Serietopic #4

Disney Plus! Staat alles op

1 like

Bij Disney+, je kan daar ook naar American Horror Stories kijken. Heel vermakelijk!

2 likes

Bedankt! Dan ga ik toch Disney+ heroverwegen, ik vind het alleen zo duur in verhouding tot wat ik kijk

1 like

Welcome to Chippendales.

Verassend goede serie!
Op HBO Max en het zijn 8 afleveringen.

In het begin denk je ooh strippers maar het ontvouwd zich echt als een moord en bedrog verhaal

5 likes

Ik kijk nu Mare of East town op HBO. Geen nieuwe serie hoor, maar wát ontzettend goed! Ben niet echt meer een binge watcher maar hier keek ik er zo 3 afleveringen (van een uur) achter elkaar

22 likes

Maar die Djamila Celina. Waarvan moet ik haar nou kennen? Vraag ik me van de meesten wel af hoor. Maar zij beweert artiest/DJ te zijn. Alleen haar naam zegt me echt helemaal niks? En haar nummers op Spotify ook niet? Waar haalt iemand dan het geld vandaan, denk ik dan

Edit: gaat over RHOAM

4 likes

Ik moest heel hard lachen om ‘Have a good night, Mare’

1 like

Nee zij zit in RHOAM, dus goede topic.

2 likes

Zet dat er ff bij dan

1 like

@Steady ja sorry RHOAM idd, dacht dat het wel duidelijk was omdat het er hierboven al ff over ging. Maar heb het erbij gezet

Is dit een soort Echte meisjes in de jungle? :pray:

1 like

Ja, het zijn zwaar verwende jongens en meiden ergens in het woud met een paar drillinstructeurs.

2 likes

Ik twijfel om white lotus of succession te gaan kijken, iemand beide gezien en een meer aan te raden dan de ander?

3 likes

White Lotus s1 of 2?
Hangt er vanaf waar je naar op zoek bent:
Succession (wie volgt de vader op in het familiebedrijf?) heeft best veel langdradige dialogen, en veel onderhuidse grapjes etc waarvoor je de karakters een beetje moet doorgronden. Is wat zwaarder
White Lotus kijkt veel lekkerder weg. Ik hoefde er minder bij na te denken

er zijn nog een miljoen verschillen haha maar ff wat meest onderscheidend is

2 likes

Ze zijn totaal niet te vergelijken. Meer intriges, persoonlijk en familievetes bij succession. The White Lotus is een serie die makkelijker wegkijkt en is ook zeer mooi om te zien.

4 likes

s1: ga daarmee starten & dan daarna succession, thanks!

1 like

Ik ben nu bij aflevering 9 van Six feet under en vind er niet zoveel aan. Hij scoort altijd zo hoog, jammer dat ik het niet leuk vind.

Ik heb commando’s bijna af, geen nieuwe serie maar ik had hem gemist, wel goed. Gaat over een groep van zes commando’s die samen op een missie zijn gegaan naar Nigeria waar het nogal uit de hand liep en nu worden ze één voor één vermoord. @Blush teun kuilboer alarm ook trouwens!

Ja, haha! Heb deze al gezien :white_heart:

4 likes

Ik vond het vroeger echt geweldig. Als emo tiener maar missch voor nu te traag, kan ik me voorstellen?
Wil het nog een x terug kijken maar geen idee of ik dat trek

1 like