Ja ik denk dat dat het inderdaad is, ik vind het wat te traag.
Dit was altijd mijn lieveling serie. Ik heb de dvd box, en had hem al jaren niet gezien en had er ineens weer zin in een tijd terug. Ik keek hem op dvd omdat ik toen nog geen hbo max had, dat is heel irritant want elke 3 afleveringen moet je een nieuwe dvd erin doen en hij onthoudt niet waar je gebleven bent dus je kan niet zomaar mid-aflevering verder kijken. Ik ben toen ergens begin seizoen 2 gestopt en eigenlijk niet meer verder mee gegaan sindsdien. Misschien is het omdat ik het al allemaal gezien heb, dat de behoefte er minder is om het af te kijken, en ook omdat ik minder tijd heb. Sorry voor dit lange verhaal, maarâŠ! Waarom ik het zeg is, ik heb het dus wel vroeger helemaal gezien en het was gewoon fantastisch vond ik toen iig. Er gaat nog zoveel gebeuren met iedereen. Het is altijd wat clichĂ© om te zeggen en je hoeft een serie natuurlijk niet te kijken als het je echt niet boeit, maar er komt echt nog zoveel aan en âhet wordt nog leukerâ, vind ik. Ik vond indd wat ik tot nu toe terug heb gekeken ook nog niet spectaculair maar het bouwt wel op naar betere seizoenen.
Vind je lange verhaaltje juist leuk om te lezen!
Hm dit brengt me aan het twijfelen. Zit al op aflevering 9 dus. Maar misschien zet ik nog wel even door.
Nog maar 54 afleveringen te gaan
Oh die heb ik ook gemist: is het een thriller/actie (niveau Mocro Maffia/Sleepers) of echt horror?
Ja zoals mm en sleepers!
Haha oké dan is mijn zondag gevuld
Ja veel plezier! Staat op videoland en npo trouwens
Net around the world in 80 days gezien, zo mooi. Love david tennant
Ik zou sowieso allebei kijken, ik heb ze afgelopen maand gekeken en het zijn echt allebei mijn lievelings, maar wel om andere redenen. White Lotus is wat luchtiger, kan wel even tussendoor. Succession is wel een investering om te kijken en eerlijk gezegd snap ik vaak niet wat er precies aan de hand is door al die corporate verhalen, maar ik vind het dialoog geweldig, de acteurs fantastisch gecast en het is echt een heel grappige serie. Ik was bang dat ik het wat saai zou vinden maar dat is absoluut niet zo.
Deze gast heeft div videoâs waarin hij alles heel goed uitlegt. Dan hoor ik dingen die me tijdens het kijken helemaal waren ontgaan
Ik ben nu begonnen met The Last of Us. Heb op dit moment meer vertrouwen in HBO dan Netflix die steeds aan de cancellitus is.
Ik ben zo benieuwd, ga het ook straks kijken. Recensies zijn alvast goed, zouden we ein-de-lijk een goede game-adaptie krijgen?
Jaaaaa dix pour cent is zooo leuk ik heb alle afleveringen 3 keer gezien en het blijft leuk. Het wachten op het nieuwe seizoen duurt alleen een eeuwigheid
The last of us is alles waar ik op hoopte en meer.
De eerste vijf minuten zijn zo subtiel angstaanjagend, het zet direct de toon en is tegelijkertijd een âwaarschuwingâ.
Pedro Pascal is geweldig, maar dat is geen verrassing. De rol van zijn dochter is kort, maar zo goed neergezet. Wat een talent.
Ik was wat huiverig, maar volgens mij hebben we eindelijk een fatsoenlijke game adaptie.
Ja, en Pedro Pascal in een spijkerblouse .
Ik hoop niet dat deze serie een leven is bekoren a la The Walking Dead. Vier goede seizoenen dan sijpelt het leven uit de serie.
Voor nu eerste aflevering
The Last Of Us was zooooo goed! Alle acteurs waren top! Kijk echt uit naar de volgende aflevering.
Denk dat het maar 2, hooguit 3 seizoenen zal zijn. Er moet een hoop gebeuren willen ze dat verkloten.
Yoooooooooo, die eerste aflevering van The Last of Us
Het begin is ongeveer 1 op 1 de intro van het spel, echt amazing gedaan!
Ik wist helemaal niet dat Anna Torv erin zat, wat een fijne verrassing, meteen zin om Fringe weer te kijken
En Pedro Pascal Alleen no way dat hij voor 56 kan doorgaan
Ik ben nu al fan van The last of Us. Heerlijk!