Trailer voor Succession s4 is uit… zin in
Alles was al af voor seizoen 2 en toen kwam tijdens het airen van seizoen 2 het bericht dat het contract niet verlengd zou worden. Je kan dan niet echt alle acteurs nog bij elkaar roepen en zeggen dat einde doen we even opnieuw.
Ik vond seizoen 1 van GG wel echt goed, seizoen 2 ![]()
![]()
En dat einde in Italië lol
Blij dat ‘t klaar is nu
The last of us staat er weer op met een aflevering van 1 uur en een kwartier! Ik ben heel benieuwd vanavond… kan niet wachten
Same! Vind het ook echt mooi gemaakt, zeker voor een Nederlandse serie waar doorgaans wat minder budget voor is.
Ja en waarom waren monet (en ook wel luna) niet in Rome? Enige wat ik kan bedenken is budget?
Kan maar 1 ding zeggen over The last of us episode 3
Samenvatting

The last of us
ik vond het zo lief maar ook zo verdrietig…
Hahaaaaa deze aflevering van echte meisjes in de jungle
Of moet dat niet in dit topic
Accurate.
Haha ging echt stuk bij dat zinken ![]()
TLOU S01E03
Oh wat is the last of us episode 3 prachtig 🥹
TLOU ep 3
Ik keek dus het eerste halfuurtje ofzo met buikpijn omdat ik Frank niet vertrouwde (dat gevoel geeft deze serie me steeds) en nu ik het einde weet wil ik hem eigenlijk nog een kijken om er echt van te genieten, fantastische episode. Ook dat idee van de prepper op zich die het helemaal geregeld had voor zichzelf vond ik trouwens al een fantastische storyline
TLOU S01E03
Ja, ik zit ook de hele tijd te wachten tot er iets gebeurt. Ook toen Ellie die kelder in ging, puntje van mijn stoel…
Echte Meisjes afl van vandaag
Wat een stel schreeuwlelijkers tegen elkaar ![]()
En zo irritant van Michella en Diva om in dat luxe kamp te blijven terwijl ze eerst netjes wordt gevraagd om weg te gaan.
Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren, blijkbaar gaan Annebel en Michella toch niet naar huis? Soort afvallers’eiland’?
Oh ja ik heb eigenlijk exact hetzelfde gevoel
Ik erger me zoooo aan Diva
Volgens mij gaan ze naar het andere kamp