seizoenen White Lotus er doorheen geknald :exploding_head: Wat een serie! Ik vond 2 het beste,

Alleen het einde was zo kut, dat Tanya op ZO’N knullige manier doodging?? Het zag er ook echt uit alsof ze een paspop van de boot gooiden. (wat ze vast ook deden) :laughing: Kut Greg!!

4 likes

Ja dat gebeurt echt heel vaak, vooral bij gtst enzo. Dan staan er ineens op tafel maltesers of blikjes cola ofzo of juist iets van vroeger dat je denkt, oja, daar heb ik weer eens zin in!

1 like

voor tv betaal je toch ook?

1 like

Kijk- en luistergeld :disguised_face:

1 like

Ik snap deze niet zo, het zijn wel allemaal acteurs maar bijv die Hanna van Vliet speelt wel met haar echte vriendin in de serie, maar de rest dan weer niet?

moest ff googlen naar wie Hanna van Vliet is, maar ik ga niet meer verder kijken vond het toch net te saai haha

Winnaars THTH

Zo chill dat Jawahir heeft gewonnen, echt een leuke vrouw

En al helemaal blij dat niet Kayla en Seb hebben gewonnen, wat een kut koppel is dat zeg. Zij zegt ook alles op zo’n manier alsof alles wat ze zegt een grap is. Hele gekke gezichtsuitdrukking

3 likes

Vond het mooi! En in de Amerikaanse vond ik de aflevering met Anna Hathaway zo geweldig.

6 likes

Ik zit weer heerlijk te genieten van Emily in Paris.
Alleen als ik Alfie nog 1x Cooper met zijn over de top accent hoor zeggen, word ik gek :expressionless:

7 likes

Nou bereid je maar voor

7 likes

Ik vind het vooral knap dat dat het enige is waar je je aan stoort :smile:

9 likes

Ik stoor me vooral weer aan de verhaallijn over de zangcarrière van Mindy? Nobody cares

27 likes

Haha, ja die andere aspecten ben ik na 3 seizoenen wel aan gewend.

Ik moet wel zeggen, seizoen 3 is eigenlijk gewoon seizoen 2 in een net iets ander jasje

2 likes