Serietopic #4

Ik had Superstore ontdekt en zat er ondertussen in seizoen 4 helemaal in maar nu heeft Netflix de serie verwijderd :sob:

1 like

Nou ik ontdekte dit net ook! Had helemaal geen melding gekregen of iets dat hij zou verdwijnen!

Nee ik ook niet! Anders had ik hem nog wel even snel helemaal af proberen te kijken. Volgens mij biedt ook geen andere streamingsdienst deze serie aan :frowning:

2 likes

Wat stom, hele leuke serie.
Heb hem gelukkig net paar geleden weken afgezien. En ben zoekende naar een vervanger.

Ook niet old school ergens te downloaden of via YouTube te kijken ?

2 likes

Op Prime staan alle seizoenen Superstore nog! :blush:

Wie kijkt er ook industry op hbo? Best interessante serie

2 likes

Wie heeft kaleidoscope al gezien, en welke volgorde heb je voorgeschoteld gekregen?

• Context, je kan de afleveringen in elke volgorde kijken, zolang je eindigt met 'white". er zijn 7000+ combinaties te maken, en iedereen krijgt een random volgorde voorgesteld.

De mijne was
Yellow
Green
Blue
Orange
Violet
Red
Pink
White

6 likes

Dit klinkt cool! Ik had 'm voorbij zien komen maar niet op m’n kijklijst gezet, trok me niet zo. Maar dit intrigeert me wel. Was het ook een leuke serie? En was je blij met deze volgorde?

Bij mij staat ie klaar als: green > yellow > violet > orange > blue > red > pink > white.

2 likes

Ha grappig, ik heb precies dezelfde volgorde gekregen. Ga er vanavond aan beginnen denk ik, ben erg benieuwd.

1 like

Ik heb het idee dat ze maar een klein aantal volgordes echt toepassen, want ik had ‘toevallig’ dezelfde als de tiktok die ik erover tegenkwam. En in de comments erbij zag ik ook maar een paar verschillende.

Ik ben in ieder geval benieuwd, wil het binnenkort wel gaan kijken ook!

Er komt geen 2e seizoen van 1899 :sob:

Ik vind dit echt weer zo’n ongelijke faal van Netflix. Die mensen hebben een van de beste series voor ze afgeleverd met ‘Dark’ en die serie kreeg ook pas na seizoen 2 echt veel aandacht en hype. Dat ze ze nu zo laten vallen spreekt weer boekdelen.
Hoop echt dat ze ergens anders de mogelijkheid krijgen om door te gaan, maar dat zal wel niet.
Dit is echt “The OA” weer.

5 likes

Ik vond Dark echt een van de beste series ooit en was net aan 1899 begonnen. Maar komen er wel soort van antwoorden aan het einde of had het echt meerdere seizoenen moeten zijn en geeft dit helemaal niks weg? (Net als inderdaad bij de OA). Want kan ik me daarop voorbereiden tijdens het kijken.

1 like

Bij het einde wordt wel iets meer duidelijk. Maar ik zat toch met een aantal vragen en was wel benieuwd hoe het verder zou gaan…

3 likes

Spoiler 1899. Zoals was dat ruimteschip een soort experimentele gevangenis? Aangezien die gasten allemaal wat op hun kerfstok hadden. En wat was de rol van Maura’s broer hierin

2 likes

Ben nog steeds super pissig over The OA.
Ik vraag me echt af hoe deze beslissingen tot stand komen

6 likes

Ik mis Reid in de nieuwe Criminal Minds.

2 likes

Ik ben nu halverwege aflevering 1 van 1899. Opzich leek het me wel een serie met potentie, maar ik word ook heel knorrig als ik geen antwoorden ga kijken. Door kijken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

5 likes

Ik vond het einde het echt he le maal niet waard. Als je iets beters te kijken hebt zou ik dat gaan kijken.

2 likes

Echt? Ik heb geen prime, maar als ik bij prime (dus niet ingelogd) kijk staat er dat seizoen 5 nog maar 12 dagen beschikbaar is en de rest van de seizoenen helemaal niet. Klopt dat? Anders neem ik misschien wel een abbo :grimacing:

1 like